Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz LurkerSheik #98 üzenetére

    ...bizony...

    Ha a GM nem darálja be a projektet (vajh' kik, mik miatt kellett?), és ha a Daimler*** sem mond le Európában az elektromos hajtásról a 90-es évek közepén, hol tarthatnánk már...

    ***a W168 Mercedes A osztály ugye a 90-es évek elején tisztán elektromos modellnek terveződött, aztán jött a döntés, és gyorsan terveztek hozzá ék alakú belsőégésű erőforrásokat, hogy aztán 97-98-ban piacra is lépjen.

    Ha belegondolunk volt 30 évünk a szép, folyamatos átállásra.
    Legyen az belsőégésű motorban használt hidrogénhajtás, vagy hidrogén üzemanyagcella, vagy teljesen elektromos, akár az új, továbbfejlesztett anódos lítium (grafit helyett szilícium), vagy épp teljesen új alapú, nagyobb energiasűrűséget biztosító akkumulátor megoldásokkal.

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák