- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
válasz Busterftw #1018 üzenetére
Nézd meg a linket, Louis Rossmann benne van a mozgalomban, tárgyalásokon is tanúskodik és első kézből tapasztalja, hogy mekkora kamu az alkatrészellátás.
Attól tart, hogy "ugyanazt éri el a 3rd party szerelő, mitn az apple szerelő" az egy átverés lesz. Merthogy az applenek kétféle szervize van: egyik, ami csak átvesz mindent és továbbpostáz, de semmihez sem nyúlhat. A másik az, amelyik meg ténylegesen szervizelhet. Az első életképtelen szervizként, kell legyen készleten cserelaktatrész.Csak úgy tud venni például csere akkut, ha az ügyfél telefonjából a sorozatszámokat kiolvassa. De ez sem elég, fel kell írnia az ügyfél nevét, lakcímét... adatait és azt átadnia a rendeléssel együtt. Majd 2 hét múlva, ha megérkezett az alkatrész, akkor behívja az ügyfelet a tényleges javítás elvégzéséhez.
Na, de ez a hír most nem erről szól. Csak sajnálom, hogy pont a lényeges dolgok miatt nincs felháborodás.
[ Szerkesztve ]