- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #10 üzenetére
Beszélni valamiről, és mutatni róla valamit két külön dolog. Az MS sokat beszél.
Sajnos a Rift hangélménye nem elég jó. A Rift abból a hibás hipotézisből indult ki, hogy a VR-re elég a térhangzás. A Sony hangmodellje alapján egyértelműen nem elég.
Abban vannak lemaradva, hogy a Sony csomagja fejlesztés szintjén összeállt. Ha megkérdezed tőlük, hogy milyen hangrendszer lesz alatta válaszolni fognak, ha megkérdezed, hogy milyen leképzőt kell írni, akkor válaszolni fognak. Ha ugyanezeket az Oculustól kérdezed meg, akkor koncepciókat vázolnak fel, amelyek kutatás alatt állnak, és a problémákról kezdenek beszélni. Persze a Sony-nak óriási fór a fix hardver és a teljes felügyelet a rendszer felett. Kétségtelen, hogy az Oculus is rég meglenne, ha nem PC-re fejlesztenék.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.