- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Május 7-én bulit tart a Huawei
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
S_x96x_S
őstag
> AVX-512 szintén nem jó példa, mert a sima AVX sem kötelező gépigény,
> csak pár játéknál. És akkor még ott van az AVX2 is.
> A játékfejlesztők mindig az átlag PC-hez fogják igazítani a játékok gépigényét,a multi-arch lényege .. hogy több opcióra is lefordítják a programot ( ~ több tárhely kell neki )
és a program az adott hardveren mindig a legoptimálisabb kódot használja majd.
és ez nem igényel túl sok fejlesztést.
Persze az "X86-64 generic" alapból támogatva lesz. ( ami no SSE, no AVX, .. )>A játékfejlesztők mindig az átlag PC-hez fogják igazítani a játékok gépigényét,
> mert nem engedhetik meg maguknak, hogy a játékosok többségénél
> ne fusson a programjuk.De miért ne futhatna a régi és az új hw-en egyszerre .. ( RDNA3 és nem RDNA3 )
technikailag megoldható ..másrészt közgazdaságilag erre találták ki a szponzorációt ..
vagyis amikor ezt írtam "Az AMD és a Microsoft - (sok pénzzel vagy igérettel ) korrumpál pár játékfejlesztőt" - akkor ez az jelenti, hogy a játékfejlesztők egy rakat pénzzel mégis racionálisnak látják "csak az új hw-re" fejleszteni
Persze sokszor nem pénzzel hanem fejlesztői/optimalizációs támogatást kapnak a gaming studiók, vagy a megjelenés előtt kapnak az új hw-ből .. ( GPU, CPU, ... )
https://www.amd.com/en/gaming/featured-gamesde amúgy ha nem hiszel nekem ..
(2019)"What does it mean when a game has AMD or Nvidia branding?"
Gaming is big business, and companies are looking for every potential advantage."We've seen in the past (AMD Gaming Evolved, Nvidia The Way It's Meant To Be Played, and Intel Inside), and will certainly see in the future, games that are heavily optimized for a particular GPU and/or CPU architecture. Ideally, this merely provides the best performance possible on one set of hardware without significantly impacting performance on other hardware brands, but it can—and has—result in sometimes questionable performance comparisons."
"Of course, developers and publishers generally want to support as many PCs as possible, so rarely do we see large chunks of older hardware locked out. All the ray tracing and DLSS enabled games so far (Battlefield 5, Metro Exodus, and Shadow of the Tomb Raider) support Nvidia's new RTX GPUs, but they can still run on non-RTX cards without all those fancy extras. I don't expect that to change any time soon, either, but while ray tracing support may not be critical today, in 5-10 years, DirectX Raytracing (DXR) could become the primary API for Windows games. Getting a head start on new technology while receiving some advertising and marketing help for a game? That can be almost too good to pass up."
"Back to the original question, then: What does it mean when a game has branding for a specific hardware company? There's no single clear-cut answer. It could mean marketing and promotional help, with a minor amount of software engineering resources—that's the minimum in most cases. Or it could mean extensive optimizations to make use of new GPU features (eg, ray tracing, DLSS, tessellation, DX12, etc.), or new CPU architectures (more cores/threads, different latencies, etc.)"Mottó: "A verseny jó!"