- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Íme az új Android Auto!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Vannak, de ezek fele csak átalakított benzines platform, nem kimondottan elektromosnak készült, így nem olyan jó az elrendezésük, hatékonyságuk. A másik meg, hogy például egy Honda E, Mini-e, Zoe vagy i3 hatótávja tényleg borzalmasan kevés. Városi használatra még oké lenne (de városban pont nem használom, mert ott minek), hanem ilyen környékbeli utakhoz főleg, és mondjuk elmenni túrázni meg vissza az már nem biztos, hogy menne töltés nélkül (nézegettem sokat az ABRP tervezőt).
janeszgol: A másik megoldás és szemléletbeli váltás, hogy nem járunk autóval. Sőt, ez még hatékonyabb is lenne, ha környezetvédelem a cél, hiszen nem kell legyártani őket, nem használnak energiát, stb.