- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Tehát annak, hogy EV kvóták vannak, semmi köze az EV eladások fellendüléséhez
Tök jó, hogy olyasmit adsz a számba, amit nem mondtam.
Persze, az állami segítség nagyon jól jött, csak az önmagában nem lett volna elég.
Nézd meg mondjuk Norvégiát: az elektromos autókra vonatkozó kedvezményeket szinte mind a kilencvenes években hozták meg. Ennek ellenére csak akkor kezdtek a derék norvégok komolyan elektromos autókat venni, amikor megjelent a Tesla.Vagy Kalifornia: az első, 1990-es nekifutásnál azt találták ki, hogy 2003-ra az eladott autók 10%-a elektromos legyen. Spoiler: nem jött össze. Ott is akkor kezdtek elektromos autókat venni (és nem általában elektromos autókat, hanem konkrétan Teslákat), amikor a Tesla kijött az S-sel.
Kellett a Tesla ahhoz, hogy olyan elektromos autókat gyártson, amiket tényleg meg is akar venni valaki.
Nagyon vicces továbbra is hogy a Teslákról mint olcsó és elérhető EV-kről beszélünk
Én biztosan nem, legalábbis abszolútértékben.
De pl. a Model 3 az nagyjából annyiba kerül, mint egy BMW 3er, a kategóriájából nem lóg ki.Aha a Model 3 panel gepjei talán 3.-ra sikerült festés, a a ronda és igénytelen belső mellé, párosul egy dupla vagy majdnem dupla ár
Tök jó, hogy a legobskurusabb felhasználói panaszokat is fel tudod mondani, de az valahogy kimarad nálad, hogy az általános kép az, hogy a userek szerint baromi jó autó.
Érted, az ilyen baromkodásaid miatt látszik, hogy nem a tények alapján próbálsz meg érvelni, hanem az előítéleteidhez próbálod meg összeválogatni a tényeket.Ja hát ha full béta SW-vel adsz ki egy autót és menet közben oldod meg és találod ki a megoldásokat ja, hasznos a OTA.
Ezt úgy mondod, mintha másoknál nem lenne gond a szoftverrel, nem kellene frissíteni, csak ott el kell menni a szervízbe. Ráadásul azok tényleg csak bugfixek szoktak lenni (rosszabb esetben ki is vesznek feature-öket).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft