Hirdetés
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
apaszka
veterán
válasz Juditta_56 #5027 üzenetére
Igen! nyomatékositani/alátámasztani akartam.
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
lautnermark
aktív tag
A zöld terület zöld színe és a folyók kék színe nagyon kifakult.
A trafi hibahatára 100 km/h-ig 2 km/h, 100 felett 2% lehet. Azt, hogy a gyártó 1,5 km/h-t ismer el, ki garantálja, ki ellenőrzi, hogy nem hazudnak?
-
Juditta_56
aktív tag
válasz lautnermark #5053 üzenetére
Nem tudom, honnan veszitek ezeket a számokat. Az Országos Mérésügyi Hivatal hitelesíti évente, és ők is megerősítették.
"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"
-
szőröscica
addikt
válasz Juditta_56 #5054 üzenetére
Itt az áll, hogy a mérőműszerekkel szembeni elvárás 3km/h, vagy 100 felett 3%.
Ennek megfelelően állítják a traffikat is, az alábbi törvény I. mellékletében meghatározott küszöbértékek felé 3km/h-val vagy 3%-kal. [link]
De ez nagyon off, nem tartozik már ide.
[ Szerkesztve ]
-
apaszka
veterán
válasz szőröscica #5055 üzenetére
Én úgy tudtam ,hogy 8-10% ig nem jön a csekk,utána már igen!
Ja én [link] ennyire azért nem szoktam. De van,hogy sietek és a kinn-felejtett 30 as táblát nem tudom betartani. Pályán 140 ig nem büntetnek?
Van olyan topik ahol ilyeneket lehet olvasni olyanoktól akik ebben profik?https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Szili17
aktív tag
válasz junkpod #5050 üzenetére
Nagyításos topic: Az a +- gomb szerintem sem működik a legjobban. Én a 4-es verziót már a gesture-módon használom. Van a pitch is, de azzal sokszor elforgatom a térképet, szóval 1 ujjal kettőt koppintva, vagy két ujjal egyszerre koppintva be-, illetve kizoomol. Szerintem ez elégséges. Ugyanakkor ha már van zoomcontrol jó lenne ha 1 érintésre nem all-the-way ki meg bezoomolna.
Az oldalról besöprést marha jó, kivéve amikor a gyorsjelentés helyett behúzod jobbról.
Engem érdekel a traffi téma, most már azt is tudom kit kell róla faggatni. Amúgy a sebességekben igaz, gyárilag csal legalább 5km/h-t az autók órája, illetve ez így nem is igaz, mert sebességtől, téli/nyári gumitól és kerékátmérőtől is függ. Azt nem tudom hogy ha gyárilag veszed a kocsi x típusú kerekekkel akkor változtatnak-e valamit, de ha időközben lecseréled a méretet, mert csak, tetszik az új felni, akkor mások lesznek a kijelzett értékek (arról nem is beszélve hogy ha nagyobb kerületű abroncsod van, erőtlenebb is lesz az autó mint előtte volt).
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
#21346560
törölt tag
Kár, hogy kell hozzá folyamatos netkapcsolat, amúgy tetszene...
-
HofiZoli
senior tag
válasz Juditta_56 #5054 üzenetére
jó, dobjuk a hivatalos blablát, beszélgess a kollégáiddal..
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
apaszka
veterán
válasz #21346560 #5061 üzenetére
Nem eszik sokat!
Még a térképet is letudod wifiről tölteni.
Szóval a legjobb online navi! És ez az előnye a többivel szemben! Persze a Google féle is ,de azzal barátok amúgy is!Szerk!
(#5058) joamilestoné[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Szili17
aktív tag
válasz Debilon #5060 üzenetére
Abszolút így van ahogy mondod! Csak úgy vettem ki itt a beszélgetésből, hogy van akinek újdonság hogy szándékosan csal az autó órája. Ezért gondoltam mögé toldom, hogy számít az abroncs/felniméret, sőt a téli/nyári szett között egy pici különbség, így ha ezen valaki változtat az is befolyásolja.
(#5067) Runo Fogod otthon megtervezed az utat és úgy adott nagyítás mellett (ahogy működés közben fogod látni) végig görgeted a térképet a tervezett út mentén, így leszedi a csempéket szépen. Majd fogod magad és elindulsz. Csak így igazából kiheréled szegényt és a végén bosszúból még kirúgsz a 4 lábából 3-at. Mert se jelenteni nem tudsz, se mások jelentését nem látod, se a dugót nem kerüli jól (ha közben kialakul), mert ugye időközben is tud változni a helyzet, egy baleset vagy valami.
Persze átérzem, nekem sem volt mobilnetem régen, de én nagyon örülök magamnak, hogy már van és tényleg nem kell GB-okban gondolkodni, mert a térképrészleteket még cache-eli is, de nem akarom rád tukmálni.
(Az én példám nem reprezentatív, mert nem autózom minden nap, de márciusban a telefon szerint 13,2 MB adatot forgalmazott márciusban a Waze.)Mikor ezt írtam bevillant, hogy valaki említette, hogy mennyi mindenhez kér hozzáférést és bár szívesen leírnám én is újra, felesleges lenne, ha már ezt előttem megtették nálam okosabb, ügyesebb meg nagyobb emberek. Ide tessék kattintani, köszönöm!
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
#79335424
törölt tag
válasz Szili17 #5068 üzenetére
Köszi, ez a jogosultság -dolog hasznos olvasmány! Egy megjegyzésem lenne. A leírás csak adatvédelmi szempontból ad tájékoztatást. Van viszont egy erőforrás szempont is, ami alapján a rendszerrel indulás sztem "aggályos". Elengedhetetlen? Szerintem nem. Miért nem elég a Waze -nek programindításkor kontrollálni a leírt szolgáltatásokat? Ez sztem símán lehetne a user döntése.
-
Blizzardking
őstag
Egy Lenovo Vibe Z2 Pro-t hajtok. 3GB ram, Snapi 801 soc, 2560x1440-es felbontás.
Mindenkinek;
A kinézet nem szubjektív kérdés abban az esetben ha:
- vezetés közben nem az ujjammal kéne csípkednem a kijelzőt ahhoz hogy ne a kocsi 15 méteres körzetét mutassa
- ha bejön egy értesítés, a képernyő 3/4-ét elfoglalja egy baromság amire rohadtul nem vagyok kiváncsi, cserébe nem látom az előttem lévő útvonalat a képernyőn
- Pont a komolyabb felbontású készülékek korában lehetne kijönni finoman megrajzolt térképpel, ahol a relatíve nagyobb madártávlat ellenére minden jól látszik, erre mi történik? olyan a kép, mintha egy 960x540-es kijelző elé odatennék egy bazi nagy nagyítótAmit elvárnék, különösen az előző verzió után:
- A kor készülékeihez igazított felbontású térképek, jól eltalált automatikus nagyításokkal
- testreszabható értesítések, mert lehet hogy az adott pillanatban nem az érdekel, hogy a fészbúkos ismerősöm Józsika szintén a kerületben rovarkodik (ezzel indokolták a Szili17 kolléga által belinkelt leírásban hogy miért kéri egy navi program a fácse accomat lol)
- diszkrét, elegáns képi elemek, nem arcbamászóak
- olyan gépeken amin 3D játékokat futtatnak a kis lurkók órákon át, PC-vel összemérhető ram alatt, akadásmentes működés
- a változtatások sikerét illetően némi önkritika kiadás előttAmire immunis vagyok:
- kitalálja helyettem, hogy haza akarok menni vagy dolgozni
- felújongjon helyettem hogy nini az ismijeim ugyanott szelfiznek ahol én vezcsizek
- meg akarjon kímélni attól, hogy a gyakran látogatott helyeket egyszer az életben be kelljen pötyögnöm, ehelyett puszta szeretetből úgy akar viselkedni, mintha Mark Zucherberg Nav egyenruhában jönne adóellenőrzésre (a telefonszámom megadásánál nem akart továbblépni, inaktív volt a next gomb, úgyhogy kénytelen voltam forced closeolni, és utána mikor elindult, be tudtam lépni a meglévő waze fiókomba )
- Puszta hálából, hogy a köszönetnyilvánítási üzeneteket rám tudja pusholni, rendszerrel együtt akar indulni???? És ez nem aggályos??(Valami azt súgja, hogy ha olvasná ezeket egy programozó aki részt vett a projektben, túlórázva, irreális határidőkkel, arra kényszerítve hogy szart adjon ki a keze közül, mosolyogna a bajsza alatt, és legszívesebben megmutatná a tudás által el nem homályosított tisztánlátású managerjeinek...)
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
junkpod
nagyúr
válasz Blizzardking #5071 üzenetére
tuti biztos vagy benne,hogy jól van beállítva a készüléked DPI értéke? Kipróbálhatnál egy DPI changer appot.
Box's don't touch!
-
Blizzardking
őstag
válasz junkpod #5072 üzenetére
Már visszatettem a régebbi 3.9-es verziót. De ha megnézed a Juditta_56 által bemutatott képet, nekem azzal is bajom van. Ha összeadod a fekete sávok magasságát, kiderül, hogy a képernyő felét olyan információk foglalják el, amit meg lehetne jeleníteni 3 buborékban kb. Plusz, nyilván az M3 bevezető szakaszán relatíve gyorsabban haladt, és így is 3-4 kereszteződés fér ki előtte. Ha lelassít az ember a belvárosban például, akkor tényleg olyan mintha a kocsi tetején hasalnék. Alul az 5:22 magassága akkora mint a navigálós kocsi hossza. Az utcanevek akkorák mint egy háztömb. Olyan mintha a fiúkat nem nagyon érdekelte volna a térkép rész maga.
Ha átállítom a felbontást, az viszi magával a launchert, a többi appot, tárcsázót stb. Egyébként a gyárihoz képest már finomabbra lett véve, ez tény. (Nem app segítségével, átírtam a build prop-ot).
Plusz az örök érv - a saját programjuk előző verziójához hasonlítja mindenki, nem egy másik programhoz egy másik készüléken."Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
junkpod
nagyúr
válasz Blizzardking #5074 üzenetére
Kiprobalhatnad a gyári buildprop beállítást is.
Box's don't touch!
-
fant0mi
addikt
Csak érdeklődésképpen: Miért jobb fekvő módban használni?
Én állóban használom, s örülök, hogy nagyítottak a betűkön, sokkal jobban látom. -
emre33
addikt
válasz Peter.70 #5081 üzenetére
Nem, gyári rádió helyére építhető 8" androidos fejegység.
1 GB ram, 4.4.4 android..
1024x600 felbontás.És a fevő mód, és egy rakás 4.0 hibával együtt.
Így nem tudom átfordítani.
ASUS B650E-E, AMD Ryzen 9 7900, CORSAIR 64GB DDR5 6000MHz CL30 KIT CMK64GX5M2B6000Z30, ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 360
-
Jim74
nagyúr
válasz stickermajom #5076 üzenetére
Biztos, hogy megy vissza a korabbi verzió...
-
zharkanyi
tag
Én mostanában óvatos vagyok.
Elég sok verzióváltásnál (pl. Windows), vagy redizájnnál (pl. weboldalak) mondtam már elsőre, hogy nekem nem jön be az új, aztán pár hét alatt megszoktam és onnantól már tudtam előrelépésként értékelni, sőt el se tudtam volna képzelni, hogy visszatérjek a régihez.A Béta tesztelőként már kb. 3 hete nyúzom a Waze 4.0-t és még mindig nem látom, hogy miért lesz nekem ez jó. Van, amiben jobb, van amiben rosszabb, de alapvetően nekem nem pozitív a kép. A BUG-ok miatt egyelőre engem is bosszant a 4.0 és visszalépésként élem meg.
Úgy gondolom, ha ezeket a hibákat kijavítják, akkor az én felhasználói szokásaim mellett nem lesz lényeges különbség a 4.0 és a régi között, így haladok a korral és fent hagyom a 4.0-t. Kicsit rossz szájízzel, mert egy verzióváltástól pluszt várna az ember.A fő funkciója azonban a 3-as és 4-es Waze-ben is épp ugyanolyan jól működik. Elkerüli a dugókat, optimalizálja az utazási időt és kiszámíthatóvá teszi az érkezést. Ez überel mindent, függetlenül a verziószámtól és az esetleges bugoktól.
-
Peter.70
őstag
letöltöm az áruházból, telepítem, és nem ismeri fel a telefon számomat, új felhasználói fiókot kell létre hoznom. Mi lehet a baj?
-
junkpod
nagyúr
válasz #21346560 #5077 üzenetére
szerintem neked egy PNA+iGo való, az teljesen offline, kb20eFt-ért elérhető. Azért 2016-ban egy mobilos applikációnál azt kifogásolni, hogy csak on-line használható, az eléggé fura nézőpont. Akkor neked az "okosteleon" is teljesen felesleges, hiszen érdemben semmi pluszt nem nyújt egy csak telefonálni-sms-ezni tudó régi nokiához képest.
Nem bántásból írom ezt, csak nem tartom relevánsnak a beírásodat. A Waze online navigáció. Ez tulajdonság, nem hiba.Box's don't touch!
-
Taybore
aktív tag
válasz junkpod #5088 üzenetére
Egy okostelefon nem attól "okos", hogy net van rajta, hanem a temérdek érzékelőtől, és a(z ezeket kihasználó) futtatható programoktól. Mobilnet nélkül is lehet teljes életet élni és kihasználni egy okostelefont, mondjuk WiFi-vel megtámogatva. Játszani, fényképezni, sőt akár navigálni is lehet vele.
Mindazonáltal a Waze-nek felróni, hogy on-line, tényleg gyenge kifogás Amúgymeg néhány száz forintért már kapni 1-200 MB-os csomagokat, amivel bőven elvan a Waze, a net árát meg behozza üzemanyagmegtakarításban. -
simico
aktív tag
Hétvégén én is kipróbáltam az új verziót. Erősen rezeg a léc, hogy visszarakjam a 3.9-es verziót...
Az egyetlen ami tetszik benne az a jelentések kinézete, könnyebben, jobban látom, hogy pl milyen veszély van az úton, mint a régi verzióban.És akkor amikkel nem nyerte el a tetszésem. Benzinkutak keresése egyáltalán nem működött frissítés után, a beállításokból még a menüpont is teljesen hiányzott. Le kellett törölnöm és újratelepíteni, csak ezután működött. A keresés sugara úgy látom még mindig nevetségesen kicsi, így kis településeken továbbra is kemény 1 vagy semmi találat benzinkútra. Még mindig nem képes ár szerinti sorrendben rakni a benzinkutakat, nevetséges, hogy ilyen piti hiba az új főverzióban sem lett javítva.
Magyar nyelvre nekem sem akart átállni. Beállítottam, szöszölt valamit, kiírta az újraindítást, újraindítás után továbbra is angol maradt, pedig a beállításokban már magyar nyelvet mutatott beállítottnak. Többszöri angol-magyar váltás és újraindítás után nagynehezen átállt magyarra.
Az egész kinézet nekem nem jön be. Az útvonal irreálisan vastag, alul és felül baromi sok hely van elpazarolva a két sávval.
A térkép zoom gombjai gyakorlatilag használhatatlanok. Túl gyorsan ugrik vissza egy gombbá, a nagyítás / kicsinyítés mértéke teljesen hektikusnak tűnik: egyetlen érintésre hol picit zoomol, hol baromi nagyot, néha meg semmit. Kétujjal "pinch zoom" nálam vezetés közben nem nyerő, egyébként is úgy mindig sikerül a térképet is elforgatni.
Késik a helyzetem a térképen. Már rég kimentem a körforgalomból, befordultam a kereszteződésben, a kis autó még a körforgalom / kereszteződés előtt kullog. Előző verzióban, más programban nincs ilyen gond. Ez főleg egymáshoz közeli kereszteződéseknél, bonyolult útkapcsolatoknál gáz, mert a késés miatt nem látom, hogy hol járok és mikor/hol kell a következő manővert végrehajtani. Például amikor 30 méteren belül több manővert is végre kell hajtani (egymásba kapcsolódó körforgalmak, egy útra kanyarodás után rögtön le is térsz róla egy másikra amiről szintén pár méter után lekanyarodsz, stb).[ Szerkesztve ]
-
dionaea
őstag
A sok leszóló vélemény után akkor jöjjön az enyém.
-Nekem tetszik az egész új rendszer. Örülök, hogy foglalkoznak vele.
-7 colos tabon a mérettel nincs bajom, mindent látok amit kell bár a sebesség figyelmeztetző jelzés lehetne nagyobb.
-Nem szaggat és nem csinál nagy hülyeségeket. Bár ma sztem kicsit kerülővel navigált, de nekem bele fér.
-A figyelmeztetések amik picit lassan jönnek, de sztem ez fog változni.
-A többi sallang funkciót( benzinkút, facebook, ezeket) nem használom így nem tudom azokkal mi a probléma, bár ÉVI ket küldenek nekem ismerősök, azok jönnek.
-Jelentések jók nagyok az ikonok könnyű használni.
-Picit erőforrás igényesebb, de egy jó töltővel kit érdekel.
-Gyorsan tudok váltani waze és más alkalmazés között ilyenkor nincs lassulás gondolkodás.Úgyhogy király az új verzió, a fejlesztőknek, szerkesztőknek csak így tovább thx nekik
-
keke69
őstag
Hiányolom a sebességkorlátot (android) főleg azóta, hogy az iphonos wazeban meg ma láttam, hogy benne van. Azt hittem hülyít a kollégám, de nem mert tényleg benne van!
Miért nem lehet akkor beletenni az andoidos rendszerbe?????Soha ne vitatkozz idiótákkal,mert lesűllyedsz az Ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal!
-
Szili17
aktív tag
válasz Blizzardking #5071 üzenetére
Ha már megneveztél akkor én is a személyes tapasztalattal válaszolok.
Samsung Galaxy S4-en álló helyzetben (mert alul kell bedugni a töltőt és így nem mászik át mindenen a vezetéke, meg mert így jobb használni, látok messzebbre, hogy hány sarok a kanyar és nem azt látom hogy tőlem 4 sarokra jobbra van-e Shell kút) jól jelennek meg a dolgok. Nem takarja ki a fél képernyőt, csak a "megérkeztél a célhoz, csinálj képet" üzenet, amit ha egyszer feltolsz akkor legközelebb alapból úgy jelenik meg.
Az autozoom (sebességfüggő van nekem) menet közben túlságosan eltávolodik az autótól (pont az ellenkezője annak amit te írsz), ezt kikapcsolva még nem próbáltam, majd megnézem.
Nem tudom iPhone-iPad viszonylatban hogy alakulnak a különbségek, az mindenesetre sajnálatos ha Androidon nem sikerült ezt jól megvalósítani. (Mindenkinek aki szerint nem kellett volna kiadni: Engem is meglepett hogy kiadták.)Belőlem is dőlnek a testreszabható ötletek, azt válaszolták rá a többiek, hogy ha rajtam múlna akkor lapozni kéne a beállítások oldalt, annyi ilyen switch lenne ott.
Az az indoka hogy közösségi navi és jópofa adott esetben látni ha az ember kollégái is épp munkába igyekeznek. Vagy ha épp péntek este 5kor igyekszel haza a XI. kerületből Gyálra és állod végig a sort a Rákóczi hídon (mert ugye nincs nagyon más út, átvergődni az Erzsébet hídig mondjuk önmagában baromi nagy időveszteség) akkor látod mondjuk hogy a kolléga meg a rakparton araszol, mert még nincs kész a fonódó és ahelyett, hogy ideges vagy és felrobbansz, dudálgathatsz neki. Közben telik az idő, haladsz is haza. Vagy megosztod az utad az otthon toporgó pároddal hogy mikorra várhat, nem, neked nincs semmi bajod csak összetörték magukat az emberek a Hungárián. Nélkülözhetetlen? Nem. Kötelező használni? Nem. Probléma van? Nem, de tudunk belőle csinálni...Immunis vagy, de ? Én nem értem mit szeretnél ezzel mondani, bocsánat érte, azzal a verzióval megyek, hogy zavarnak:
Azt hogy feldobja hogy "ide igyekszel?" ki lehet kapcsolni.
Őszinte leszek, nem próbáltam még a te változatodat, hogy regeltem de nem adtam meg telefonszámot.
Telefonszámnak semmi köze ahhoz, hogy kitalálja hogy reggelente dolgozni indulsz és 1 gombnyomásra tervez. Persze jó ilyen híreket gyártani, lvl Index: hogy a fonódó első napján halálos gázolás. Mi köze a fonódóhoz? Semmi, villamosnak csapódott valaki egy terepjáróval és megölt egy gyalogost...
Miért akar a háttérben futni ha működik a telefon? Pl ha megosztanak veled egy utat vagy ETA-t, akkor akarsz róla tudni, pl figyelmeztet hogy előre megadott helyszínre és időpontra igyekezvén mikor indulj el? Vagy te ehhez szeretnéd futtatni folyamatosan a Waze-t? Vagy egyáltalán nem is akarod használni, ez esetben nem is küld ilyen címen semmit neked.
Nem bocsátkoznék olyanba bele hogy hány app van a telefonodon, ami fogad pl push notit. Nyilván el lehet őket kerülni és ha zavar meg is teszed, ez a te saját döntésed.Ahány ember használ egy terméket, annyiféle véleménye van róla. Szerintem minden programozó hallott már a kritikák palettájáról sok mindent és nyilván ez a v4 jelen állapotában tartalmaz hibákat, de mi felhasználók sem vagyunk ám feddhetetlenek.
Mindenki másnak:
Akinek routing baja van, az más tészta, az a 3.9-es is ugyanolyan lesz.
Nekem nem késik a térképen, talál GPS-t fixet is és nem is ragadt be északra lockolva.Sebességkorlát már az Androidos készülékeken is van. Nézd meg a beállítások közt, kell lennie egy sebességkorlát menüpontnak.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
<Adamsky>
nagyúr
+1
"A térkép zoom gombjai gyakorlatilag használhatatlanok. Túl gyorsan ugrik vissza egy gombbá, a nagyítás / kicsinyítés mértéke teljesen hektikusnak tűnik: egyetlen érintésre hol picit zoomol, hol baromi nagyot, néha meg semmit. Kétujjal "pinch zoom" nálam vezetés közben nem nyerő, egyébként is úgy mindig sikerül a térképet is elforgatni."
bizony-bizony. Ezt írtam én is (jó) pár hozzászólással. Egyszerűen ez a verzió nem lett kitesztelve ...Több - itt olvasott - vélemény alapján azt hiszem kijelenthető, hogy az alkalmazáson belüli "dp" értékek nem lettek rendesen belőve. Ezért hasonlít sok esetben az egész jobban egy arcade autós játékhoz, mint egy navigációs programhoz.
-
-
Szili17
aktív tag
válasz Dolphine #5094 üzenetére
Beállítások menüpontban a "Navigáció" alatti menüpont.
http://i.imgur.com/pdCwb4d.png[ Szerkesztve ]
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
keke69
őstag
válasz Szili17 #5097 üzenetére
Amit te írsz az sebességmérő az-az aktuális sebességet mutatja, amit mi hiányolunk az a sebességkorlátozó ami viszont a jelenlegi úton megengedett legnagyobb sebességet lenne hivatott mutatni!
t.zolka : agár kutya legyek ha látom!
Basszus ilyen nincs!!!! Ki volt kapcsolva a sebesség mérő megjelenítése, (mert ugye nem használtam mert minek hiszen van az autómban kilométeróra) és ezáltal el is tüntette a többi lehetőséget ezért nem láthattam!
Nem is gondoltam erre teljesen értelmetlen![ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal,mert lesűllyedsz az Ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal!