- Yettel topik
- Honor 50 - apám nevében
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
te meg lebecsülöd a warez hatalmát Meg a fejlesztőnek nem egy nagy üzlet, ha 3 dollárért 4 év után megveszed steam-en.
Olvasd el még1x amit írtam. Ami nem fut konzolon, annak általában nem állnak neki AAA studiók. Mi nem érthető azon, hogy az iparág irányát a konzolok mondják meg?
Azt is megfigyelted, hogy még a steam-en is a legtöbb GPU az intel integrált? Gondolod nekik tervezik az új játékokat? Ők lennének az iparág húzóereje? Integrált gpu-ra optimalizált AAA játék a cél? Arról van szó, hogy pc-s piac bevételének jó része nem az AAA címekből van, hanem a mobil féle lootboxos vackokból (world of tanks, ships, CS:GO ládák, fortnite boxok, etc). Szerinted a fortnite vagy a CS:GO jelöli a technológia fejlesztési irányát, ami egy krumplin is elfut?okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
mekkora eséllyel veszik meg konzolra megjelenéskor a címeket, és mekkora eséllyel pc-re?
"Az hogy milyen GPU vagy IGP van benne teljesen mindegy"
eladás szempontjából igen, a játékfejlesztés jövője szempontjából meg nem, és itt erről volt szó, hogy fogják e használni a SAM-et vagy NvRBAR-t, vagy az csak valami úri huncutság.
Persze, lehet hogy 4 év múlva megjelenő iGPU-n már elfogadható minőségben megy a RDR2, de attól még nem az intel igpu-ja mutatja a fejlesztés jövőjét, hanem a következő konzolgeneráció ami most a tervezőasztalon van.okoskodom, tehát vagyok
-
KisBundi
őstag
Lényegében előbb a HW-t kell előbb felmutatni, hogy a jelenlegi technológiánkkal ezt tudjuk összehozni, hisz ez határolja be a SW fejlesztését és nem fordítva.
Busterftw: a technológia elve vagy szoftveres megoldás létezhet, de semmire nem mennek vele amíg a HW nem lesz meg hozzá. Tehát amíg a megfelelő HW nincs meg, addig érdemi SW fejlesztés sem fog történni. Teljesen abszurd, hogy előbb írnak egy SW-t, majd benyújták igényüket a HW-re.
[ Szerkesztve ]
-
makkmarce
őstag
nem az volt a kiindulópont, hanem kb ez, ez a 2 állítás áll szembe azóta is egymással:
"Plusz ugye a kiindulópont az volt, hogy a szoftverek/játék folyásolták be a készülő hardvereket, ami megint nem jön ki."
hát persze, ezért fejlesztette a sony is a PS5-öt az epic-kel mert nem volt rá befolyásuk , de ne zavarjanak össze az érintettek nyilatkozatai, állítsd az ellenkezőjét, az a biztos.[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
Az amd rx480-on nincs cuda . Mégis fut rajta a crytek demo elfogadható sebességgel. Tehát nem volt itt semmiféle előbb HW. Software volt, ami használja vagy sem, az adott HW gyorsítást. A crytek nem dolgozott át semmit mikor elsőre megjelent. Az, hogy utána használja az RT-s bővítményeket, az csak annyit jelent, mint mikor egy processzorban használod az osztást is, és nem vezetsz mindent vissza összeadásra. Ha van, használod, de nem azért, mert kötelező volt előtte lefejleszteni a HW-t, hogy kész legyen a raytrace, hanem van raytrace, amihez csináltak célhw-t.
Ugyanez igaz a korai 3d-s pc-s játékoknál. Azért mert nem volt S3 trio kártyád, még vígan futott a játék software renderben. A Voodoo3d nem követelménye, hanem következménye volt a megugró 3d-s igényeknek.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
"kihasználja az RT magokat így gyorsabban fut Nvidia kártyán tehát itt elöbb volt HW és ahhoz lett optimalizálva az SW"
ennek így semmi értelme, nem az volt a kérdés, hogy használjuk e az adott hw-t vagy sem, hanem az, hogy kellett e RTX hw a realtime raytrace-hez. A válasz az, hogy nem. Az RTX hw nem követelmény, hanem lehetőség. Jelenleg is inkább marketing értéke van, hogy legyen valami új a konzolokba, ne csak annyi, hogy 500.000 tris helyett 1.5m-et számoljon.[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Apple notebookok
- Hálózati / IP kamera
- Kupon kunyeráló
- BestBuy topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ASUS routerek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- További aktív témák...
- i5-2400s Processzorok
- Intel Core i7-11700K processzor (használt)
- Beszámítás! Intel Core i9-11900 Processzor - Garancia & Számla - Utolsó Darabok
- Újszerű - INTEL Core i5-14600KF 14mag 20 szál 5.3GHz CPU - bolti garanciával
- Beszámítás! Intel Core i7 6700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel