- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
ma Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Albus_D
aktív tag
válasz S_x96x_S #248 üzenetére
Arról is volt szó, milyen fajinak lesznek a konzolportok, és az amd vga-nak mekkora előnye lesz, hiszen a konzolban amd apu van, és így az optimalizálás.....
Na ebből sem lett semmi. És még mennyi ilyen van.
Ellenben az NV hozta az RT-t, és az amd pincsikutya módra szalad utána. Ennyit jelent a piaci részesedés, és ennyit jelent ha a vevők végre kapnak valamit, nem csak a marketing duma megy.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Dragon3000 #254 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy szerinted.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
válasz S_x96x_S #247 üzenetére
Ez még mindig oké, de sehol sem látom a játékok csíráját sem, amiknek hirtelen 3GB/s (PCI-E 3.0 SSD-k limitje) fölött kéne az adatokat olvasnia. Jelenlegi tesztekből tudjuk, hogy játékok esetén egy sima 500MB/s-ot tudó SATA SSD és egy PCI-E 4.0 SSD között minimális különbségek vannak. Mivel a fejlődés elnyújtott és lépcsőzetes szokott lenni, ezért számomra elképzelhetetlen, hogy a játékok a mostani adatmennyiséghez képest 10x több adatot fogak igényelni. Ilyen hirtelen fejlődés a PC világban nem létezik.
[ Szerkesztve ]
-
Albus_D
aktív tag
válasz Dragon3000 #254 üzenetére
Egyrészt ahogy más is említette szerinted. Másrészt ha majd az amd is tud benne teljesíteni, megváltozik a véleményed.
[ Szerkesztve ]
-
S_x96x_S
őstag
> Ez még mindig oké, de sehol sem látom a játékokat,
jövőre a GDC-t figyeld ..
addigra a (játék)fejlesztők upgradelnek Ryzen7000-re, ami alapból
támogatja a "AMD SmartAccess Storage"-t,
( ami + hw-res kitömörítést is támogat a MS Direcstorage-en felül )Az AMD és a Microsoft - (sok pénzzel vagy igérettel ) korrumpál pár játékfejlesztőt
hogy használják ki az új technológia lehetőségeit.
A Game Engine-be is elkezdődik az integráció ( UE5, Unity3D, ..)addigra
- lesznek RDNA3-as GPU-k
- és lesz Gen5-ös M.2 -es SSD.> Jelenlegi tesztekből tudjuk,
A "jelenlegi teszt" mindig a "jelenlegi játékokra" vonatkozik a jelenlegi hardverrel.
És teljesen igazad van, mert annak aki a következő 5 évben is a "jelenlegi" játékokkal játszik,
annak felesleges a költséges upgradelés.A "Jelenlegi" tesztekből néha lehet következtetni a trendre .. de néha nem ..
ráadásul most hiretelen nagyon sok minden változik és a verseny is felgyorsult.
és ebben is van egy kis bizonytalanság.Amúgy a technológia életgörbék gyakran nagyon furcsán alakulnak ..
néha sokáig beragad egy helyen .. aztán hirtelen nagy sebességgel kilő ..ott van pl. a CPU szám .. 3-4 éve még 4 core elég volt mindenre ..
manapság meg legalább 8 core kell .. és talán jövőre már 12 lesz az ajánlott.vagy ott van az AVX-512 ISA ..
ha az AMD képes lesz mobil és desktop szintre benyomni,
akkor egyre több program fogja kihasználni és multiarch-ban AVX2 és AVX512 támogatást adni. ( és talán az Intel-nek is sikerül integrálni az "E" magokba )Sok játék a Zen4-esen már attól is fog gyorsulni, hogy a driverek és a fizikai engine-ek
támogatni fogják az AVX2 és az AVX512 -öt.Lehet, hogy az AMD Zen4-en az AVX-512 -öt a Cinebench új verziója újra engedélyezni fogja,
mert most az Intel ClockDown-os implementációja miatt nincs sok értelme..
"CineBench R23 does not use AVX-512. Maxon has told me that the benefit of using AVX-512 is negated by the clock-down required to keep everything stable, so it isn't used. I'm told this is also why it is disabled in Intel's Embree, (which Cinema4D uses)."
https://twitter.com/iancutress/status/1327358373373898752Az Intel elég sokat optimalizálta az EU5-öt ( SIMD, vectorized instruction .. )
és ha az AMD megtanulta a leckét és rendes AVX-512 implementációt csinált,
akkor a játékfejlesztők a multiarch -os fejlesztésben berakják a Zen4-es AVX512 -es támogatást is a jövőben ..
https://www.intel.com/content/www/us/en/developer/articles/technical/unreal-engines-new-chaos-physics-system-screams-with-in-depth-intel-cpu-optimizations.htmlPersze ez sok-sok "ha" ...
De tényleg sok függ attól, hogy az AMD hogy rakta össze a zen4-et.persz én techno optimista vagyok a Zen4-el kapcsolatban ..
[ Szerkesztve ]
Mottó: "A verseny jó!"
-
PuMbA
titán
válasz S_x96x_S #262 üzenetére
"ott van pl. a CPU szám .. 3-4 éve még 4 core elég volt mindenre ..
manapság meg legalább 8 core kell"Az ajánlott gépigények tartanak jelenleg 4-6 gyengébb magnál, 8 mag sehova se kell. 6 magos 5600X-em van. Még mindig túl gyors, nincs kihasználva egy játékban sem, szóval 2 évig nem hiszem, hogy cserélem.
AVX-512 szintén nem jó példa, mert a sima AVX sem kötelező gépigény, csak pár játéknál. És akkor még ott van az AVX2 is.
A játékfejlesztők mindig az átlag PC-hez fogják igazítani a játékok gépigényét, mert nem engedhetik meg maguknak, hogy a játékosok többségénél ne fusson a programjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Albus_D
aktív tag
"A játékfejlesztők mindig az átlag PC-hez fogják igazítani a játékok gépigényét, mert nem engedhetik meg maguknak, hogy a játékosok többségénél ne fusson a programjuk."
Ez a lényeg. Még ha valóra is válna valami a sci-fi-ből amit S_x96x_S felvázolt, 5 éven belül, az még mindig csak lehetőség lesz, mire követelmény, az még 5 év.
Na ezért felelőtlenség a kijelentései nagy része. -
PuMbA
titán
Nagyon szépen követhető a dolog. Aki anno megvette a 12-16 magos Ryzen procit meg a PCI-E 4.0 SSD-t az most semmivel sincs előrébb játék teljesítményben, mint aki vett egy 8 magos procit meg egy PCI-E 3.0-ás SSD-t, csak áll benne a pénze. A játékokat nem fogják csúcsgépekre írni, a felhasználók 0,5%-ára.
[ Szerkesztve ]
-
-
S_x96x_S
őstag
> Mivel a fejlődés elnyújtott és lépcsőzetes szokott lenni, ezért számomra elképzelhetetlen,
> hogy a játékok a mostani adatmennyiséghez képest 10x több adatot fogak igényelni.
> Ilyen hirtelen fejlődés a PC világban nem létezik.miért ne létezne?
Ha van HW-es lehetőség és piac.. akkor a kreativ ipar megoldja ...Még az egyszerű (többezer éves játékok) pl. sakkprogram is elég jól skálázódnak 256 magra vagy még feljebb ..
most nem ritka a 100GB feletti játék, de hamarosan jönnek az 1Terrásak is.
"Microsoft Flight Simulator install size is 127GB, but you’ll be downloading even more"az RDNA3 már képes lesz "true 4K 240Hz" -es felbontásra is,
de ki tud hajtani "8K/60Hz HDR" "16K/60Hz HDR" monitorokat is.
és a 8K gaming sem újdonság ..> ezért számomra elképzelhetetlen,
sok mindent el lehet képzelni .. de a megvalósítás nehezebb .
Xbox 2042 - Imagine the future of gaming
https://www.youtube.com/watch?v=im0QjYpW-x0
"Imagine the future for gaming powered by quantum computing and featuring the world’s first holographic UX. The fastest most powerful gaming experience ever made — capable of 1 exaFLOPS of processing power, 32K video and 240 frames-per-second — yet it’s 90% smaller, a gaming supercomputer you hold in the palms of your hands. Imagine Xbox 2042. Xbox 2042 is built to drive native 32K resolutions in Full Spectrum Color at a base frame rate of 240 FPS (up to 480 FPS) with zero latency. All games are now “instant-on” requiring no loading times whatsoever. Even cloud-based open-world games with worlds so enormous they have their own dedicated data centers load and sync instantly. The all-new holographic user experience is intuitive, extra-sensory and will forever change how you game. The new gaming experience will support a robust games lineup, featuring more than 70 titles available at launch including the cutting-edge first-person shooter, Battlefield 2042. Xbox 2042 also offers full backwards compatibility with the games you know and love, boasting a library of 5000+ titles across four decades of Xbox. Just imagine the possibilities?"Mottó: "A verseny jó!"
-
PuMbA
titán
válasz S_x96x_S #268 üzenetére
"miért ne létezne?"
"sok mindent el lehet képzelni .. de a megvalósítás nehezebb ."A 20 éves számítástechnikai tapasztalatom alapján gondolom ezt és amit te is írtál az igaz, hogy a gond a megvalósítással van. 10 évvel ezelőtt még én is úgy gondoltam, hogy pikk-pakk jön egy új, baromi jó technológia és instant megváltozik a világ, de sajnos ez nem így működik. A változás egy egész világra kiterjedt iparban döglassú. DirectX12 is mire általános lett mennyi év telt el? 5-6 év....pedig 2015-ben kész volt, ott volt. Ki használta? Első 4 évben nagyjából senki, mert csak felesleges átállási költség, tanulási folyamat és nyűg volt a fejlesztőknek. De még folytathatnám a példákat a végtelenségig.
[ Szerkesztve ]
-
S_x96x_S
őstag
> AVX-512 szintén nem jó példa, mert a sima AVX sem kötelező gépigény,
> csak pár játéknál. És akkor még ott van az AVX2 is.
> A játékfejlesztők mindig az átlag PC-hez fogják igazítani a játékok gépigényét,a multi-arch lényege .. hogy több opcióra is lefordítják a programot ( ~ több tárhely kell neki )
és a program az adott hardveren mindig a legoptimálisabb kódot használja majd.
és ez nem igényel túl sok fejlesztést.
Persze az "X86-64 generic" alapból támogatva lesz. ( ami no SSE, no AVX, .. )>A játékfejlesztők mindig az átlag PC-hez fogják igazítani a játékok gépigényét,
> mert nem engedhetik meg maguknak, hogy a játékosok többségénél
> ne fusson a programjuk.De miért ne futhatna a régi és az új hw-en egyszerre .. ( RDNA3 és nem RDNA3 )
technikailag megoldható ..másrészt közgazdaságilag erre találták ki a szponzorációt ..
vagyis amikor ezt írtam "Az AMD és a Microsoft - (sok pénzzel vagy igérettel ) korrumpál pár játékfejlesztőt" - akkor ez az jelenti, hogy a játékfejlesztők egy rakat pénzzel mégis racionálisnak látják "csak az új hw-re" fejleszteni
Persze sokszor nem pénzzel hanem fejlesztői/optimalizációs támogatást kapnak a gaming studiók, vagy a megjelenés előtt kapnak az új hw-ből .. ( GPU, CPU, ... )
https://www.amd.com/en/gaming/featured-gamesde amúgy ha nem hiszel nekem ..
(2019)"What does it mean when a game has AMD or Nvidia branding?"
Gaming is big business, and companies are looking for every potential advantage."We've seen in the past (AMD Gaming Evolved, Nvidia The Way It's Meant To Be Played, and Intel Inside), and will certainly see in the future, games that are heavily optimized for a particular GPU and/or CPU architecture. Ideally, this merely provides the best performance possible on one set of hardware without significantly impacting performance on other hardware brands, but it can—and has—result in sometimes questionable performance comparisons."
"Of course, developers and publishers generally want to support as many PCs as possible, so rarely do we see large chunks of older hardware locked out. All the ray tracing and DLSS enabled games so far (Battlefield 5, Metro Exodus, and Shadow of the Tomb Raider) support Nvidia's new RTX GPUs, but they can still run on non-RTX cards without all those fancy extras. I don't expect that to change any time soon, either, but while ray tracing support may not be critical today, in 5-10 years, DirectX Raytracing (DXR) could become the primary API for Windows games. Getting a head start on new technology while receiving some advertising and marketing help for a game? That can be almost too good to pass up."
"Back to the original question, then: What does it mean when a game has branding for a specific hardware company? There's no single clear-cut answer. It could mean marketing and promotional help, with a minor amount of software engineering resources—that's the minimum in most cases. Or it could mean extensive optimizations to make use of new GPU features (eg, ray tracing, DLSS, tessellation, DX12, etc.), or new CPU architectures (more cores/threads, different latencies, etc.)"Mottó: "A verseny jó!"
-
PuMbA
titán
válasz S_x96x_S #270 üzenetére
"De miért ne futhatna a régi és az új hw-en egyszerre .. ( RDNA3 és nem RDNA3 )
technikailag megoldható .."Nagyon nehezen megoldható, de irtózatosan sok pénz és idő olyan játékmotort írni, ami jól skálázódik. A cél pedig a profit, nem jótékonysági intézmény egy cég sem. Nézz rá, hogy mennyire küszködnek a fejlesztők ma, hogy az eredeti Xbox One S-en fussanak a játékaik. Egy borzadály az egész: 720p vagy az alatti felbontás és mégis 20 fps-re beesik a teljesítmény. Egyszerűen nem tudnak mit csinálni, mert a játékmotor már túl fejlett a konzolhoz és nem bírja el.
Ha motornak el kell futnia egy 4 magos procin meg egy GTX1060-on, akkor nem tudsz olyan motort írni, ami optimálisan fog futni egy 16 magos procin egy RTX3090-nel, mert az alapoknak közösnek kell lennie, tehát például a fizikát úgy kell megírnod, hogy egy 4 magos procin fusson, mert bármilyen gépen is játsszon a játékos, ugyanazt a fizikát és játékmechanikát kell látnia
[ Szerkesztve ]
-
Dragon3000
veterán
Miért változna meg? Jelenleg is rtx kártyám van és előtte is az volt, de ettől még az rt jelenleg nem sokat ér az fps eltüntetésén kívül. Attól, hogy az amd behozná rt teljesítményben az nvidiát ugyanaz maradna a véleményem, mert ott is ugyanúgy elmenne az fps fele és sok játékban észre se lehet venni.
-
PuMbA
titán
A lényeg, hogy kompromisszum itt is mindig van, mint a való életben mindennél Egy autó nem lehet egyszerre kis méretű, de nagy csomagtartójú. Egy játékmotornál is el kell dönteni, hogy mi a cél és csak az adott konfiguráció tartományban lesz értékelhető. Az online játékok például egy jó példa: arra mennek, hogy a motor a legoptimálisabb legyen, hogy egy régi gépen is kapj 60-100 fps-t. Például Valorant, League of Legends. A gépemen a játék maximális grafikán, 4x-es MSAA-val megy 400fps-sel, pedig csak egy 5600X, RTX3050-es kombóm van. Mi van ha jobb géped van? Semmi. 400 helyett lesz 800fps-ed, de értelme nem lesz A motort így írták meg és semmiféle pluszt nem kapsz, hiába van bika géped.
Dragon3000: Az RT teljesítmény esés miatt van a DLSS, amivel ezt visszahozhatod, még az NVIDIA is együtt "reklámozta" őket YouTube videókban, ha jól tudom. Önmagában az RT nem igazán jó ötlet.
[ Szerkesztve ]
-
Dragon3000
veterán
-
S_x96x_S
őstag
> a gond a megvalósítással van.
a kivitelezésen sok múlik ( meg az időzítésen és a szerencsén is )
és én nem hiszek a lineáris technikai fejlődésben sem.
a jövő kiszámíthatlan
( mind negatív és mind pozitiv irányban is )
De a konzolos trend nagy valószínűséggel előbb utóbb elér a PC/Desktop szintre is.
Vagy az - vagy valami annál is jobb. ha nem most, akkor később..És a technológiai életgörbék néha elég furcsák.
- Nem mindig a jobb technológia terjed el .( lásd VHS vs. Betamax)
- A piacvezetés nem garancia semmire se ( lásd Nokia )
- Ha egy szűk piacon piacvezető vagy és leálsz a fejlesztéssel akkor lehet hogy a sikered áldozata leszel ( ~ Intel )Vagyis a 201x évek lassú Inteles tötyögéséből én nem mernék következtetni a 202x évekre;
mint írtam ( #227) talán jövőre lesz érdemes belépni az AM5 platformba ..
idén csak azoknak akik meg tudják fizetni az opciós felárát a jövőbeli lehetőségeknek.
( ~ korai belépők akinek nem fáj a prémiumos felár )A nagy durranás úgyis a Gen5-re épülő CXL lesz ami miatt sok mindent újra kell gondolni.
meg a XILINX -es FPGA támogatás --> AMD's Artificial Intelligence Engine (AIE)
ami meg csak jövőre jön ... az új APU-kban.A Zen4/Gen5-be most belelépni akkor érdemes,
hogyha a játék mellett mással is meg tudod "racionalizálni".
pl.
- fontos a gyors I/O ( gen5 ssd , AI/ML gen5 GPU)
- vagy az avx-512 -nek hasznát veszed ( mérnöki/matematikai számítások )
- vagy nem tudsz várni a Zen4x3d -re ami 2023Q1-ben jön mert hirtelen most kell gépet venned.Sajnos nincs mindenkire érvényes szabály ..
Szerintem annyira körbejártuk a témát .. és annyira ki lett fejtve minden oldal, hogy részemről lezártam ..
a verseny jó,
és mindenki úgyis a pénztárcájával szavaz ( és viseli a döntése következményeit )
Mottó: "A verseny jó!"
-
Komplikato
veterán
"Jelenlegi tesztekből tudjuk, hogy játékok esetén egy sima 500MB/s-ot tudó SATA SSD és egy PCI-E 4.0 SSD között minimális különbségek vannak."
Ezt mostanában sokat látom, de az általam hitelesnek gondolt érdemi tesztekben PONT NEM ez volt az eredmény.
Fentebb taglalni, hogy a jelnlegei PS5 játékok vagy az első fecske Forspoken mennyire használja ki a Direct Store-t, értelmetlen. Azt, ami miatta játékipar ráugrott, ezek egyike sem tudja még produkálni. Ha lesz játék, ami igen, az meg garantáltan nem fog menni se HDD-n, se SATA SSD-vel normálisan. Folyamatos, állandó streamingről van szó, közvetlen a VRAM-ba. Mivel a nagyobb részletesség végtelen ramot és vramot követelne meg, és csak ezért nem az 1TB ram és teszem azt 96GB vram lesz jövőhéttől az elvárható egy gaming PC-ben. De valamit kezdeni kell a problémával."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
PuMbA
titán
válasz S_x96x_S #276 üzenetére
"a verseny jó,
és mindenki úgyis a pénztárcájával szavaz ( és viseli a döntése következményeit )"Ez jó végszó!
Komplikato: Igazad van, csak azt nem tudjuk, hogy amit a hozzászólásodba írtál játék, ami majd beindítja a dolgokat mikor lesz, mert ugye jelenleg még PS5-ön sincs ilyen, hiába elérhető a hardver és a technológia 2 éve. Ennek is ugyanúgy idő kell....
[ Szerkesztve ]
-
Albus_D
aktív tag
válasz S_x96x_S #268 üzenetére
"most nem ritka a 100GB feletti játék, de hamarosan jönnek az 1Terrásak is."
Muris látni, ahogy felállítasz egy teóriát, és megkeresed hozzá a példát.
De!Call of Duty: Black Ops III - 122 Gb - 2015
Call of Duty: Infinite Warfare - 100 Gb - 2016
Gears of War 4 - 130 Gb - 2016
Final Fantasy XV - 155 Gb - 2016
Quantum Break - 175Gb - 2016Szóval már 6-7 éve sem voltak ezek meglepő dolgok. Igazából nem változott semmi.
Te pedig hamarosan 8-10X-es ugrást jósolsz, mert alá kell támasztanod a directizé elméleted.[ Szerkesztve ]
-
Armagedown
őstag
Nem is volna szükség erre a directstorage-re, ha a programozók jobb munkát végeznének és nem tákolnának össze ekkora bloatware játékokat.
Teljesen hiányzik belőlük az akarat, hogy optimalizáljanak.
A játékok grafikája alig javult, de már 8 GB videómemória kell.[ Szerkesztve ]
“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”
-
nagyúr
És szépen elkarcolnak egy normális 7200RPM-es HDD-ről is.
RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
Aprósólyom
addikt
ááá... Kizárt hogy egy 12400f és egy 5600x között jelentős fogyasztásbéli különbség legyen, ha elnézzük a hatékonyságukat.
Én azért még a mérési metódusra is kíváncsi lennék, mert az avg. és max. értékek nekem azt súgják, hogy leolvasás alapján definiálták az avg.-t (ami azért pontatlan) és nem egy időszak energiafelhasználása alapján.
Másrészről hardveres mérés történt-e vagy szoftveres. Más oldalak alapján se a multi se a single energiahatékonyság nem igazolja azt, hogy gaming alatt ekkora legyen a különbség.
Persze ettől ez még egy feltételezés. De mivel a mérés metódusát is el lehet szarni, ezért tudni kellene azt, hogy miként mértek...Jevons paradox
-
Chaser
titán
válasz Armagedown #281 üzenetére
nem a programozókat kell szidni
van egy feladat, x idő van rá oszt' kész legyen
a játékipar már külön állatfaj rég, emellett a sok hw amire optimalizálni kell(ene) nem könnyíti meg a dolgukat_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
makkmarce
őstag
mert szerinted hogy készül egy játék?
segítek: 1x írják meg, pc-re és konzolra egy időben. Nagyon kevés AAA játék az, amit csak pc-re érdemes kiadni, kb nulla.
Nézz inkább utána a sok okoskodás helyett. A streamelt 3d nem a jövő, hanem a jelen, a mostani konzolok használják, és fogják is egyre jobban, ahogy jönnek az UE5-ös játékok.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz Armagedown #281 üzenetére
nézz inkább utána, mielőtt ilyen butaságokat állítasz...
kezd ott, hogy nézd meg az UE5 demót, bemutatót, és 3d-s scan könyvtárát.
Egy elég éles váltás lesz az engine-ekben, és az objectek előállításában/gyártásában is. Ami viszont jóval több erőforrást igényel, és bárhogy rugdosod a programozót, nem fog tudni több geometria és gfx adatot feltolni a GPU-nak, mint amennyit a sávszélességek engednek.okoskodom, tehát vagyok
-
Márton
nagyúr
válasz Komplikato #92 üzenetére
Na az lesz a fincsi, csendes gépekhez
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
makkmarce
őstag
tehát te nem szeretnél olyan játékkal játszani, amit nextgen konzolra is fejlesztettek..
még mindig nem érted, hogy a fejlesztők nem csinálnak külön pc-re, meg ps5-re, meg xbox-ra, hanem egy kódot írnak egy motorral, és ha a pc-d is tudja azt, amit kell, akkor bizony nem fognak a két szép szemedért valami teljesen más megoldást használni, azt jobb esetben is max összecsapják, hogy épp elinduljon, mert anyagilag nem éri meg.okoskodom, tehát vagyok
-
E.Kaufmann
addikt
válasz makkmarce #292 üzenetére
Erre már akkor volt példa, amikor még C=-sek és Spectrumosok gyűlölték egymást , volt valamelyik histórikus videóban, hogy egy magyar cég már akkor gépfüggetlen saját fejlesztőeszközt/nyelvet készített és használt játékfejlesztésre.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
PuMbA
titán
válasz makkmarce #293 üzenetére
A maximum is csak 220MB/s, ebben a videóban szépen lekövetik: The Matrix Awakens: Demo SSD Speed Tests Ezt bármilyen SSD kivágja ma, sehova se kell a marketingelt PCI-E 4.0.
[ Szerkesztve ]
-
S_x96x_S
őstag
kapós lesz az AVX-512 a játék-emulátoroknál (is).
wccftech:AMD Zen 4’s AVX-512 Instructions To Show Major Benefits In Emulators Such As Yuzu, Citra, Xenia & Vita3K
"According to Joey, some of the emulators to which he has added AVX-512 acceleration include Yuzu (Nintendo Switch Emulator), Citra (Nintendo 3DS Emulator), Vita3K (PlayStation Vita Emulator), and Xenia (Microsoft Xbox 360 Emulator). The engineer states that he has been adding AVX-512 support into these emulators before it was considered "Cool". This was probably before AMD's & Intel's new CPU lineups which added AVX-512 acceleration to the consumer chips.As we know, Intel's Alder Lake CPUs also added AVX-512 acceleration at launch and we have seen emulators such as RPCS3 (PlayStation 3 Emulator) showing a performance boost of up to 30% over standard AVX2 CPUs. But since then, Intel has more or less removed AVX-512 support entirely from its consumer lineup and is only available on the Xeon chips. This wasn't met with a positive response from the community but AMD, on the other hand, is definitely bringing AVX-512 support to consumers on its Ryzen 7000 & AM5 platform.
AMD itself has stated that its Zen 4 CPUs will offer a 30% improvement in FP32 inferencing and 2.5x uplift in INT8 inferencing performance with AVX-512 (VNNI) support.
... "Mottó: "A verseny jó!"
-
S_x96x_S
őstag
"The CPU seems to be right on par with Intel's Core i9-12900K and for $299 US, that's fantastic news for gamers."
Mottó: "A verseny jó!"
-
Albus_D
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- ELADÓ - Ryzen 7 5800X
- Beszámítás! Intel Core i5 6500 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i3 9100 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i3 10105 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel