- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
De várj már nem a gyorsulás a lényeg? Ja bocs mióta van tesla azóta az már nem fontos, sőt felesleges!
Kíváncsi leszek 1000km autópályás hatótáv után mi lesz a hiszti tárgya. Nem zakatol, nem füstöl? Akkor semmirevaló!
Az meg külön vicces hogy te akarod eldönteni hogy más mire akarná használni ezt az autót. Tudod van az a kor (pontosabban érettség), amikor már fontosabb dolgok is vannak annál minthogy letarolj mindenkit a pályán. Arról inkább ne is beszéljünk hogy kamion mögötti tesla kb egy urban legend, ilyet kis elektromos autóknál láthatunk itthon. És ha nem akar 160-nal vagy 14x-vel menni ami nem szabályos? Akkor mi van? Sőt mi van ha csak 110-zel megy? Teljesen szabályos, kitudod kerülni ha szeretnéd. És egyáltalán nem biztos hogy azért megy lassabban mert nincs hatótávja hanem mert kényelmesebb, biztonságosabb, ráér, nem siet. Ezzel mi a gond? Vagy csak hülyék vagyunk, fejünkben sok a dízel, na meg ott az irigység is?NomadND1:
Vannak tanulmányok hidrogén meghajtású autókra, csak hogy a villanyautó mellett nem életképes.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Szinte bárhol.. Nincs is annál jobb mint amikor 50km-en belül nem tudod feltölteni az autódat. Ezt akarod összehasonlítani azzal hogy felkelsz és fel van töltve az autód?
Az autógyártók nem mozdultak el erre, csak a toyota aki évekig tolta hogy csak a hibrid mire rájött hogy a villany a jövő. Aztán már késő lett és próbálkozik hidrogénnel, ami cirka 64e euró, és ez még nem is a magyar ár. Bár minek lenne magyar ár hiszen itthon nem lehet használni.
Személygépkocsikban nem ez lesz a jövő, drága és nem hatékony. Persze hinni bármiben lehet.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz #16820480 #55 üzenetére
Na, az olajlobbi azt mondta hogy a hidrogén a jövő tehát az a jövő érted! Addig meg kuss és vegyél benzint meg dízelt.
Már látod akár az állam be is szállhatna a hidrogénbe, hiszen állami hidrogén gyorsan utolérhetné a piaci alapok nyugvó akkumulátoros technológiát.
Még jó hogy a gyártóknak nincs megtiltva hogy hidrogén autót készítsenek, és lásd hol tartunk. Biztos véletlen.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz #95462144 #87 üzenetére
Ez tény hogy van lemaradásuk ebben, de folyamatosan javulnak. És a berlini gyár még hozhat meglepetéseket ilyen szemponból.
Egyébként nem neked szánom, de vicces hogy a magyarokat mennyire érdekli az összeszerelési minőség a 10-20+ éves autókból, én azért nem mondanék nemet arra hogy a jelenlegi helyett használjak egy model 3-mat. Ennek se nézem nagyítóval az összeszerelési minőségét, és nem is kopogtatom a műanyagokat mint egy hülye. De nem vagyunk egyformák.#88Emericus Max
Sok sikert ahhoz hogy holnaptól ne gyártsunk autót. Majd szólj ha elértél valami eredményt ezzel a gondolatoddal kapcsolatban.
Én azért örülök hogy jelentősen próbálják csökkenteni a környezeti terhet, bár mindehol ilyen erőfeszítéseket tennének ezért.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Mert mindenki este feldugja tölteni hogy másnap a max hatótávval indulhasson.
A napi átlag 45km-hez! Tedd hozzá és máris kijön hogy hülyeségeket írsz.és a magyar olyan hogy ha menni akar valahova nehogy pont amiatt múljon hogy csak hetente tölti és induláskor éppen félig van nem tele.
Ha szerinted ilyen a magyar akkor változzon meg.. Az emberek élete is olyan hogy hirtelen kell megtenniük sok száz km-t amire nem lehet készülni, ja hogy marhára nem. Hirtelen a boltba megyünk, nem nyaralni... De persze ilyen végletekbe merült baromságokkal belehet beszélni az embereknek hogy kell a nagy hatótáv.Jobb is hogy egyelőre a gazdagok játékszere a villany autó
Én nem tudtam hogy az már gazdagnak számít aki 3-4 millióért tud venni egy autót. De jó minden nap tanulni valamit.mert sok helyen villany hálózat gondok lennének ha az autók fele elektromos lenne
Ja, meg akkor is bajban lennénk ha a mostani autók 100000000x-szer annyit fogyasztanának. Szerencsére jelenleg egyik sem veszélyeztet. Nagyszerű ez az ovis színvonal, de inkább szomorú hogy itt tartunk. Még mindig....„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz mrlujoak #103 üzenetére
Azért ehhez a GM sztorihoz hozzátartozik hogy az akkori aksi technológiával tényleg voltak gondok. Nyilván ha fejlesztették volna akkor most sokkal előrébb tartánánk, de pont ezért kell örülni hogy most nem bedarálták hanem erre építik a jövőt. Az egyik legjobb dolog a villanyautózásban hogy nem csak hatalmas benne a potenciál hanem már most is nagyon jó. Lásd a mercinek 10év 250e km garit kell adni a garira mert hozzánemértő emberek és érdekelt mozgalmak baromságokkal tömik tele a médiát.
Persze amikor én mondtam itt a sok embernek hogy a mostani aksik az én meglátásom szerint 10 év alatt 200e km-rel max ~20%-ot fognak degradálódni akkor ha normálisan kezelik az akkut akkor én voltam a hozzánemértő. A mercedes engem igazol.#101Kinder
Fogyasztásban biztos hogy jobb lesz a tesla, na de a merci jóval nehezebb nem véletlenül.
A hatótávokat meg majd akkor hasonlítsuk ha vannak tesztek. És nem a mercit védem, a teslának nagy az előnye szvsz. Csak wltp / epa helyett kíváncsibb leszek a hétköznapi mérésekre.#107TeeJay
Kivárom hogy ugyanannyiba kerüljön fenntartani egy benzines és egy elektromos autót. Mekkora tragédia lesz.Mondjuk nem félek ettől mivel az átlag magyar embernek 2040-re talán a most új autókat lepukkanva esetleg meg tudja majd venni 20 éves használtként.
Na ezt aztán nagyon fontos volt leírni. Mondjuk a lepukkant villanyautó legalább nem sok szempontból egy tragacs lesz hanem egy használt autó az eredetihez képest mondjuk 50%-kos aksival. A szörnyű jövő.
Azért is nézem milyen elektromos autók jönnek mostanában mert ezeket fogjuk venni 15-20 év múlva hiszen nem lesz pénzünk újra
Hát az egyedül a te problémád.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz mrlujoak #109 üzenetére
Karl se úgy adott autót a világnak 1886-ban, hogy az azonnal jó hatékonysággal, remek fogyasztással működjön.
Csak hogy most az autókat akarjuk leváltani autókra. Nem hasonlítható össze a helyzet. Persze ha elővesszük a környezetvédelmet vagy a levegőt akkor más, de ugye kapitalizmus van ahol ez nem prioritás.
Merem remélni, hogy 20-30 év múlva csak mosolyognak majd az utódaink a mai akkumulátor technológiákon, és a párszáz km-es hatótávokon, amit száz meg kétszáz kg-os akkupakkukból tudunk most kifacsarni.
Már most is nevetünk az 50 kw-os villámtöltésen, meg a 20-30 kWh-s standard aksiméreten.
Most az autók tudnak 100-150 kw-ot (a töltő sokszor többet tudna), a standard aksi meg 50-60 kWh. Erre mennyien mondják hogy nincs fejlődés, majd a szilárd test talán.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz mrlujoak #112 üzenetére
Az oké, de akkor lovaskocsi volt nem pedig 100 évig fejlesztett benzin és dízelautók. Ha nem lenne versenyképes a villanyautó akkor nem tudnák őket eladni.
Szerinted érdekelné a vásárlót hogy 100 évvel ezelőtt sem volt kiforrott valami? Nem, megvenné a benzinest vagy dízelt.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
-
Noukoum
veterán
válasz #95462144 #117 üzenetére
Mert akkor szerinted jobban érdekelne? Hát eléggé rosszul gondolod, autót használni szoktam nem simogatni. Kopogni meg biztos nem fog, apró szinte alig hallható cicergések fordulnak néha elő de azt is szervizben tudják orvosolni (akár itt mo-n). Azt sem a magyar utakon fogod hallani, főleg nem nagy sebességnél mert zajosabb maga az autó.
Az hogy ebben a merci előrébb van, én mondtam az ellenkezőjét? Nem is értem.
Akinek az összeszerelési minőségre áll fel, meg az anyagminőségre az vegye a mercit, akinek meg a sebességre az vegye a teslát. Szerintem egyiknek sincs sok értelme hétköznapokban, de nem vagyunk egyformák. A magyar átlagszakértőnek meg marad a húsz éves német prémium, ő onnan is megmondja hogy sz@r a tesla.
És most látom, fogyasztásnál senkit nem érdekel a tömeg. Csak úgy mondom.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz #16820480 #148 üzenetére
Ilyenkor nem azt kell nézni hogy mennyi idő alatt tölt fel 0-100%-ra, hanem hogy kiszolgál-e engem az adott sebesség amivel otthon tudom tölteni. És akkor mindegy mekkora az aksi, mert nem az a lényeg.
Hoplitész: Magyarországon az emberek 95%+ nem azért vesz elektromos autót mert óvni akarná a környezetet. Kár ráhúzni a tehetősekre hogy nem érdekli őket a környezet, mikor senki mást nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Bizony el van itt tévedve jónéhány ember a hatótávokkal kapcsolatban. A valóság ugyanis az hogy aki nincs hozzászokva a hosszú utakhoz az már 100km után rinyálni fog hogy meg kell állni, ~150km-nél meg minden átlagos ember meg fog állni pihenni.
Ez a magyar valóság, tetszik nem tetszik.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Átlag emberről beszéltem, de ne zavarjon.
dabadab: 150km-t írtam, akkor megfog hidd el. Gyerekekről, hölgyekről nem is beszélve. És nem véletlenül van ott a kb jel, mert lehet ez 160-180km is. A lényeg hogy átlagos ember meg akar állni, hidd el.
Most nyilván nem arról beszélek aki Ulmba megy dolgozni és hozzá van szokva a nagy utakhoz.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Busterftw #174 üzenetére
Ami egy külföldi út, hányszor megy el nyaralni az átlag külföldre? 1-2-szer? Max.
Ha 700-800km+-ra mész akkor nem akarsz gyakran megállni, ott tényleg kompromisszumos az legtöbb EV. De ez bőven belefér. Messzebb meg már úgyis repülővel mész.
Én pl egy nyíregyháza-balatonra gondoltam, ezt semelyik átlag család nem fogja megálló nélkül megcsinálni.
De mondhattam volna a szeged-bécset is..
Nem a németben melósból kell kiindulni, hangsúlyozom.Somatom: De nem erről szólt a válaszom, és a kolléga hsz-e se erről szólt. Kár volt tehát hozzászólnod. Az meg hogy alkalmatlan-e utazóautónak majd eldöntik a vásárlók. Ha fillérekért kell majd kiszórni mert kutya nem veszi akkor neked volt igazad. Biztos úgylesz
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Ezt mondjuk kár volt leírnod.
Vicces ez a közért duma, te 300km-re jársz bevásárolni?
Értjük neked fontos az Ulm, oké köszönjük. Neked nem alkalmas egy EV sem. Akkor befejeznéd a hülyeségek terjesztését? Úgy örökre?„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz NomadND1 #180 üzenetére
Komolyan nem tanultál meg olvasni és szöveget értelmezni?
(Segítek, nem erről az autóról volt szó.)Biztos hogy nekem akarod megmondani hogy mire használják az emberek az elektromos autójukat? Amit írtál inkább nem kommentálom...
Rolly: Na ez az, én nem fogok szenvedni hanem megállok pihenni. Pont mint ahogy más tenné.
Azzal a 400-500 km-rel én óvatos lennék, tekintve hogy 2.5 tonnás az autó. Lesz fogyasztása 130-nál az biztos.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Squirrel #183 üzenetére
Csak az első részre reagálok. Te a téli fogyasztásod állítottad be úgy mint ha mindig annyit fogyasztana az autó. Hiába írtam le hogy nyáron, ősszel, tavasszal kevesebbet fogyaszt képtelen voltál megérteni, ezek után hagytalak a francba.
És akkor te írsz ilyeneket? Röhejes már bocs.Ha jól emlékszem az egész sztori úgy kezdődött hogy mondtam hogy mennyit fogyaszt nyáron, te meg írtad hogy neked 22 kWh / 100.
Erre persze jött hogy neked ott áll a garázsban, meg mutattad a képeket. Néhány hónap után rásikerült jönnöd hogy télen többet fogyaszt a kocsi? Vagy mi történt?„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Squirrel #190 üzenetére
Az hogy te a téli fogyasztásról beszéltél az eszc., mert én nyári fogyasztást írtam. Akkor nem kellett volna beleszolnod egy nyari fogyasztasba. Arról meg senki nem tehet hogy te 80%-ban pályázol, ellentétben egy átlagfelhasználóval.
És igen ne csodálkozz ha kijavítanak ha baromságosokat írsz.
Én lehülyézek? Ne haragudj de akik olyan baromságokat írnak hogy az aksi 3 év után kuka, meg hogy életképtelen a villanyautó mert ha holnaptól az összes autó villany lenne akkor nem bírna a hálózat.. Az ilyenekre mit tudsz írni? Elsőnek szépen, ezredjére, ha meg nem érti meg elkezd trollkodni akkor mi a teendő? Ignorálom a francba, mint ahogy a legtöbb trollt akiket képtelen a moderátorok kib@szni a fórumról.. Pedig a trollkodás elvileg szabályellenes..„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz #72042496 #195 üzenetére
Idézet a fórumtárstól.
Az etron papíron valami 420 vagy 450 km-t tud, valóságban kb. 220-250-et, de ha pályán mész 120-szal (itt ennyivel lehet), akkor inkább 200.
Ha már nekem nem hiszel, akkor talán a saját szemednek [link]
Igen tényleg abszurd volt, szerinted miért?
Teljes normálisan reagáltam, tényleg többet tudnak ezek az autók.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Nem tudom mert nem írta oda.
Egyébként az meg papíron sem tud 450km-t, mert a wltp is 300km. Szerintem az lesz a gond hogy az emberünk az gondolta hogy a valóság a kéthónapnyi magyar téli fogyasztás, meg 80% autópálya. És akkor ezt így levetíti hogy ezek az autók max ennyit tudnak a valóságban.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Tehát nulla darab. Mondjuk nem lepődtem meg rajta, rajtad sem hogy ilyet írsz. Nem baj, majd talán máskor összejön. Néha én is elírok valamit, majd akkor ne felejtsd el beírni hogy baromságot írtam.
Más: S merci csirkecomb Hát ez nagyon jó, mondom én hogy hatalmas a színvonal.
Majd egy több milliós, több tízmilliós autóban (vagy s merciben) fogok enni, pontosan.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Egy több milliós autóban sem fogsz... Hogyne lenne köze ahhoz a színvonalhoz amivel azt próbáljátok bebizonyítani hogy életképtelen a villanyautózás, vagy annak jelenlegi állapota?
Hidd el ezzel a csirkével nem te vagy az első, hányszor hallottam már hogy horvát nyaraláskor az adott ember nem fog megállni mert szendvicseket esznek a kocsiban mert ők nem költenek étteremre. Ezzel nem lehet mit kezdeni...Az s mercis csirke meg csak vicces volt, semmi több.
Szerk: Tapsi: én is értettem persze, nekem hirtelen az jutott eszembe mikor a német prémiumból mondja a kutasnak hogy 2ezerért töltsön bele
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Értem, te mondjuk ahogy írod autóban meg kamionban élsz kb. “Picit” más mint amennyit és ahogy egy átlag sofőr tölt el az autójában. Ezt kéne megérteni, te olyan élethelyzetben vagy ami a magyar társadalom max. néhány százalékát érinti. Ne akard ezt rávetíteni mindenkire, mert semmi értelme.
Mondhatod én hogy nekem csak a repülő autó a jó, attól még nem lesz használhatatlan az összes személygépkocsi. Csak nekem nem lesz megfelelő.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Vagy azért hogy könnyebb legyen az autó, így csökkentve a fogyasztást. Meg persze így spóroltak is.
Mondjuk az már megint teljesen értelmetlen hogy amikor azt mondjuk hogy egy villanyautó halkabb egy belsőégésűnél akkor hogy jön ide a tesla vs merci?
Vagy ha mercit, audit hasonlítanál össze mercivel meg audival akkor már nem igazolna téged, ezért jön fel a tesla? Gondolom én.
