- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Netfone
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 5 IV - házon belüli siker
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Hirdetés
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
-
Ismét késik az Enotria: The Last Song
gp Augusztus helyett szeptember közepén kapjuk meg a régóta készülő alkotást.
-
Már a Patriot is jegyezhet MPOWER szériás DDR5 RAM-okat
ph Az MSI visszatérő termékcsaládjába illeszkedő készletek kétféle kapacitással érkeznek, három sebességszintre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsiworld
aktív tag
A japán gyártókat nem kell temetni. Eltemetik azok magukat!
A Nissannál elég durva vezetőségi viták voltak/vannak. A Leaf saját bevallásuk szerint is csak városi autó a legdurvább rapidgate és coldgate jelenségekkel. Persze majd jön az Arya, de az már drágább, magasabb kategória, és évek óta csak papíron van! Azaz nincs!A Toyota kijelentette, hogy Ő aztán soha nem gyárt ev-t! Aztán hirtelen mégis megváltozott a véleményük. 20 év hybrid tapasztalattal kijöttek olyan ev-vel, illetve a Lexus is ugyanazzal, ami jó esetben megüti a Nissan 10évvel ezelőtti technológiáját. Sok esetben azt sem. Tehát "tapasztalat" van, de autó nincs, és még csak papíron sincs!
De a több gyártó sincs sehol. Egyedül a vw vehető komolyan, de ott Diess leváltásából politikát csinált a szakszervezet, és nem tudjuk, ez most milyen irányba viszi a céget.
A testvéroldali cikk meg. A Tesla mint startup. Hmm. Hát nevezzük annak, de tavaly fél millát toltak, idén közel 1 millát fognak, és ha végre elindulhatna a német nagy "zöld" cirkuszban giga Brandenburg, és giga Austin, akkor előbb vagy utóbb lesz 2-3 milla éves gyártás, az meg a Bmw és Mercedes éves gyártása. Ez szégyen! Így kikapni egy startuptól. És nem beszélve, melyik melyik gyártó gyárt elektromos autót. Ha meg nem startup a Tesla, akkor a cikk vicc.
Ez a cikk meg, ... nah de ezt később.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Ukrajnai háború
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hisense LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Playstation 4 PRO CUH-7216B 1TB SSD + Játékok
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/1TB (!!!) titánszürke VADONATÚJ BONTATLAN 36 hónap garanciával!
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Kingston Fury Renegade M.2 4TB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs