- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
athos79
tag
válasz netpeti98 #4300 üzenetére
Hát azért én kezdem nagyon úgy látni a dolgokat, hogy megvették jó sokan, pár milla bejött egy jó ötletből és ennyi.
Ha van egy kis idejük akkor csinálnak valamit, ha fontosabb dolguk van akkor nem.
Nagyon sok plusz dolog lehet még ebben a játékban, de én egy kicsit semmitmondónak tartom ezeket a heti frissítéseket. Millió verzió, amihez van több millió bug, teszteljék a játékosok, aztán a régi mapra persze nem lehet rátenni - kezdheted elölről - utána meg kezdődik ugyanez megint.
Inkább fölvették volna ez egyik csapatot akik modokat csinálnak és rájuk bízták volna az 1+ verziót, aztán a saját ötleteiket kihozták volna amikor jólesik a 2.0-ban...
Nem a pénzt sajnálom érte, de elég megnézni a mostani tört/átprogramozott verziókat mert lassan jobbak mint az eredeti.It's not a bug - it's a feature!
-
netpeti98
addikt
válasz athos79 #4301 üzenetére
Sajnos igaz, bár állítólag mostanában költözködtek az új irodájukba, ezért nem fejlesztettek.
Mondjuk szerintem jobb megoldás lett volna úgy megoldani ezeket a pre verziókat mint anno, ha viszonylag normálisan működnek az újdonságok akkor kiadni, emlékeim szerint az 1.8 és 1.9 prekben nem voltak ilyen súlyos bogok mint a mostaniakban. Amúgy én inkább annak örülnék ha egy kicsit visszakanyarodnának az 1.8-as verzió elé, már ami a map generátort illeti (megmaradnának ezek az új dolgok mint pl: bányák, NPCk, strongholdok, de mégis a domborzat hajazna egy kicsit a régi Minecraftra), na egy ilyen opció a világ generálásnál jó lenne.
És igen pár modderel is felvehetnék a kapcsolatot mint pl: Optifine (főként az 1.2 óta nőtt a gépigény), meg Rei's minimap (meglehetne oldani a mostani térkép továbbfejlesztéseként is)Üdv netpeti98
-
Mefi16
csendes tag
-
-
addikt
A probléma ott kezdődik, hogy a Java VM-en fut. Ezzel nagyon nem tudsz mit kezdeni, próbálkozhatsz a legújabb (Java 7) VM-mel, valamit segíthet. A másik, amit mondasz, hogy optimalizálatlan az egész. Elég csak megnézni az Optifine modot, a készítője olyan egyszerű dolgokat talált ki pl, hogy külön szálon kell futtatni a pálya betöltést, így az nem akasztja meg a motorfrissítést. Szerintem nem lenne szégyen, ha a modokból több mindent vennének át, főleg ha azok olyan sikeresek, mint mondjuk az Optifine. Csak valamiért úgy gondolják, hogy az ő megoldásuk jobb, és azt kell továbbfejleszteni. Sajnos ez jellemző a cégekre.
Amúgy azért velünk teszteltetik a játékot, mert ezzel is időt és pénzt spórolnak meg, persze a bevételt ők akasztják le. -
A köv mapon egy másik anti zombie fortesst fogok alkotni. Csak már jönne ki az 1.3.
Egy gyors vázlat róla:
(csak két oldal kész gyorsba és a tető is hiányos)
Az alsó rész sima stoneból lesz a középső és felső marad stone brick. A tető lesz sok idő, azaz mivel négy olyan ív van a necces ezért jó sok stone slab fog kelleni és jól ki kell számolni.
Belül alsó szint kikötő, meg egy kőfejtő bedrockig. Aztán a többi majd ahogy jön.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
addikt
válasz MasterDeeJay #4308 üzenetére
Jó lesz, esetleg megpróbálhatnád Glass Pane-ekből az üveges sávot, a perem alatt pedig Half Slab-ekből azt a kicsit ferde aljzatot.
-
válasz Superhun #4309 üzenetére
Köszi!
Glass Pane-el szebb de a sarkokon sima blokkot raktam. A pane-el a saroknál egy egy negyed blokk hézag keletkezik.
A tető magasságot megtartom ilyennek aztán később bővítem. Nem lesz pontos mása, nem is az a cél. A tenger és az első emelet magasságát egyel növelem majd mert a pince köve most pont a tengerrel van egy szintben jobban mutat ha egyel felette van.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
addikt
válasz MasterDeeJay #4310 üzenetére
Igen, sajnos sarkoknál nem lehet Glass Pane-ekből, sajna ez még nincs megoldva és nem is várható az 1.3-ban . Esetleg megpróbálhatnál többféle Slab-et is, hogy kicsit változatosabbak legyenek a színei. Stairs-ből nincs ekkora választék (mondjuk az okát még nem értjük), de azért 2-3 szín illene a képbe belőlük.
-
őstag
válasz jonnyjoker01 #4312 üzenetére
Van ilyen, de nem tudom mi a neve.
Vérrel, verítékkel: SuperSlopes!
[ Szerkesztve ]
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
jonnyjoker01
veterán
válasz jonnyjoker01 #4315 üzenetére
Lejárt az öt perc...
MasterDeeJay is használhatná ezt a modot a anti zombie forrestéhez.Üdv. Johnny
-
válasz jonnyjoker01 #4316 üzenetére
Jó lenne, sőt ha tehetném akkor az MCPH szerveren is futhatna. Baromi jó. Mojang-ék simán rakhatnának ilyent a hivatalosba is.
Esetleg az egész tájat átgenerálhatná, mennyivel másnak hatna ha mindenből lenne ilyen. Teljesen megváltozna az egész játék. Pl a fűnél igazi dombok lennének nem pedig szögletes izék, vagy köves hegyek lehetnének összevissza ilyenből, esetleg még a sivatagban dűnéket is formálhatnának ilyennel. Rengetegféle formát megcsinálni, felszedve persze át lehetne alakítani.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
addikt
válasz MasterDeeJay #4317 üzenetére
Nem hiszem, hogy a közeljövőben beleraknak Mojangék ilyen feature-t a játékba, ugyanis ez erősen ellenkezik azzal, hogy a világ blockokból épül fel. Nem is lenne könnyű leprogramozni, hogy automatán átváltson ilyen alakra a struktúra. Úgy mondjuk egyszerűbb lenne, ha ilyen háromszög alapú blockok is lennének, de mint mondtam, ez ellenkezik a "block world" szemlélettel.
-
válasz Superhun #4318 üzenetére
Dehogy nem lenne könnyű annak aki ért hozzá.
Tudom mert már próbálkoztam vele (piszkáltam a kódot), elméletben megvalósítható. A jelenlegi blokkpályánál csak egy összetett szabály kell az átgenerálásra. Csak meg kell vizsgálni a szomszédos blokkokat, faék egyszerű pl: ha a blokk északi déli és nyugati oldala valamint az alsó fele alatt is (nem levegő) blokk van akkor átalakul nyugati-keleti-alsó blokká. Nem kell átváltania csak a pálya generálásánál, azután ha már módosítva lett akkor nem változik át a blokk csak úgy magától. Egy rakás szabály lenne az egész, tényleg csak azt kell figyelni hogy milyen blokkok vannak körülötte.Ilyesmi lenne a fent említett szabály:
x,y,z 'blokk koordinátái ahol z a magasság i az irány
g grass block
l = a blokk irányaIf (x,y,z-1)=g and (x+1,y,z)=g and (x-1, y, z)=g and (x,y+1,z)=g then
l = 1 (valószínű ez jelenti az irányt)
set blocktype = ferde grass (ide az ID kerülne)Kódban ilyen egy blokkról adat: (nem x,y,z szerepel)
world.setBlockMetadataWithNotify(i, j, k, l);Azt nem tudom pontosan hogy az l érték irányonként mit vesz fel. Az is valószínű hogy totál másra való a kód, de elméletben egy rakás feltétellel meg lehet csinálni.
Az a gáz hogy basic-ben már rég megírtam volna az egészet, de java az nekem gáz.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
addikt
válasz MasterDeeJay #4319 üzenetére
Igen, ez az egyszerűbb eset, amit mondtam . De abban is az a hátulütő, hogy még nincs háromszög alapú block a játékban, tehát saját modellt és textúrát kell bevinned. Ennek a megoldásnak az a hátránya, hogy egy ilyen új blocktípusnak a többi blockkal való kapcsolata nem lenne megoldva, tehát sikeresen elérted, hogy még több ezer sort át kell írnod, hogy megszűnjenek a bugok.
A nehezebb megoldás az az, hogy a block az marad kocka, viszont valamilyen dinamikus algoritmussal te ferdének fogod látni a terepet és a mozgás is meg lenne oldva a felületén. Itt nem jönne elő annyi bug, de ez a megoldás nem teljesen triviális.
-
netpeti98
addikt
válasz MasterDeeJay #4317 üzenetére
Tudom hogy nem teljesen ez a megvalósítás de egy fél megoldás már van a realisztikusabb dombokra, az Evil modban, a fűlépcsők. Előnye hogy egy fel lehet futni így a domboldalakon (a fancy blocks aktiválásával az összes füves domb ilyen lesz). Amúgy a mod az egész játékot átformálja (új mobok, jégcsapok, biomek, stb.)
Üdv netpeti98
-
válasz Superhun #4320 üzenetére
Amit leírtam azt végig kell játszani az összes blokkal, egy hatalmas nagy összetett rendszer lenne az egész. 3 szög alakú is simán lehetne, a blokokat a kód szerint akár hogyan lehet darabolni, úgy tudom a minecraft nem egészen voxel motorú és 3 szögekben kezeli a grafikát. De a lenti két linken már meg is van hogy mi is lenne ez.
netpeti98
Ez már egy jó megoldás. Meg is találtam egy másik modban: [link] [link]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Mery95
csendes tag
Írtó jól néz ki, bár ezután a sok kocka-világnézet után kicsit természet ellenesnek tűnik a minecraft világában.
"Tell your friends we're coming for them." :)
-
addikt
válasz MasterDeeJay #4322 üzenetére
Arra gondoltam, hogy pl. Railt vagy Levert a ferde kockára rakva elég érdekes dolgok jöhetnek ki . De ha ezektől eltekintünk, akkor valóban nem nehéz, és építésre használható is lenne. Csak ugye még azt is meg kéne oldani, hogy ne mindig alakítsa át a játék a blockokat, mert elképzelhető, hogy pont a régi lépcsős alakot akarjuk. Ezt csakis úgy lehetne a legegyszerűbben megoldani, hogy bekerülnek átlósan elvágott blockok is, hasonlóan a Half Slabekhez.
-
válasz Superhun #4324 üzenetére
Az átalakítást csak és kizárólag egyszer végezné el, mégpedig új pálya generáláskor. A módisított pályát nyilván nem.
A sínek valóban bugosak lennének, de én biztos nem raknék le sínt sima grass-ra, inkább cobblestone-ra vagy gravel-re.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
addikt
válasz MasterDeeJay #4328 üzenetére
Jó, akkor ugyanarra gondolunk. Ha jól értem, akkor azt mondod, hogy nem kell új modell és textúra, mert lehet darabolni a blockokat. Ezt pontosan hogy is tervezted? Nekem nincs problémám a Javával, szóval lehet nekiállok és leprogramozom.
-
válasz Superhun #4329 üzenetére
Kezdetnek arra gondoltam hogy egy futtatható scriptként menne és a parancsot kiadó emberke alatt lévő chunkot alakítaná át. Berakná egy tömbbe az összes grass block koodrinátáját, majd szabályok alapján végigmenne az összes blokkon és megvagdosná őket.
