Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gizmoboy

    csendes tag

    válasz Hondo #20521 üzenetére

    "Idézem pl:
    "Hol találom meg a számlámon, hogy a 4G Hang képesség bekapcsolásra került?
    Mivel a szolgáltatás bekapcsolása nem jár külön díjjal, a számlában sincs külön jelezve a 4G Hang szolgáltatás."

    Ez már csak azért is érdekes, mert a Telekom alkalmazás az aktív szolgáltatásokat nem aszerint mutatja, hogy azok pénzbe kerülnek-e vagy sem!"

    Mi a francért lenne a számládon, hogy hálózatilag engedélyezte-e neked a VoLTE-t a Telekom? A Tesco blokkon sincs rajta, hogy kosarat cipeltél, vagy bevásárolókocsit toltál. Jézusom, neked fogalmad sincs semmiről :U Ha tovább akarsz trollkodni, keresd fel az ügyfélszolgálatot hasonlóan ostoba kérdésekkel. Pl. hol találod a számlán, hogy be van-e kapcsolva a hívószámkijelzés, meg hogy milyen méretű SIM kártyád van.

    Az új Telekom alkalmazás egy központi (anyavállalati) fejlesztés, de ettől függetlenül sincs sok összefüggés a számlázórendszer, és a Telekom alkalmazás fejlesztése között. Architektúrálisan is két külön rendszer. A számlán a számlázáshoz kapcsolódó (részben törvényileg előírt) információkat találod, a Telekom alkalmazásban meg sok egyéb információt. Minek akarod összehasonlítani a körtét az almával? Netán csak trollkodni jöttél? Silány életed lehet, ha ennél nincs jobb dolgod.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák