Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Busterftw #1018 üzenetére

    Nézd meg a linket, Louis Rossmann benne van a mozgalomban, tárgyalásokon is tanúskodik és első kézből tapasztalja, hogy mekkora kamu az alkatrészellátás.
    Attól tart, hogy "ugyanazt éri el a 3rd party szerelő, mitn az apple szerelő" az egy átverés lesz. Merthogy az applenek kétféle szervize van: egyik, ami csak átvesz mindent és továbbpostáz, de semmihez sem nyúlhat. A másik az, amelyik meg ténylegesen szervizelhet. Az első életképtelen szervizként, kell legyen készleten cserelaktatrész.

    Csak úgy tud venni például csere akkut, ha az ügyfél telefonjából a sorozatszámokat kiolvassa. De ez sem elég, fel kell írnia az ügyfél nevét, lakcímét... adatait és azt átadnia a rendeléssel együtt. Majd 2 hét múlva, ha megérkezett az alkatrész, akkor behívja az ügyfelet a tényleges javítás elvégzéséhez.

    Na, de ez a hír most nem erről szól. Csak sajnálom, hogy pont a lényeges dolgok miatt nincs felháborodás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák