- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Noukoum
veterán
válasz mrlujoak #103 üzenetére
Azért ehhez a GM sztorihoz hozzátartozik hogy az akkori aksi technológiával tényleg voltak gondok. Nyilván ha fejlesztették volna akkor most sokkal előrébb tartánánk, de pont ezért kell örülni hogy most nem bedarálták hanem erre építik a jövőt. Az egyik legjobb dolog a villanyautózásban hogy nem csak hatalmas benne a potenciál hanem már most is nagyon jó. Lásd a mercinek 10év 250e km garit kell adni a garira mert hozzánemértő emberek és érdekelt mozgalmak baromságokkal tömik tele a médiát.
Persze amikor én mondtam itt a sok embernek hogy a mostani aksik az én meglátásom szerint 10 év alatt 200e km-rel max ~20%-ot fognak degradálódni akkor ha normálisan kezelik az akkut akkor én voltam a hozzánemértő. A mercedes engem igazol.#101Kinder
Fogyasztásban biztos hogy jobb lesz a tesla, na de a merci jóval nehezebb nem véletlenül.
A hatótávokat meg majd akkor hasonlítsuk ha vannak tesztek. És nem a mercit védem, a teslának nagy az előnye szvsz. Csak wltp / epa helyett kíváncsibb leszek a hétköznapi mérésekre.#107TeeJay
Kivárom hogy ugyanannyiba kerüljön fenntartani egy benzines és egy elektromos autót. Mekkora tragédia lesz.Mondjuk nem félek ettől mivel az átlag magyar embernek 2040-re talán a most új autókat lepukkanva esetleg meg tudja majd venni 20 éves használtként.
Na ezt aztán nagyon fontos volt leírni. Mondjuk a lepukkant villanyautó legalább nem sok szempontból egy tragacs lesz hanem egy használt autó az eredetihez képest mondjuk 50%-kos aksival. A szörnyű jövő.
Azért is nézem milyen elektromos autók jönnek mostanában mert ezeket fogjuk venni 15-20 év múlva hiszen nem lesz pénzünk újra
Hát az egyedül a te problémád.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”