Találtam pár kódot: (nem kimondottan erre vonatkozik)
[link]
[link]
Érdemes lenne beleturkálni olyan modba ami már ilyet tartalmaz és kiszedni belőle a hasznos kódot.A probléma hogy multiba nem tudom hogy működne.
Minecraftban van egyáltalán model? Sztem minden csak egy rakás kódhalmaz.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
jonnyjoker01
veterán
Szijasztok!
Létezik olyan mod (ha igen akkor mi?) amely képes messzebbre rakni a blockokat?
ThankjúúÜdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
És még annyit szeretnék kérdezni, hogy meglehet valahogyan oldani, hogy működjön a minecraft albacomp 2400 számítógépen legalább 15 fps-sel úgy hogy ne kelljen hardvert cserélnem?
Üdv. Johnny
-
addikt
válasz jonnyjoker01 #4332 üzenetére
OptiFine-t próbáltad már? Nekem egy Intel GMA 4500M-es gépen 5 FPS-t felnyomott 20-ra, ami már játszható kategória volt (persze low render distance meg fast graphics, de a lényeg, hogy játszható volt).
MDJ: megnézem a SuperSlopes mod forrását és próbálom megérteni a dolgokat.
-
válasz jonnyjoker01 #4332 üzenetére
Az integrált vga a gyenge pont, javaslom rakj bele legalább egy geforce2-est. (az tényleg nem kiadás, lomis piacokon egy dobozzal kapsz ha jól alkudsz ezresért) Aztán szárnyalni fog rajta optifine moddal...lowon.
Semmi esetre se rakj bele régebbi Ati kártyát, akkoriban opengl támogatás hulladék volt ati-n.
1,8-as P4 + Gef2 mx400 + 1gb kombóval teljesen játszható, nekem i855-ös intvga-val nem is indult el.Superhun
Az jó! Baromi jó lenne egy ilyen mod!![ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
addikt
válasz MasterDeeJay #4334 üzenetére
Nézegettem a SuperSlopes forrását, és hát mit mondjak, nem aprózta el a dolgot a készítője . Az összes saját blockjának saját modellje van, és saját metódussal rendereli őket. Az is érdekes, hogy nem a Block osztályból származtatja őket, hanem a Teleporterből, amit még nem igazán értek.
Amúgy kocka alakú blockokat simán be tudok rakni, a nem szabályos formákkal viszont keményen sz*pni kell -
-
jonnyjoker01
veterán
válasz jonnyjoker01 #4332 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, meglesz, és még annyi, hogy hogyan kell kiütni azt a hibaüzenetet ami leírja, hogy rossz a videokártya drivere? (valamien HP slim desktop). A barátomnak tök jó gépe van, amíg nem veszek enyémbe vidkarit, addig ott nyomatnánk.
Üdv. Johnny
-
netpeti98
addikt
Üdv netpeti98
-
X3B6O0X
aktív tag
-
Mery95
csendes tag
"Villagers will remove trade options after the option has been used 3-15 times"
Erről lemaradtam. Lehet üzletelni azokkal a mobokkal vagy mi a szösz ?
"Tell your friends we're coming for them." :)
-
X3B6O0X
aktív tag
Már egy hónapja kint van az a snapshot, amiben a trading bekerült a játékba.
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
addikt
válasz MasterDeeJay #4334 üzenetére
Sikerült szépen kihalásznom a lejtős blokkokat, csináltam is belőlük egy kis modot: [link]
Nem kell a jarba másolni, a mods mappában is felismeri a modloader.A sarokblokokkal még nem foglalkoztam, de sajnos úgy tűnik, hogy elengedhetetlenek a szép építkezésekhez. Meg még beleraktam 3 bónusz blokkot
EDIT: most látom, hogy a Redstone Ore class fájlját is bezippeltem véletlen, de ettől még nem lesz baja a modnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
válasz MasterDeeJay #4344 üzenetére
Inkább az új verziót próbáld: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Politika
- Hardcore café
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Külpolitika
- További aktív témák...