- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrlujoak
veterán
válasz LurkerSheik #98 üzenetére
...bizony...
Ha a GM nem darálja be a projektet (vajh' kik, mik miatt kellett?), és ha a Daimler*** sem mond le Európában az elektromos hajtásról a 90-es évek közepén, hol tarthatnánk már...
***a W168 Mercedes A osztály ugye a 90-es évek elején tisztán elektromos modellnek terveződött, aztán jött a döntés, és gyorsan terveztek hozzá ék alakú belsőégésű erőforrásokat, hogy aztán 97-98-ban piacra is lépjen.
Ha belegondolunk volt 30 évünk a szép, folyamatos átállásra.
Legyen az belsőégésű motorban használt hidrogénhajtás, vagy hidrogén üzemanyagcella, vagy teljesen elektromos, akár az új, továbbfejlesztett anódos lítium (grafit helyett szilícium), vagy épp teljesen új alapú, nagyobb energiasűrűséget biztosító akkumulátor megoldásokkal.Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel