Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BenHans

    addikt

    válasz rígel #17692 üzenetére

    Teljes mértékig egyetértek, én a DunaPlázába járok a vodába, és az ügyintéző mindig segít amiben tud, (a biztonsági őr is nagyon rendes és ha csak valami apróság van mondjuk a telefon átvétele akkor gyorsan intézik hogy sorra kerüljek arra a 10 másodpercre, akár cetli nélkül is) de ott az üzletvezető aki azt hiszi ő szarta a spanyolviaszt és lekezel egy pillanat alatt bárkit, engem is megpróbált 11 éve előfizetőjük csak a cég, és mondanom sem kell hogy már volt egy pár készülékvásárlás is... tehát még üzleten belül is nagy szakadékok vannak hozzáállás szempontjából, de a legmélyebb tiszteletem a kivételeknek. :)

    Nem tagadom, hogy annyi helyzetben próbáltak hülyének nézni és annyi helyen akartak levakarni valami mondvacsinált dologgal tipikus ki ha én nem emberek, hogy most már nem tagadom hogy általánosítok, de ellenben ha normális kiszolgálással találkozok és még köszönnek is (nem 1szer volt hogy csak rám néztek és pofát húztak vagy oda sem néztek és foghegyről egy hello) abban az esetben már jobbá tették a napomat és én is a legjobb modoromat elővéve a legnagyobb tisztelettel beszélek, nem pedig sablon módra.

    Nem tudom volt-e már: [lehet rajtam kívül másnak is bejön] bár részemről nagy csalódás az a 2 mag Európának dolog, nem ez lesz a One X-em utódja, aki cserélni akar sztem nézelődhet tovább mondjuk jövő tavasz végéig. ;)

    [ Szerkesztve ]

    🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!

  • Pistakiss

    őstag

    válasz rígel #17692 üzenetére

    Háát!
    Sajnos még mindíg nem világos elöttem a kép. Az a helyzet, hogy a készülék ugyan visszajött elsőre 15 napon belül, viszont a visszaküldéskor nem lett újabb papír kitöltve, a szervíz azonosító is ugyanaz, csak a jegyzőkönyv lett csatolva a telefonhoz. Tehát a szervízidő folytatólagos, vagy újra indult?
    Egyébként én is 12 éve vagyok vodás, 3 telefonnal és 3 mobilinternet előfizetéssel

    [ Szerkesztve ]

    "Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős

Új hozzászólás Aktív témák