Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #5 üzenetére

    A konzolnál eleve fel sem merülnek azok a gondok, amelyek a Riftnél igen. Több előadáson mondta az Oculus, hogy nagyrészt a szoftveres rétegek miatt szenvednek, és azért kell extrém megoldásokat keresniük, mert nem írhatnak bele az OS-be, vagy a grafikus API-ba. De a Sony esetében ez abszolút reális, mert övék a teljes rendszer. Ezért vannak már az Oculus előtt kutatásban, miközben jóval később kezdték. Egyetlen hardverre dolgoznak, és a problémákat a gyökerénél gyomlálják ki, mert minden lehetőségük megvan az PS4 OS-t és a GNM API-t módosítani. Az Oculus a problémákra kerülőutakat kell, hogy keressen, mert nem módosíthatják a Windowst vagy a DirectX-et.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák