Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Uzi74

    senior tag

    válasz Somatom #149 üzenetére

    Az első töltés fajlagosan a leglassabb, ez EV6 80%-ig tölt igazán gyorsan - a 2. 3 töltés többet tölt kevesebb idő alatt ha megnézed. Az ev6-al legalább 300 KW-os HPC oszlopokat akarsz.
    Az, hogy mennyibe kerül az változó, 70%-ot beletölteni (ami tipikus 10%-80%)
    Az első töltés kb 22,18 Euro ADAC e-Charge
    A másik 2 az Ionity oszlop, ott alapban drágább:
    de ha van Ionity power előfizetésed (amit most a kia 1 évre ad ingyen, amúgy havi 12 eur lenne)
    16,12 Euro Kia Charge Easy + IONITY Power
    amúgy "utcáról beesve" 42,58 Euro IONITY DIRECT
    https://www.goingelectric.de/stromtankstellen/Oesterreich/Goettlesbrunn-Arbesthal/IONITY-Goettlesbrunn-A4/37924/

    Télen valamivel lassabb lenne, abetterrouteplanner.com -on játszhatsz széllel- esővel, sebességekkel, hol akarsz megállni, stb, ha érdekel. Amúgy +5 C-al számolva 8:31 perc lenne (15 perccel több) és bejön egy 4. töltés is. Meg azt tudni kell, hogy itt úgy számol mindenütt tudod tartani a kívánt sebességed, a valóságban ez kevesebb lesz és a fogyasztás is jóval kevesebb lesz (és a töltési idő is - vagy jobban nyomod helyenként látva hogy van tartalék áramod). Minnél nagyobb a forgalom, annál közelebb van a dieselhez az idő. (Üres úton benzisessel BUD-MUC távot 5 órán belülre lehet hozni, de volt már 6,5-7 óra is)

    Még annyit, hogy worst case úton (-5 fok, hóesésben) is teszteltem Bud-Muc-ot és úgy is túlbecsülte az ABRP a fogyaszást, nem volt hatótáv para. Tervezett sebességnem 120Km/h-t szoktam megadni, mert az átlag oda fog tendálni és menet közben nézem a tervezett SOC görbét a ténylegeshez - 130-140-et általában lehet tartani a valóságban így tervezve

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák