Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • drill***

    csendes tag

    Sziasztok,
    a véleményetekre lennék kíváncsi, amit előre is megköszönnék. Egyszer már kérdeztem itt, akkor nem válaszolt senki, hátha most....
    Garanciában cseréltek telót, az újat hétvégén vehettük át. Ami azonnal furcsa volt, hogy a telefont egy irattatró bugyiban hozták. Mi egyből áttettük a dobozba, úgy vittük el. Otthon kivettük és jött a hidegzuhany, a telefon oldala sérült volt. Telefon Istyleba vissza, majd nagy meglepetésünkre azt mondta a srác, hogy sajnos ilyen előfordul, mivel ők nem dobozban szállítják és így könnyen megsérül. Nem mertem megkérdezni, hogy a dobozban való szállítás fel sem merül? Egy nejlonzacskótól azért többet érdemelne...
    A srác azt mondta, hogy nem az ő területe, (hétvégén nincs szerviz), de valszeg cserélni fogják, majd értesítenek.
    Most jött az e-mail, hogy a telefont javítani fogják, ami kb. 8-10 munkanap. Szóval nincs csere.
    Szép....hogy lesz egy javított telefonunk és mindez nem a mi hibánkból.
    Ami nyugtalanít még az az, hogy a sérülés totál a kijelző üveg találkozásánál van. Ha ott is van valami mikrosérülés, akkor gondolom sanszos, hogy idővel tovább “indul”. Aztán kijelzőt meg majd cseréltethetek 100E-ért.

    Garanciális cserével valakinek van tapasztalata, ez tényleg így megy?
    Elég durva, hogy az ember ennyire ki van szolgáltatva.
    Bocsi, hogy hosszú lettem, de totál el vagyok keseredve. :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák