Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz mrlujoak #103 üzenetére

    Azért ehhez a GM sztorihoz hozzátartozik hogy az akkori aksi technológiával tényleg voltak gondok. Nyilván ha fejlesztették volna akkor most sokkal előrébb tartánánk, de pont ezért kell örülni hogy most nem bedarálták hanem erre építik a jövőt. Az egyik legjobb dolog a villanyautózásban hogy nem csak hatalmas benne a potenciál hanem már most is nagyon jó. Lásd a mercinek 10év 250e km garit kell adni a garira mert hozzánemértő emberek és érdekelt mozgalmak baromságokkal tömik tele a médiát.
    Persze amikor én mondtam itt a sok embernek hogy a mostani aksik az én meglátásom szerint 10 év alatt 200e km-rel max ~20%-ot fognak degradálódni akkor ha normálisan kezelik az akkut akkor én voltam a hozzánemértő. A mercedes engem igazol. :D

    #101Kinder
    Fogyasztásban biztos hogy jobb lesz a tesla, na de a merci jóval nehezebb nem véletlenül.
    A hatótávokat meg majd akkor hasonlítsuk ha vannak tesztek. És nem a mercit védem, a teslának nagy az előnye szvsz. Csak wltp / epa helyett kíváncsibb leszek a hétköznapi mérésekre.

    #107TeeJay
    Kivárom hogy ugyanannyiba kerüljön fenntartani egy benzines és egy elektromos autót. Mekkora tragédia lesz. :P

    Mondjuk nem félek ettől mivel az átlag magyar embernek 2040-re talán a most új autókat lepukkanva esetleg meg tudja majd venni 20 éves használtként.

    Na ezt aztán nagyon fontos volt leírni. Mondjuk a lepukkant villanyautó legalább nem sok szempontból egy tragacs lesz hanem egy használt autó az eredetihez képest mondjuk 50%-kos aksival. A szörnyű jövő.

    Azért is nézem milyen elektromos autók jönnek mostanában mert ezeket fogjuk venni 15-20 év múlva hiszen nem lesz pénzünk újra

    Hát az egyedül a te problémád.

    [ Szerkesztve ]

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák