Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Samott #506 üzenetére

    És pilóta.

    Hogy egy család ugyanazon a napon vegyen e autót, 3 klímát, egy villanytűzhelyt és +1 gyerek legyen és még aznap helyeztesse üzembe a napelemeit és a hálózatra visszatápláló invertert?
    Ennak a matematikai valószínűsége azért eléggé kevés.
    A napelemes ad-vesz órák már ma tudnak visszafelé akár napi felbontásban is fogyasztást és visszatáplálást megmutatni.
    Ezek átlagát, a betáplált és vételezett energia akár heti leosztásban, valamint ennek akár forintosítását és még kismillió paramétert pl. mikor mennyi volt a ki és a be völgy ill. csúcsidőszakba stb.
    Nem lehet becsapni.

    De gondolom, mert erről nincs ennyire mély tudásom, az E autók komputerének szerintem gyerekjáték visszamenőleg 1-2 évre letárolni másodperc pontosan hogy mikor mennyi tankolás történt.
    Egy esetleges gyanúnál ennek biztos hogy kiadhatónak, kiolvashatónak kell lennie, talán még a tulaj is bemehet ebbe a menübe.
    Ha az autó azt mutatja hogy 2035.06.17. napján este 22:10-kor indított 8 órás lassútöltéssel felvett 24kWh-át 8 óra alatt, ugyanekkor az otthoni okos almérő semmit, a fő mérő meg a megszokott átlaghoz képest +24kWh-át mutat, ebből nehéz kikecmeregni még jó ügyvvéddel is.
    Egész éjjel sütött az aszony..? Gyenge érv, pláne ha előfordul hetente.
    Mivel az utcai töltők egy se lassútöltő, csak otthon tölthette, megkerülve az almérőt.

    De ez egyelőre csak olyan hungarikum, mivel egy svájci vagy svédnek meg se fordul a fejében hogy ilyet elkövessen.
    Majd meglátjuk mit hoz a jövő ebben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák