- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
válasz randras #4966 üzenetére
aha
valahogy sejtettem, beszéltem már egy ügyintézővel, de mintha a tej megalvadni készülne a szájában....harmadszor....
viszont kénytelen leszek igénybe venni
Szerintetek elképzelhető olyan eset, hogy beviszem a készüléket, megmutatom, és ha elismerik a hibát kiállítanak egy csereigazolást amit T elfogad a 8 munkanapon belül ? vagy csak 72 óra, kőkeményen ?
Nem akarok elállni a szerződéstől, de sajna a 72 óra már letelt, és nem cserélték - amiből még nem biztos h nem lesz fogyasztóvédelmi eset - így abban reménykedek hátha adnak valami féle papírt amivel meglehet forszírozni magentáéknál a cserét[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!