Akinek a csend a legfontosabb, az nem fog teslát venni még egy jóideig.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Tehát ha jól értem azt akarod mondani hogy jelenleg életképtelen a villanyautózás. Ehhez képest hiába növekszik évente drasztikusan a gyártás, mindet eladják itthon is.
Valahogy nem akar ez összejönni.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Tény és való hogy télen drasztikusan csökken a hatótáv az aksi miatt, de ez nem is volt titok.
Persze hogy többet eszik, az M3 nagyon hatékony. És ott se mindegy hogy P, LR, vagy SR+. Utóbbi az igazi gyöngyszem szvsz, pedig az az autó kapja a legkevesebb figyelmet.Somatom: Gazdagok játéka? Az ilyeneken mindig mosolygok. Miért lenne a gazdagok játéka?
Tömeges elterjedés meg nem téma mert nem tudnak elég autót gyártani ahhoz. A kérdés az hogy nálad akkor ez miért van terítéken folyton?
Nem én vagyok a célközönség szóval nem tudom eldönteni hogy valós szitu. De te sem vagy, szóval valószínűleg te sem tudod. Azt remélem tudod hogy aki ilyen kategóriában cserél autót, az benzinesre vagy dízelre is leváltana az autóját nem csak villanyosra. És igen szerintem simán opció lehet a villany adta előnyök és a környezetvédelem és városi levegő miatt hogy ilyet fog használni. Nem Magyarországra szánták az autót szóval nincs nagy jelentősége itthon, ahogy a Taycannak sincs.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Mondjuk úgy hogy 100-150e új autót adnak el Magyarországon. Lesz egyszer hogy ez mind villany lesz.
Aki most használ benzines dízel vesz, az majd x év múlva villanyt fog.
Az meg hogy az idő elteltével fejlődni fog az infrastruktúra az is teljesen egyértelmű. Tehát nem értem miért kell ezeket százszor elmondani. Főleg hogy te már biztos olvastad, csak képtelen vagy megérteni.De légy értetlen, tedd sz@rabbá az országot és rombolj. Gratulálok.
Meg linkelj kopasz teljesen amatőr és nem releváns videóját mint egy troll.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Auratech #293 üzenetére
Csak az a baj hogy most sem gond a hatótáv. Az hogy a magyar sofőrök néhány százalékának kevés az egy dolog, ettől még nem lesz valami egy nagy probléma. Fennáll a jelenség hogy autóneppereknek meg németbe járó melósoknak akik nem állnak meg pihenni azoknak nem jó stb.
De egyébként ez egy túlhypeolt sírás elsősorban azoktól akik utálják a villanyautózást. Akik most a hatótáv miatt sírnak, azok akkor is sírnának ha 3000km-t tudna elmenni egy villanyautó 1 töltéssel. Csak akkor más miatt.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Egy elkötelezett környezetvédő biztosan megszólna hogy ezért tartasz fenn egy dízelt, de szerintem ha karban van tartva akkor semmi gond nincs ezzel. Az infrastruktúra folyamatosan fejlődik, néhány év múlva már lehet nélkülözni tudod a belsőégésűt. Mondjuk ha az állambácsi picit megemberelné magát és lerakna néhány villámtöltőt ha már a töltési díjakért piaci árat számol fel.. Na mindegy.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Nem attól lesz, de sajnos láttam belőle eleget. Természetesen az sem jobb mikor valaki drága autóból csinálja ugyanezt. Nem nevezném butaságnak, inkább nem mindenki olyan.
Ellenben ha elolvasod előtte lévő hsz-t akkor láthatod hogy komolytalan az egész, hiszen csak folytattam a “ha nem tudsz 2000 km-t megtenni egyseggel akkor nem vagy férfi” gondolatmentet. Erre jön hogy az hogy természetesen a sebességhatárokat nem betartva, hiszen ki az a férfi aki magyar autópályán 180 km/h alatt megy? Az menjen biciklivel, mondta passzátos totalkáros kommenthuszár.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Az nem demagógia hogy az emberek túlnyomó többségének nincs szüksége ekkora hatótávra. Tehát igen ha leakarod fedni az elvárt igények 99.99%-át akkor kell az 500km autópályás hatótáv és az 5 perces maxra töltés. A kérdés inkább az hogy miért lenne fontos most lefedni az összes igényt?
A baleseti statisztikákat pedig hagyjuk békén addig míg a lassabban haladó alkalmazkodik a gyorshajtóhoz azért mert nem akar meghalni.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...