Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    Frissült ma az Egészség alkalmazás (9.0.3.360) és valamit nagyon elszúrtak adott verzióban, mert egymástól függetlenül, két különböző típusú Huawei okosóra és szintén eltérő (itt gyártójú is) okostelefon bluetooth kapcsolata problémás a frissítés óta.
    Előzőleg nem volt gond, pedig korábban is kapott már megannyi frissítést az alkalmazás.
    Jelenség: Szól a feleségem, hogy megszakadt a bluetooth kapcsolat az óra és a telefon között a frissítés után.
    A bluetooth ki- majd bekapcsolása nem segített, nem jött létre a kapcsolat.
    Az óra újraindítása nem segített, nem jött létre a kapcsolat.
    A telefon újraindítása nem segített, nem jött létre a kapcsolat.
    Párosítás megszüntetése, majd újbóli párosítás, kapcsolat létrejön, az Egészség alkalmazás bezárása után a kapcsolat megszakadt.
    A bluetooth ki-, majd bekapcsolása után a kapcsolat létrejön, majd meg is szakad, a következő ki- és bekapcsolásnál már létre sem jön.
    Az órán eszközölt gyári visszaállítás nem oldotta meg a problémát.
    A telefonon az Egészség alkalmazás gyorsítótárának a törlése nem oldotta meg a problémát.
    A bluetooth kapcsolat csak akkor jön létre és marad is úgy, ha az Egészség alkalmazás fut és az előtérben van - korábban nem volt erre szükség, az Egészség alkalmazás elindítása nélkül, simán csak a bluetooth bekapcsolásával létrejött a kapcsolat és probléma nélkül működött minden, az értesítések...stb. is.
    Kiteszteltem ezt a feleségem eszközeivel, nézem az enyéimet, lefrissült az Egészség alkalmazás és teljesen azonos probléma adott, azonos köröket lefutva is. :( :(((

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák