- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
Ha igazi komfortot akarsz akkor nagy autót veszel. Kis autóban nem lehet kényelmesen utazni. A biztonság az én szememben másodlagos.
Mellesleg egy X5 nem foglal szignifikánsan nagyobb helyet mint pl. egy 5ös kombi, vagy akár egy RAV4. Csak éppen kényelmesebb.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Hallosz
senior tag
A mágnes motor [alap 5 lete]
[Házilag barkácsolt motor az autóban]Meggyőződésem, hogy az akkumulátor, pláne ebben a 200 éves formában, csak átmeneti
megoldáspróbálkozás.[ Szerkesztve ]
Mert lakni, muszáj.
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #202 üzenetére
+1
Nagy autóba lehet kicsit pakolni, de kis autóba nem lehet nagyot. Mondjuk, nemtom, hogy jön ide az X5. Abban még az üléseket sem lehet összeforgatni. Tán még az ágyam se férne be.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
opr
veterán
Hatalmas.
Legjobb, hogy 4:12-nel latszik a videoban egy pillanatra, hogy lyukas az asztal, ott megy a vezetek a motorba, amire raepitette az egeszet (nem veletlenul forgatja vegig ugy, ahogy).
Es akkor itt latszik, mennyire ergya a fizika oktatas az iskolakban, mert ez, amit itt a csavo lenyom a nep torkan egy olyan dolog, amit legkesobb kozepiskola masodik osztalyban ki kellett volna mindenkinek probalni, aztan (normalis tanart feltetelezve) magatol ki kene tudnia silabizalni minden gyereknek, hogy ez miert baromsag az egesz ugy, ahogy van.Roviden: At lettel verve, csunyan, a videon lathato koncepcio nem mukodik, nem is mukodhet, mar alap szinten szembemegy mindennel, ami fizika (altalanos iskolas tananyaggal mar meg lehet hazudtolni), ha meg kicsit melyebbre asunk le, mondjuk addig, hogy mijaza konzervativ eroter, akkor meg plane kiderul, hogy baromsag az egesz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #201 üzenetére
"mert a tulajok nem használják gyorstöltőn"'
Inkább ha beletennék, annyiért tényleg senki sem venné meg. -
Shadowbull
addikt
-
HaliGab23
senior tag
Úgy látom továbbra is azt a stílust képviseled, mint korábban és mint minden topikban.
Állítasz valamit, mintha az lenne a Szent Grál.Leírtam korábban, hogy miért nem indul el 1millió autós tankolni üzemanyagtöltő állomásra, nem ismétlem meg.
Ahhoz meg nincs kedvem, hogy a villamos hálózatról írjak, meg mi a különbség bizonyos fogyasztók között.
Azon meg mindig mosolygok, amikor az alábbi komoly érvet írják laikusok:
"Hidd el, mire eljutunk odáig elfogja bírni a hálózat."
Kezdetek... 1996... Nokia 1610...
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #211 üzenetére
De hát ki van fejlesztve, hiszen nagyobb autókhoz kínálnak gyorstöltőt, és hát ez lenne a moduláris platform előnye szerintem pont, hogy legózhatnak a felszereltséggel és mérettel. Persze az s-UP még nem az új platformra épül, ott érthető, hogy nem kínálják ezt, de majd az iD2 vagy akárminek hívják azért megléphetné ezt a kihívást.
Oké, a 200+kW-os töltés kis akkuval necces, de egy 50-100 körülit azért csak bele tudnak tenni (e208 is kisautó és van benne 100kW), azért az már sokkal jobb mint a 11-22kW. -
Uzi74
senior tag
válasz HaliGab23 #212 üzenetére
Én meg korábban leírtam, hogy ha az energiaszolgáltató által távvezérelhető töltőket telepítesz (mint Németországban pl.) máris kisimítod a görbét. Tipukusan csak annyit akar a felhasználó, hogy reggelre legyen tele az akku, nem kell este 10-re ismét feltöltenie, miután 6-kor hazajött. Mi ebben technikailag annyira lehetetlen feladat?
[ Szerkesztve ]
-
Nunder
őstag
Legendd: Parkoltatok ezzel Szegeden a Tabán utca környékén mikor erre jártatok? Mert feltűnt a gyerek óvodája mellett parkolva egy ilyen, és meg is jegyeztem a családnak, hogy na milyen autót láttam.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #216 üzenetére
És? Nem is kell eltüntesse. A 2 literes turbós 208/Fiesta/DS3 sem annyiba kerül, mint az alap változat, aki akarja, majd kifizeti. Vagy nem tudom, te nem érted az opció fogalmát ezek szerint?
-
Noukoum
veterán
- Én meggyőződést és nem hitet írtam, légyzi olvass és érts.
Meggyőződés mindenféle racionális érv nélkül? Szakmai oldalon?
- lehet, hogy 10 év múlva, sok akkumulátoros autó fog futni az utakon, lehet hogy hidrogénes alig. Hány évtized is kellett a benzin dízel motorok evolúciójához? Szóval messze még az abszolút megoldás.Valószínűleg sosem lesz abszolút megoldás. Tehát azt mondod hogy majd a jövőben egyszer talán lesz hidrogén és ezért te abban hiszel. Nagyszerű.
- Az, hogy MO-n lehet hidrogén hajtású autót venni, látom nálad nem érv.De érv. Jelenleg 2 darab van forgalomban, jó kis bemutatódarabok.
- A mágnes motorról már ne is beszéljünk.Beszéljünk.
Hogy mit képviselek és hirdetek, ahhoz ugye nem kell veled konzultálni, hogy jóvá hagyd?
Ha hülyeségeket írsz akkor ne lepődj meg hogy kijavítanak. Mond azt hogy te hidrogénban hiszel de nem racionális okokból. Semmi baj nincs ezzel.sakal83: Sajnos ezt nem értem mire írtad.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #219 üzenetére
Még mindig nem hoztál érvet ellene. Miért ne rendelhetnék meg ezt is annyian? Egyelőre bármit is el lehet adni EV-ből, annyira nagy a kereslet rájuk. Miért pont ezt ne lehetne.
-
opr
veterán
Mert amikor ~10 evesen epitgettem sajat elektromotorokat, (volt ilyen elektronikai szettem, tele alkatreszekkel, csipeszekkel, magnesekkel, stb) nyilvan kiprobaltam, ez volt az egyik nagy otletem nekem is, es termeszetesen nem mukodott. Utana fater elmagyarazta, hogy miert.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #224 üzenetére
Lehet, de szerintem a 2 literes turbóra sincs a tulajok túlnyomó többségének szüksége, mégis létezik (vagy hát létezett az EURO szigorítások előtt) és veszik is biztos páran. De hogy ne csak teljesítmény, hanem praktikum is legyen, a Countryman is létezik és veszik is, mert praktikus a nagyobb raktér hátul. Egyelőre nincs kialakult EV paletta kb senkinél, a legtöbb gyártó még most jön az első próbálkozásokkal csak.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
Nekem az a resze tetszik a gondolatmenetnek kulonosen, hogy az LG, Samsung, Bosch, Tesla, BMW, Toyota, VW, Mercedes meg a tokom tudja meg hany ceg vilagszerte mind dollarmilliokat kolt elektromotorok fejlesztesere, hogy csak meg 0.1-1% extra hatasfokot nyerjenek valahogy, valahonnan... Mert egyinkel sincs egy mernok sem, aki megtalalt volna egy professzionalis, 240p youtube videot.
Merthogy amugy biztos tudnak rola a cegek, csak arra a picsanyi kis minimalis mennyisegu, korulbelul 10 Trillio dollarra, amit keresne az, aki eloszor kihoz _barmit_, ami echte orok energia (mindegy mennyire kicsi, csak orok legyen), nem tartanak igenyt a gyartok. Azt mondjak, hogy pfhejj, kell a fasznak, tuntessetek el inkabb azt a videki alkesz csavot, aki "eltuntette az injektort az elektromotorbol", benne volt a TV-ben is.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Őszintén nem tudom, mert egyrészt igen, másrészt viszont sokszor azt látom, hogy ezek az emberek valahogy mindig mérgesek, általában a világra, mert szent meggyőződésük, hogy az oka annak, hogy szarul élnek / ilyen-olyan problémáik vannak, az a világ, meg a gonosz gyíkemberek, meg a mittudomén micsodák. Szóval nem vagyok benne biztos, hogy igaz, amit írsz, aki gondolkodik és értelmes, legalább arra rájön, hogy igazából csak rajta múlik a dolog, és a saját problémáját megoldja magának. Mondjuk az tény, hogy ez stresszes, sok belerakott munkát és energiát igényel, szóval ha így nézzük, akár igazad is lehet.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Noukoum
veterán
-
Hallosz
senior tag
Aha. Néhány tényt írtam linket mellékeltem, ez nálad a vak hit. Legyen neked.
Érdeklődve fogom továbbra is olvasni a hozzászólásaidat és ha nem bánod, nem reagálok egyikre sem.
Megtisztelnél, ha ettől a hsz-től (mostantól) viszonoznád ezt a gesztust(nem az álláspontod hanem a stílusod miatt)
[ Szerkesztve ]
Mert lakni, muszáj.
-
Vesa
veterán
Értem amit mondasz, de ferdítesz. Nyilván nem az extra böszme nagy autókat pártolom én sem, de itt eredetileg arról volt szó, hogy városba kiskocsi. Ebbe a kategóriába nálam már a Focus sem fér bele, sokkal inkább a BMW i3, vagy ha már Ford, akkor a Fiesta vonal. Ezekbe amellett, hogy be se fér egy család, nem szívesen ültetném a gyerekeimet és nem azért, mert sznob vagyok, hanem mert sajnos azt látom, hogy egy balesetben jellemzően ezekből kerülnek ki fekete zsákokban az emberek. És sajnos a gyorsulgatós suttyók nem ilyenekben gyorsulgatnak, hanem 2 tonnás BMW/Audi/Mercikben. Jelen helyzetben ellenük kell felkészülni, hiába a nagyívű gondolkodás, ha közben ott maradunk az úton holtan...
A tudomány a valóság költészete!
-
opr
veterán
Az a baj a hidrogenes autoval, hogy osszesen egy problemajat oldja meg az elektromos autonak (gyorstoltes), cserebe annyi uj problemat vezet be, hogy az valami hihetetlen:
- A hidrogen eloallitasanak, tarolasanak, szallitasanak borzasztoan nagy az enegriaigenye. Annyira, hogy a lokalis szennyezest kiveve ahhoz kepest meg kb az ezerocsi is kornyezetkimelo volt.
- A hidrogen tarolasa rohadt nehez, draga es veszelyes. Nagyon. Raadasul konkretan nem tudunk jelenleg olyan taroloedenyrol, amibol legalabb egy kicsit nem szokik, ezzel meg veszelyesebbe teve a helyben tarolasat es agyremme a szallitasat, illetve a logisztikat (gyakorlatilag mindig csak annyit eri meg tarolni belole, ami gyorsan elmegy). Ma is a sok tusko azt se nagyon fogja fel, hogy ne cigizzen mar, legalabb a rohadt kutoszlop mellett, akkor arra hogy veszed ra, hogy ne dohanyozzon a kut 100m-es korzeteben?
- Mivel iszonyatos nyomason kell tarolni es "tankolni" a hirdogent, ez egy veszelyes uzemnek szamit. Nem veletlen, hogy ugyan lehet kapni a Mirai-t, de gyakorlatilag a nagyobb tomeg szamara tenylegesen, teljesen nyitott hidrogenkut csak a meseben van. Ami van nyugaton 1-2, azt meg olyan szinten rohadt draga mind felepiteni, mind uzemeltetni, hogy a mostani ar sokszorosaert adnak se lenne feltetlenul nyereseges, csak csillagaszati, 50+ eves tavlatban.
- Maga az uzemanyagcella, ami a konverziot vegzi bar boven nem uj technologia, de mocsok draga, a benne levo ritka, nehezen elerheto es draga anyagok (pl platina) miatt. Ezzel kapcsolatban vannak ugyan igeretes kutatasok, de a sorozatgyarthatosagtol iszonyatosan messze vannak. Meg a sima is, gyakorlatilag minden Mirai manufakturalis korulmenyek kozott keszul (ezert is, meg az alacsony igeny miatt is). Plusz az uzemanyagcella lassu reakcioja (marmint hogy milyen gyorsan tudja lekovetni az energiaigeny valtozasat) miatt kell melle pufferakku is, amibol vagy nagy kell, sok cellaval, vagy erosen limitalja a maximalis teljesitmenyt. Tehat meg ezt a hatranyat se iktattuk ki szerencsetlen elektromos autoknak.
- Ahhoz, hogy egy technologia elterjedjen a fenti hatranyok ellenere, ossznepi lelkes tamogatasra lenne szukseg az autoipar reszerol, a Toyota (legyen barmilyen nagy es eros) onmagaban egyszeruen keves. Pedig evtizedek ota talicskazzak bele a penzt.
- Elektromos auto felhasznalokkal ha beszelsz, kb egyontetuen azt fogjak neked mondani, hogy otthon toltenek, estenkent, igy minden reggel tele, illetve idealis esetben 80% toltottsegu autoval kezdik a napot. A toltesi idon lovaglo 20.000km egy seggel lovagok pont ezt nem szoktak erteni, hogy az elektromos autos atlagfelhasznalas mellett KEVESEBB idot tolt az autoja toltesevel, mint egy barmilyen ICE autos. Mert hazamegy, racuppantja a konnektorra es kesz. Meg az se biztos, hogy ezt minden este megteszi, lehet csak heti egyszer-ketszer. A gyorstolto halozatot maximum par havonta hasznalja, de az atlag inkabb evente egy, nagyon max ketszer, nyaron, karacsonykor, amikor nyaralni, rokonlatogatni megy. Tehat egy olyan early adopter, akinek most elektromos autoja van, a hata kozepere se fogja kivanni a (meg elektromos autohoz kepest is) draga es bonyolult hidrogenhajtasu autot, mert nem akar ujra a kutra jarni.A fentieket nem ugy irom, mint elektromos autos hitterito emberke, eleg objektiven figyelem a dolgokat es az autos vilagot. A jelenlegi autom egy V6 benzin+manualis valto, a kovetkezo (ha minden jol megy) egy lexus GS hybrid lesz (meg nem dontottem el, hogy 300h vagy 450h). Azert, mert jelenleg az elektromos nekem nem felel meg (iden ha a korona nem szivat meg mar megint, lesz ket tobb ezer km-es europat atszelo autokazas is), viszont azert plane a lokalis szennyezest jo lenne csokkenteni, a mostani 14-16l/100km (varosban) benzintemetot el kell engedni, mar rendesen rosszul erzem magam miatta. A megoldas szamomra a hybrid.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Hallosz
senior tag
Köszönöm, ez szépen összeszedett "cikk" lett, nem csak egy szimpla hsz.
Elolvastam az OTÉK 253/1997 kormányrendelet és szakmai ajánlásokat. Úgy vélem, a cseppfolyós hidrogénre vonatkozik az iszonyú nagy nyomás. Gáz halmazállapotban, 200 BAR nyomáson szállítják, úgy mint bármely más gázt szállítanak.
Lehet, hogy a hidrogén meghajtás sem ebben a formában vonul be 100 évre a közlekedésbe, talán sehogy.
Ahogyan az elektromos meghajtás táplálása akkumulátorról, egészen biztosan nem ez és nem így fogja kiváltani a benzin/dízel motorokat.Lehet, hogy egyik sem, lehet, hogy a kettő együtt, ki tudja? Az idő majd megmutatja.
Mert lakni, muszáj.
-
opr
veterán
válasz HaliGab23 #237 üzenetére
Nem latom ez miert jelentene azt, hogy egyszerre toltenek. Azt a napi ~50km-t, amit az atlag maximum kiautozik belole vezerelt arammal vagy akar valami okos kis appal szepen elosztva siman meg lehetne oldani. A lenyeg, hogy reggelre meglegyen, a tobbit mindenki leszarja.
De amugy akar lehet is, hogy egyszerre toltenek, ebbe nem akarok belemenni oszinten szolva, mert nincs mirol vitazni. Annyi valtozo van, raadasul olyan idotavlatokban kell gondolkodni, hogy barminemu ertelmes vita elbukik, onnantol meg nem produktumot kereso erdemi vita tortenik, hanem hitvita, annak meg nem latom sok ertelmet.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Igazabol az van, hogy egyik megoldas se univerzalisan jo, mindegyiknek vannak hatranyai.
En pl:
Nem ertem, miert kell a dizeleseket univerzalisan szivatni, mikor sok hosszu utra magasan az a legjobb kompromisszum.
Nem ertem, miert kell olyan agyalagyult szabalyozast hozni, ami megoli a kiskobcentis szivobenzines varosi kisautokat.
Nem ertem, miert akarjak 2035 utan meg a hybrideket is tiltani, plane a plug-in verziot, mikor az a letezo legjobb kompromisszum azoknak, akik altalaban varosban hasznaljak az autoikat, de neha mennek akar tobb ezer km-t egyhuzamban.Szoval szerintem a villanyauto zsenialis, igen, nagyon jo talalmany, tamogassuk, csak ez az agy nelkul, teljes erobol, tatott szajjal, csukott szemmel rohanas a faszerdoben fele szabalyozas nem tetszik.
Nade ahogy a haverom mondja: A valasz egyszeru, ertelmes ember keruli a politikat, idiotaktol meg megis mit varsz?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Foglalt név
addikt
A minap számoltam egy kicsit és az jött ki, hogy nagyon jó lelkű emberek vannak. Legalábbis az akkumulátoros autóra vonatkozóan nekem nem jött ki, a matek. Havi 1500km-el számolva, 7,5l-es fogyasztást feltételezve a másik oldalról, kb. egyenlőre jön ki az üzemanyagköltség. Azzal a plusz szívással, hogy nem 1,5 hetente kell 5 perc alatt megtankolni, hanem minden nap fel kell dugdosni az autót, a használati értéke is csökken. Az egyetlen előny a fenntartási költség lehetne, de azt az iszonyatos értékvesztés bőven ellensúlyozza.
Szóval aki ilyet vesz, tényleg a bolygót akarja megmenteni, ami dícséretes függetlenül attól, hogy ez a jószándék hova vezet. -
cousin333
addikt
válasz Foglalt név #241 üzenetére
Megosztanád velünk, milyen paraméterekkel számoltál? Nekem pl. 30 kWh/100 km fogyasztás mellett is <1200 Forintra jött ki 100 km költsége, ami maximum 2-3 liter üzemanyag, nem 7,5. És ez egy elég durva átlagfogyasztás. Természetesen ha néha messzebbre is mész, akkor a nyilvános töltés drágább lesz, de nem annyival.
Ha havi 1500 kilométerrel számolsz, az napi 50. Szinte az összes villanyautó tudja ennek legalább a dupláját, pesszimista körülmények között is. Tehát elég átlagosan 2 naponta, vagy ritkábban tölteni. Ami abból áll, hogy a garázsba beállva rádugod a töltőt, majd induláskor lehúzod, ez egyenként akár 15-20 másodpercet is igénybe vehet... szóval jó eséllyel kevesebbet, mint amennyit a benzinkúton töltesz.
Az "iszonyatos értékvesztés" meg alapvetően nem több, mint más autóknál hasonló az árkategóriában, avagy egy Q6-os Audi sem egy kimondott befektetés.
"We spared no expense"
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Foglalt név #241 üzenetére
Ühümm. Egy év alatt olyan 350k-t spóroltam üzemanyagom, az autóm pedig épp 2,5 millával ér többet, ha holnap el akarnám adni, mint amennyiért vettem. Iszonyú jó lelkem van.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Somatom
veterán
"3,7 kW-nál (1x16A) 24 óra 45 perc"
Sztem az átlag háztartásokban 16 -os biztik vannak. A háztartás többi áramigényét is bele kell számolni a szabályzásba. Nálunk külön vannak a garázsok a háztól. Négy garázsnak van egy közös, 25 -ös főbiztosítéka. Cirka 5A jutna folyamatosan egy garázsra. Ez önmagában is kevés az elosztáshoz. Mi van akkor, ha egy-két tulaj a hétvégén kirándult egyet?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Foglalt név
addikt
válasz cousin333 #242 üzenetére
Napi 2x41km, ebből <90% autópálya. A töltős beálló felára 10eFt, az alapdíj 14eFt, 100Ft/kWh az áram és 25kWh/100km-re saccoltam a fogyasztást, szerintem próbáltam az elektromosnak kedvezni. Így kb. 61eFt lenne az árammal. Benzinből elfogy 112l, 580Ft/l az 65eFt.
Most ránéztem hirtelen mégegyszer a Zoe-ra pl. 30eKm-el, 1/3 áron hirdetik, és egy benzinest eleve fél áron kapok meg, mint egy elektromost. (Ingázós autóról beszélek nem RS Audiról, ezt nem írtam, bocsi.) -
#16820480
törölt tag
válasz Foglalt név #245 üzenetére
Azért a 25 is elég magas fogyasztásnak tűnik, bár autótól függ, egy Ioniq az inkább olyan 16-17 körül eszik pályán. Ha kicsit lassabban mész vele, akkor 12-13, és ilyen távon ez egész napra kb 5 perc különbséget jelent (130 vs 110, feltéve, hogy végig tudnál menni 130-at az egész 80km-en, ami kvázi lehetetlen).
-
Neck
veterán
válasz Shadowbull #197 üzenetére
Az egy gyufásdoboz, nem autó. 3600mm.
A VW Polo annyival nagyobb, hogy van csomagtartója is (4000mm) VW Polo méret alá nem mennék.An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
#16820480
törölt tag
válasz Foglalt név #248 üzenetére
Ilyen vezetési stílusnál azért a 7,5liter is necces lehet. Ha meg már veszteség, akkor ott a belsőégésű 30-40% hatásfoka, ami igen pazarló az elektromos 90%-ához képest.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Külpolitika
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- További aktív témák...