Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Soni84 #4407 üzenetére

    Van egy módja méghozzá az hogy a fejlesztők végre megírják készre és véglegesre a pályagenerátort. De legalább modulárisra és akkor nem lenne bughalmaz a pályából ha kijön egy patch.
    Routert elfelejtheted minecraft szerverként. Ugyan úgy optimalizálatlan a szerveroldal mint a kliens. Sikerült elcseszniük java-val azt is.
    A jelenlegi szerver virtuális gépként fut így pontosan nem tudom megmondani mekkora erőforrásigénye van csak becsülni tudom. Egy átlag Core I7 két magját biztosan megeszi 10-20 játékos esetén ha tele van moddal térképel és nincs kész pálya generálva, ramból változó ha gyakran újra van indítva akkor elég neki 2-4gb is, ha generál pályát akkor mindent megeszik ami csak lehetséges. Átlagban 4gb elég kell hogy legyen.

    A szerverbe amúgy amit én látok az csak a proci méghozzá egy Intel Xeon E5645. Ram dinamikus de 4gb-nél nem engedek neki többet.

    Superhun
    Ja ultranehéz túlélős sivatagon is már másnap a fél szerver diamond cuccokal mászkált. Én meg csak néztem a fa cuccaimmal. :DDD Sztem ha csak egy darab föld lenne a pálya, akkor is másnapra komplett birodalmat építenétek.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák