- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
- iPhone topik
- Netfone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Mobilarena
Mobilaréna teszt: Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések, továbbá szakmai topikban tilos hirdetni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peanar
senior tag
Vissza hívott a Speedshop, természetesen nem tudják, hogy ez hogyan történhetett. Ők nem, ők tuti nem csináltak ilyet, azaz nem adták el kétszer a telefont, vagyis biztos nem volt használt. Idézem a vonal túloldalán lévő úriember szavait "maximum ki volt bontva és lehet hogy valahogy véletlenül felment a netre". Erre mondtam neki, hogy ahhoz hogy véletlenül felmenjen a netre, ahhoz hozzá kell adni egy "wifi routert", vagy kell bele tenni egy sim kártyát, azaz nem helytálló az állítása. A másik, meg hogy ha felmegy a netre, annak mi köze a garancia kezdetéhez.... Viszont ezzel a kijelentésével elárulta hogy ki volt bontva, ki volt szedve a telefon a dobozából.
Persze nem vártam csodát, tisztában voltam vele, hogy utólag nem fogják bevallani hogy bontott, használt stb. készüléket adtak el.
Ezt csak azért osztottam meg veletek, hogy nehogy valaki hasonlóan járjon, akár a Speedshop-nál, akár más helyen. Ha három napon belül veszem észre (ha időben lecsekkolom a huawei oldalán imei szám alapján a garancia kezdési napját), biztos hogy vissza viszem a készüléket és vagy elállok a vásárlástól, vagy kérek másik készüléket.Amúgy van valakinek valamilyen tippe, hogy esetleg ilyen helyzetben mit lehetne csinálni, kihez lehetne fordulni?
Köszi és
Üdv mindenkinek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen