Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
+azbest
Tehát annak, hogy EV kvóták vannak, semmi köze az EV eladások fellendüléséhez. A Model 3-at tök véletlenül lőtték be pontosan az államilag támogatott összeghatár legaljára, hogy egyáltalán el tudják adni. Tök véletlen, hogy a norvég állami szabályozás után 70%+ az eladott autók EV arány, tök véletlen, hogy miután Kína kötelezte az autó gyártókat, hogy 40%-ban EV-t adjanak el(erős állami támogatással), hirtelen a fáról is kínai EV gyártók lógnak 2év után.
Nem, ez mind Elon Musk és a Tesla érdeme, az emberek tök maguktól veszik az EV-ket, mert sokkal jobb, és semmi köze hozzá hogy hosszútávon rá lesznek kényszeríve.
Akkor megnyugodtam."A diagrammon egyébként átlagárak vannak, az teljesen biztos, hogy a Nissannak annak idején ennél kevesebbe került a Leaf aksija."
Tehát ami a táblázatból ki szerettél volna hozni az teljesen hamis. És a Teslának a változáshoz semmi köze, ahogy a táblázat se valós."Nahát, van hasznuk az autógyártáson!?"
Miért is növelték meg a Model S árakat egyből 25%-kal? Hatékonyabb, méretgazdaságosabb a gyártás, olcsóbb az aksi? Adjuk drágábban!Nagyon vicces továbbra is hogy a Teslákról mint olcsó és elérhető EV-kről beszélünk, mikor a Model S a Luxus kategória felső szintjén van, a Model 3 meg a Prémium felső és a nagyobb modellek a Luxus kategóriában az X meg olyan árú, hogy a supersport autók ára alatt van kicsivel. Népautók na.
"Leaf tengely, béna, rettenetesen ronda, kicsi, kis aksis és emellé baromi drága autók"
Aha a Model 3 panel gepjei talán 3.-ra sikerült festés, a a ronda és igénytelen belső mellé, párosul egy dupla vagy majdnem dupla ár. Végül is...A jelenlegi Leaf(2.0) pontossan azonos távolságot megy azonos aksimérettel azonos áron... Ennyit a hatalmas előnyről.
"OTA frissítések, amik ráadásul rendszeresek és hasznosak voltak"
Ja hát ha full béta SW-vel adsz ki egy autót és menet közben oldod meg és találod ki a megoldásokat ja, hasznos a OTA. VW is pont ezt csinálja épp....