Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #4 üzenetére

    Bocs hogy ezt mondom, de ezt már hallottuk párszor, hogy a pc meg a rift mitől szenved, a konzol meg mennyire nem. A valóság meg valahol egész más tud lenni. Szóval én maradok annál, hogy lehet elém tenni olyan modern, csúcs módon kinéző ps4 játékot, ami képes 1080p-t 75 fps-sel tolni sztereóban, olyan késleltetés mellett mint a crescent bay, képpel, hanggal. Ezt ugyanis jelenleg ugyanis csak pc-n láttam, konzolon még közelítőt sem. Jelenleg minden, még az Uncharted 4 sem képes erre, pedig ott aztán már tényleg a nagyon csúcs mindenség jött össze. Abban meg fenntartom a jogot hogy kételkedjek, hogy egy teljes sztereót mindennel, tokkal-vonóval 0 overheaddel le tudna számolni a ps4 (pláne hogy nem minden duplázható 0 erőforrással gcn-en sem, legalábbis nem valós, reális adatokkal), ami alapvető egyáltalán annak lehetőségéhez is, hogy esélyük legyen erre az 1080p @ 75+ fps-re.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #7 üzenetére

    Az egy dolog hogy eltérő gondok merülnek fel a két esetben. A megoldás és a végeredmény mindig a lényeges. A felsorolt problémák egy részét pedig már most is megoldja a mantle, és később a dx12.

    " Ezért vannak már az Oculus előtt kutatásban, miközben jóval később kezdték"
    Erről esetleg van valami konkrét bizonyítékod? Csak mert megintcsak azt látom, hogy mennyi új területet kutatott ki az Oculus, a sony meg... nos nem igazán. Mindamellett hogy bizony a sony már jócskán sok évvel korábban kezdett a vr-ral foglalkozni :)

    Szóval még mindig azt mondom, hol vannak a bizonyítékok, és hol vannak a valós eredmények. Mert jelenleg még csak feltételezéseket és mesét látok, egyetlen, ismétlem egyetlen olyan dolgot sem, ami egyáltalán ebbe az irányba mutatna.

    Mert lehet hogy a sony birtokolja a teljes rendszert, de az 1152 gcn mag az ennyi marad, az 1,8 tflops elméleti maximális fizikai számítási kapacitás az is ennyi marad, és a 32 ROP is 32 marad, a 72 TMU is 72. Ezekből nincs az az api, közelség, stb ami ennél többet tudna kihozni.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #9 üzenetére

    A "nincs tervben" azért nem feltétlen igaz

    Most jelenleg az élménybeszámolók alapján a morpheus sok szempontból kb olyan élmény, mint a dk2. Csak az Oculus már nem ott tart. Már rég nem.

    Az oculus számtalan más dolgot is kutat mellette, pl ugye a nimble féle kéztrackingtől kezdve a megfelelő kontroll megoldásokat. A hangja jelenleg is átkozott jó térhangzás, 20 fokkal nagyobb a látótere, stb. Még mindig nem látom, hol is vannak igazán lemaradva.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #11 üzenetére

    "Beszélni valamiről, és mutatni róla valamit két külön dolog."
    Pontosan ezért tartom ennyire sokra, hogy a riftről nem csak beszélnek, hanem rengetegen próbálhatták már ki saját kezűleg, és egyre inkább szuperlatívuszokban beszélnek róla.

    "Sajnos a Rift hangélménye nem elég jó. "
    Ezt akkor mondd el azoknak is, akik próbálták, és észre se vették, annyira természetesnek hatott számukra a térhangzás. De megintcsak százak, ezrek próbálták, rengeteg élménybeszámoló van már a crescent bay-ről is, és köszönik szépen, azok is fényévnyi ugrásokat látnak, akiknek már nem újdonság a vr.

    "Ha megkérdezed tőlük, hogy milyen hangrendszer lesz alatta válaszolni fognak, ha megkérdezed, hogy milyen leképzőt kell írni, akkor válaszolni fognak."
    Persze... Mert kb 1 lehetőségük van, semmi más. Mást, jobbat akarsz mint a trueaudio? sorry, ez van. Akarsz realtime ujjdetektálást? Sorry, ez van. És még sorolhatnám. Ami van, azt használd, mert nincs más. Kész, pont.

    A modern VR még elképesztően új dolog, mint technikailag, mind játékmenetileg vagy élményileg, minden változni fog vele és általa, sőt tőle. Ehhez képest az egyik platform technikailag limitált fejlődésre képes csak, míg a másik sokkal dinamikusabban fejlődik. Ennél többet szerintem nem lehet erről elmondani. Térjünk vissza erre akkor, amikor ténylegesen itt lesznek, és kiderül, melyik is lohol minőségben a másik után (nem, nem a kijövetel ideje számít, ha az számítana, az oculus már jöhetett volna a dk2-vel is, azt is úgy vették volna mint a cukrot)

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Sir Ny

    senior tag

    válasz Abu85 #7 üzenetére

    "Az Oculus a problémákra kerülőutakat kell, hogy keressen, mert nem módosíthatják a Windowst vagy a DirectX-et."

    Milyen kár hogy nincs a piacon szabad operációs rendszer :(

    -

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #19 üzenetére

    Nem azt mondtam, hogy már tökéletesen ismerik. Azt mondtam, hogy sokkal jobban ismerik már most. Elvégre gcn sem újdonság, számos olyan dolgot kaptak amit ők maguk kértek ilyenre. Sokkal előrébbről indulnak, mint a cell megjelenése esetén. Tehát ezt most mondok egy számot, lehet úgy ismerik már most vagy 2 év után (ugye már megjelenés előtt kaptak devkiteket), mint a cellt 3-4 után. Nem kell sok olyan dolgot megtanulniuk és megírniuk, nem olyan nehéz a "felszállás", mint a cellnél volt. A cellnél is csak később jöttek a nagyon specifikus megoldások, ahogy itt is még előttünk állnak, csak épp ott több idő kellett előtte hozzá, mint itt. Akárhogy is nézem, hamarabb jutunk oda hogy a fejlesztők tisztes tudást birtokolnak és igyekeznek maxra járatni, mint régebben. Tehát az állításom helytálló, miszerint az más helyzet volt.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák