- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- iPhone topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #8 üzenetére
A Mantle és a DX12 sem fogja teljes egészében a hardver képességeit elérhetővé tenni. A Mantle 2, mert azt VR-re tervezik. A DX12 esetében pedig az MS erre nem koncentrál, mert nincs tervben VR eszköz az Xbox One-hoz.
Nézd meg az Oculus SDK-ját. A 0.2-ben volt programon belüli leképző. A 0.4-ben már SDK leképző van. Most azon dolgoznak, hogy miképp lehetne ezt barátibb formában tálalni, mert van akinek ez nem tetszik. A Sony ezzel sosem foglalkozott. Nekik a léképzőre vonatkozó előírások már elkészültek rég, míg az Oculus még mindig azt kutatja, hogy mi a fenét kezdjen a sokhardveres környezettel. Nem tudnak előírással előállni, mert több tucat hardver van, több tucat szoftveres implementációval, és jönnek az újat. Ez nagyon komoly probléma.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.