- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
De Edison nem közvetítette a Youtubeon/Facebookon/TikTokon/Instagramon/ Twitteren/Vkontaktén/Beidoun a sikertelen kísérleteit.
Musk csillaghajói elég sűrűn felrobbannak, mind széles nyilvánosság előtt.
Sokak szerint ez a nyilvánosság felvállalása, sokak szerint meg a Musk számára doppingszerként működő médiacirkusz megteremtése.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
GoldhandRent
őstag
Edisonnak nagy nyelve volt, és szaros volt a vége.
A másik meg, hogyAztán AC vs DC, dehát ez már történelem
-
-
#56573440
törölt tag
"Ezért lenne jó, ha nem gazdasági analfabéta újságírók közlései alapján tájékozódnál."
Akko muti a tutit, eddig kb a co kvóta értékesítéséből voltak pillanatnyilag nyereségesek, de a tesla mint cég rég a földbe állt volna a személyi kultusz nélkül...
"O RLY?"
Yupp. De nyugodtan linkelj új aksitechnológiát ami nem cgi render meg ígéret, mert a vegas loop is kicsit másképp nézett ki animáción Vagy olyat is várok ami alátámasztja hogy nem kb 10%-al olcsóbb / kg az indítás, hanem a belengetett 10x... Ezeknél a kijelentéseknél dől el ki a pr-os és ki nem...
"ha ennyire érdekel a dolog, akkor miért nem nézel legalább minimálisan utána."
Alapvetően ott lehet a baj, hogy a minimálisnál kicsit többet néztem utána. Van akinek elég a minimális is, de na, nem vagyunk egyformák. Veled ellentétben én írtam konkrétumokat. Te meg o rly szinten maradtál meg, szóval...
[ Szerkesztve ]
-
Darmol
senior tag
A jelek szerint nem vagy tisztában vele, hogy Edison kb. annyira találta fel az izzót, mint amennyire Asbóth Oszkár a helikoptert.
És ezzel csak azt akarom mondani, hogy mikor Musk-ot Edisonhoz hasonlítod egész jó helyen kapirgálsz. Bár nem egészen az a felhang a végén amire te szeretnél kilyukad.Ohh, bocs. #59-ben látom azért csak hallottál valamit.
[ Szerkesztve ]
Aki azt mondja "nem tudom elhinni az igazságot" az naiv. Aki azt mondja "nem akarom tudni az igazságot" az ostoba. Aki azt mondja "az igazság tilos" az gonosz. Aki azt mondja "én határozom meg az igazságot" az beteg.
-
vaakuum
addikt
De talán Edison nem tolta twitterre, hogy éppen melyik anyaggal kísérletezik ezzel spekulatívan befolyásolva a piaci árakat olyan anyagokra is, amik végül nem váltak be...
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
#56573440
törölt tag
"Tehát azt mondod, hogy úgy, hogy rettenetes tempóban építenek új gyárakat, és még így is nullszaldó közelében van a cég, az azt jelenti, hogy a gyártás veszteséges?..."
Nem, ezt te mondtad.
"Akkor most te lépsz, és megmutatod, hogy hazugság, hogy az újrafelhasználható első fokozat olcsóbbá teszi a kilövéseket."
Sose írtam hgoy nem olcsóbb...
Az elején még vicces volt, de most már kezd kínos lenni hogy nem értesz magyarul...
-
#56573440
törölt tag
-
vicze
félisten
Továbbra is az elektromos autózást nem a Tesla(Musk), hanem a Kaliforniai törvényhozás pörgette fel. Meg az egyre közeledő ICE forgalmazás betiltása 10+ országban, a Kiotói és Párizsi egyezmények hatására.
Az egész 97-ben az Prius-szal kezdődött igazán(gen2 lett nagyon népszerű) és nem a Teslával.De nyilván elhiszem a táblázatodnak, hogy a Nissan Leaf(2010) 25kW-s aksija 25e$-ba került, úgy hogy az autó 30e$, de biztos...
Bár akkor feltenném a kérdést, hogy ha a Tesla Model S 100kW-s aksija ~15e$ akkor az autóban mi 72e$? -
veterán
Rajtad kívül mások azért eléggé szkeptikusak azzal kapcsolatban, hogy a környezetvédelmi kreditek értékesítése nélkül nyereséges lenne-e a Tesla.
Itt konkrétan azt írják, hogy a legnagyobb környezetvédelmi kredit vásárlójuk a jövőben már nem vesz tőlük ilyen krediteket, mivel a Tesla profitja alapvetően a kreditek értékesítéséből származik, ezért kérdéses, hogy nyereséges tud-e maradni a Tesla.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Aprósólyom
addikt
"Viszont az a "piszkos" áram még mindig tisztább, mint ahogy a belsőégésű motorok működnek."
Egész pontosan mire gondolsz? Egy gőzturbinával működő hőerőmű, emlékeim szerint max. 48% hatásfokú körüli, de akkor már a legjobb technikát alkalmazzák. Általánosságban ez jóval alacsonyabb, inkább 40% körül érték rémlik.
Egy modern személygépkocsi megközelíti a 40% vagy meg is haladja ezt az energiahatékonyságot. (Igaz ezek már a legújabb fejlesztések. Ha a magyar autók átlagéletkorát vesszük figyelembe, akkor ez az átlag inkább a 25% körüli értékhez tendál. De még mindig költség és energiahatékonyabbnak tűnik egy modern, kis köbcentis autót venni, mint elektromosat. Mi kis dieselünk el van pl. 3,5-4,5 literrel (ugye ez fogyasztás kb. 18-23kWh/100km EV energiaigényéhez hasonló) és max 5,5-6 litert, de akkor már óra szerint 160-al repülünk autópályán és közben ugyan úgy nem igényli a költséges nagy karbantartásokat, ahogy egy EV sem igazán.)
A logisztika/infrastruktúra energiaigénye/vesztesége gondolom nagyobb befolyással van a teljesen energiamérlegre. Hogy nagy feszültségű vezetékeken vagy az üzemanyag ellátáson van-e nagyobb veszteség arról még nem olvastam. Ellenben a nyers olaj feldolgozására így is úgy is szükség van, hiszen számtalan területen hasznosítjuk a termékeit.Jevons paradox
-
#56573440
törölt tag
"Akiket itt felsoroltál, azoknak közös jellemzője, hogy soha, semmit nem produkáltak ígéreteken kívül, "
Mindegyiknek van terméke... Pont olyan
"Musk meg gyakorlatilag egymaga építette fel az elektromos autók piacát ÉS hozott nagyon radikális költségcsökkentést az űrhajózásban."
És találta fel a műholdas netet, a rakétát, a lyukat.
"megint sikerült kifejezetten nem igazat írnod.
Mondhatni, folyamatosan hazudsz"Nyilván a 11 hibás landolás és a 98%-os misszió siker biztos miattam annyi amennyi te meg folyamatosan beszélsz csak nem mondasz semmit... Már szórakoztató se vagy sajnos
-
Darmol
senior tag
De igazán. Nem Asbóth találta fel a helikoptert, és nem Edison találta fel a villanykörtét.
Igy hirtelen guglival: [Edison és az izzó]
Sőt, még egy rakás dolgot nem ő talált fel ami a nevéhez fűződik. Van valahol a neten egy részletes cikk Edison és a GE kialakulásáról és tevékenységéről.#71: "Volt egy víziója amire pénzt irányított és megvalósíttatta az embereivel. Az ipar látnokai"
Ööö. Te most Westinghouse-ra gondolsz, nem Musk-ra vagy Edisonra.Aki azt mondja "nem tudom elhinni az igazságot" az naiv. Aki azt mondja "nem akarom tudni az igazságot" az ostoba. Aki azt mondja "az igazság tilos" az gonosz. Aki azt mondja "én határozom meg az igazságot" az beteg.
-
vicze
félisten
+azbest
Tehát annak, hogy EV kvóták vannak, semmi köze az EV eladások fellendüléséhez. A Model 3-at tök véletlenül lőtték be pontosan az államilag támogatott összeghatár legaljára, hogy egyáltalán el tudják adni. Tök véletlen, hogy a norvég állami szabályozás után 70%+ az eladott autók EV arány, tök véletlen, hogy miután Kína kötelezte az autó gyártókat, hogy 40%-ban EV-t adjanak el(erős állami támogatással), hirtelen a fáról is kínai EV gyártók lógnak 2év után.
Nem, ez mind Elon Musk és a Tesla érdeme, az emberek tök maguktól veszik az EV-ket, mert sokkal jobb, és semmi köze hozzá hogy hosszútávon rá lesznek kényszeríve.
Akkor megnyugodtam."A diagrammon egyébként átlagárak vannak, az teljesen biztos, hogy a Nissannak annak idején ennél kevesebbe került a Leaf aksija."
Tehát ami a táblázatból ki szerettél volna hozni az teljesen hamis. És a Teslának a változáshoz semmi köze, ahogy a táblázat se valós."Nahát, van hasznuk az autógyártáson!?"
Miért is növelték meg a Model S árakat egyből 25%-kal? Hatékonyabb, méretgazdaságosabb a gyártás, olcsóbb az aksi? Adjuk drágábban!Nagyon vicces továbbra is hogy a Teslákról mint olcsó és elérhető EV-kről beszélünk, mikor a Model S a Luxus kategória felső szintjén van, a Model 3 meg a Prémium felső és a nagyobb modellek a Luxus kategóriában az X meg olyan árú, hogy a supersport autók ára alatt van kicsivel. Népautók na.
"Leaf tengely, béna, rettenetesen ronda, kicsi, kis aksis és emellé baromi drága autók"
Aha a Model 3 panel gepjei talán 3.-ra sikerült festés, a a ronda és igénytelen belső mellé, párosul egy dupla vagy majdnem dupla ár. Végül is...A jelenlegi Leaf(2.0) pontossan azonos távolságot megy azonos aksimérettel azonos áron... Ennyit a hatalmas előnyről.
"OTA frissítések, amik ráadásul rendszeresek és hasznosak voltak"
Ja hát ha full béta SW-vel adsz ki egy autót és menet közben oldod meg és találod ki a megoldásokat ja, hasznos a OTA. VW is pont ezt csinálja épp.... -
vicze
félisten
"Ennek ellenére csak akkor kezdtek a derék norvégok komolyan elektromos autókat venni, amikor megjelent a Tesla."
Ez elég derék BS már elnézést...Tudom tudom a Tesla szarta az EV-t...
"userek szerint baromi jó autó"
Mármint azok szerint akik elfogultak a saját vásárlásuk vagy a márka iránt? -
vicze
félisten
Tessék, de nézzél akkor nyugodtan tök hülyének.
@azbest: Tehát ha a Tesla az eladások 10%-át se teszi ki akkor azért nőnek az eladások, mert lehet Teslát kapni???? Most komolyan ennyire Elom Musk seggében van a fejetek, vagy mi a jó isten?
Saját linked megcáfol basszus....
"The Nissan Leaf continued leading the Norwegian plug-in market with 4,604 new units sold in 2013, representing 58.4% of all plug-in car sales." -
togvau
senior tag
piti? pl egy ilyen "piti" shorttal 20%-ot tolhat a vagyonán, attól függően, hogy mennyit tesz bele. A shitcoinjával (dogecoin) pedig sokkal többet is tolhatott rajta, hisz kb semmit sem ért, majd 0.7$ dollárig is felnyomta a hypejával, és tudja mikor van a csúcs, hogy mikor kell kivenni, hisz a tweetjei mozgatják.
#163 sok ilyen értéket nem teremtő érték nélküli valami van, aminek a birkák értéket tulajdonítanak, pl dollár, forint, guess, luizvuton, német autómárkák mai állapotban, és még lehetne sorolni.
Nem az altcoin piacot húzta le, hanem a nem altcoint is, igaz már már visszament kb minden.
Na meg ezt úgy írod, mintha a hagyományos kokain alapú tőzsdéket ne tudná megborítani egy megfelelő ember böffentése[ Szerkesztve ]
hitler, sztálin, micro usb
-
Darmol
senior tag
Nem.
Küldtem linket. Használd!
Sőt, habár az USA-ban jelentős szerepe volt, Európában nèlküle is mentek a dolgok.
Ja, ès a villanykörte inkább kapcsolódik Edisonhoz mint az izzószál. Pedig ahogy fentebb ìrtam az sem. Már ha a történelmi tènyekből indulunk ki.[ Szerkesztve ]
Aki azt mondja "nem tudom elhinni az igazságot" az naiv. Aki azt mondja "nem akarom tudni az igazságot" az ostoba. Aki azt mondja "az igazság tilos" az gonosz. Aki azt mondja "én határozom meg az igazságot" az beteg.
-
veterán
Ha 30 milliárd dollár a vagyona, akkor miért vesz ki minden negyedévben 250 - 300 millió dollárt a Teslából (ő ugyanis nem fizetésért dolgozik, hanem a nyereségből kap meghatározott százalékot)
Ha akkora a vagyona, akkor ezt a pénzt bent is hagyhatná a Tesla cégben, neki ez aprópénz, a Tesla meg ennyivel nagyobb fejlesztési forrást tudna felhasználni.
(Meg ne válaszold a kérdést, ez költői kérdés volt, arra utalok, hogy Musk biza lehajol az ő mértékével nézve aprópénzért is, tehát a short hasznát is biztosan jóleső mosollyal zsebelte be )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Noukoum
veterán
-
SRC
junior tag
6,5 milla az 36 havi nettó munkabér, hogy jön ide az a szó, hogy "csak"? Ha valaki csodával határos módon félre tudja tenni a 180k nettójának a 20%-át, akkor az 36x5 hónap? Mennyi az? 15 év? Annyi alatt tudna venni egy autót, csak aztán kiszámolod a 15 év alatt mennyi az infla és kijön kb. az, hogy soha nem tud venni új autót, se lakást, se házat, se semmit, de munkája az van. Rendes munkabér? Az hülyeség. Abból nem lehet lopni.
-
togvau
senior tag
Hú te egyre nehezebb eset vagy... 20% amit a shortolásával tudott most csinálni (mert annyit mozgatta meg a crypto piacot a 2 szélsőség között). Gondolod a teljes vagyonát beletette cryptoba? Akkor tényleg kereshetett 30 milliárdot, de valószínűbb, hogy nem fektetett bele annyit, és csak a befektetett összegen keresett 20%-ot.
Ezért manipulálja a kripto piacot. Doge-val viszont az utóbbi hónapokban sok x-et keresett.[ Szerkesztve ]
hitler, sztálin, micro usb
-
morzsa
aktív tag
Így olvastam több helyen is. De valójában mindegy, mert - magamat is beleértve - körülbelül olyan jellegű vita zajlik a blokklánc/kripto témában, mint az Nvidia/Radeon, vagy Intel/AMD fronton. Mindenki meg van győződve az igazáról és egyre csak azt fújja. ...és ha már fújja: Véleményem szerint ez most egy új kor hajnala. Igen, még mindig az. Aki él a lehetőséggel, az az elkövetkező 6-10 évben nagyot nyerhet. Aki nem, az majd nyer máskor, mással. A kriptovaluta nem egyenlő a bitcoinnal. A blokklánc technológia ugyanúgy meg fogja hódítani a világot, mint az internet. Elég, ha egyetlen példát megnézel: Enterprise Ethereum Alliance. Az EEA tömöríti az Ethereum fejlődéséhez, szélesebb körben alkalmazhatóságához hozzájáruló, azon dolgozó cégeket. Kedves névsor, csupa lelkes amatőrrel . ...mert az ethereum sem csak egy dollárban is értékkel bíró lufika, ahogyan azt sokan itt állítják.
https://linktr.ee/wbteam21
-
addikt
-
vicze
félisten
Megint jön a BS...
"A scientific study made by two researchers from Stanford and Stockholm University that studied the money production from an energy consumption point of view and a macroeconomic level stated that running a server on Ripple was comparable to the energy needs of running an email server" -
-
vicze
félisten
"konkrét tranzakciókat is lehet stornózni meg visszahívni,"
Ezt két esetben lehet, ha még nem hajtódott végre és függőben van(ehhez meg kell akadjon valamilyen formában), vagy ha bankon belüli, minden más esetben ez logikailag leheleten.
De nyugodtan próbálj meg stornózni egy svájci bankszámlára küldött utalást, sok szerencsét kívánok hozzá.A usert törvények és jogszabályok védik ebben az esetben és nem a rendszer maga, na meg főleg nem a bank.
-
vicze
félisten
Tehát le van írva világosan, hogy blockchain-t használnak, erre leírod hogy nem és igen erről van szó pontosan, értelmetlen ezzel vitatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Méminding ott tartunk, hogy én vagyok a hülye meg az Oxford professzorai, mert te azt mondod, hogy nem és pont, ahogy a centralizált coint se crypto, ahogy a fehér se fehér, mert te azt mondnod.
Ha már ennyire tagadod minden bizonyíték nélkül, leírnád, hogy miért nem az?Neked blockchain = bitcoin és itt vagyunk leragadva.
#339 Donki Hóte: Akkor ne zavarjon, hogy saját linked 92-t említ, de a valóságban korábbról származik maga az ötlet.
#340 Tapsi: Itt elég sokan állítanak valamit te is mégse bizonyítod semmivel az ég világon.
[ Szerkesztve ]
-
Dilikutya
félisten
-
vicze
félisten
Tehát akkor a Git azért nem lehet blockchain mer akkor nem lenne igazad?
Tehát inkább nevezed hápogó sárga halnak kacsa helyett?" tulajdonképpen az egész blockchainesdi kezdődött, nagyjából ezt az egyetlen egy újdonságot tartlamazta."
Most akkor döntsd el, hogy létezett blockchain előtte vagy sem első körben. -
vicze
félisten
"alig pár órával meglehetősen kioktató hangon közölted velem, hogy a git nem blockchain"
Belinkelnéd? Valahogy nem találom....
A linkemen az van leírva, hogy a definíció alapján blockchainnek minősíthető. A kérdésedet válaszoltam meg, mert kérdezgeted.Végül is arról papolok, hogy a blockchain nem = Bitcoin és nem kell distributed legyen, de ja...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Energiaital topic
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Autós topik
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...