- Mobil flották
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Yettel topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz insight #4854 üzenetére
Ha bótból veszed, akkor van esélyed valamennyi garanciára. A szakember meg pont olyan, mint az autóknál. Én újonnan vettem a Berguson -nál. Hivatalos viszonteladó, szervízre is oda kellett vinnem. Amikor azzal hagytam náluk a bringát, hogy ereszt a hátsó teló, akkor elsőre azzal adták vissza, hogy ez nem ereszt. Nem tudom, hány hónapig tartott és hányzor mentem vissza, mire megjavították. A legkisebb lánckeréken pattogott a váltó. Ahányszor odavittem, mindíg kértem, hogy állítsák be. Egyszer sem sikerült nekik. Lejárt a gari, onnantól valóban szakember kezébe került a bringa, aki érdekes módon be tudta állítani úgy a váltót, hogy utána egész szezonban tökéletesen működött.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Lehet, hogy erre nem kell jogsi, de nem kerékpár és nem is írják róla azt, hogy kerékpár lenne. Ezt úgy értsd, hogy nem minősül kerékpának, tehát kerékpárúton nem közlekedhet. Ezt még a jelenlegi joghézagos időkben sem nyelnék be kerékpárnak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
+1
Én meg hegyen lakom és a piacon vásárolt 10-20 kilós cuccal tekerjen fel akinek ...
Tizenéves korom óta motorozok, hozzá vagyok szokva a sebességhez. Van egy Simsonom is, ami 60 -at tud alattam. Ehhez képest a futóműve, fékei sehol sincsenek a bringámon levőkhöz képest, ami (elvileg) 25 -nél leszabályoz. Én feltornáztam, amennyire ésszerűen lehet és egyáltalán nem tartom veszélyesnek így használni. Tényleg 25 -tel kéne végigmennem februárban a tök üres Margitszigeten? Megértem, hogy vki sportol a bringával, de én meg haladnék.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Albigator #4938 üzenetére
Nagyon átérzem a szitut. Kamionozok, egy rendes bringát nem tudnék magammal vinni. Tavaly egy összecsukható kempinget tartottam a fülkében, de túl körülményes volt. Vettem egy villanyrollert. Ha aszfalton közlekedsz és vonatozol is, akkor javaslom, hogy fontold meg a rollerezést!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Attól függ, hogy mire, hogyan használod. Ha tartod a rásegítés-végi 25 -öt, akkor nem. Én kivettem a korlátozást. Így nagyon megnőtt a csapásszám. Bőven 100 fölött voltam. A mostani áttétellel ideális. Nagyjából ott a maximálisan elérhető csapásszám, ahol a motor kifogy a szuszból (olyan 45Km/h környékén). Igazából nem is értem a gyári áttételt. Sztem 1:1 -ben átvették az analógból, csakhogy itt van plusz 300W és 75Nm. Kipróbáltam Budapest talán legmeredekebb utcáján. A motor símán felvitt. Azért kellett kiállnom a nyeregből és előre dőlnöm, hogy ne essek hanyatt. De, még ott sem kellett a legnagyobb áttétel. Ha meredekebb lett volna az utca, akkor hanyatt estem volna. Ha nem lett volna aszfalt, akkor meg elkapart volna. Szóval nem igazán értem, hogy milyen emelkedőhöz és talajhoz tervezték a gyári áttételt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #4978 üzenetére
Mondjuk, ebben lehet valami. Amikor legutóbb megtréfált az akkum, akkor izomból kellett feltaposnom a dögöt a Kissvábhegyre. Azt hittem, hogy kiköpöm a tüdőmet.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #4993 üzenetére
Viszont, ha van akku, akkor kijön a villanybringa előnye. Hazafelé a rollerem a meredekebb szakaszokon 11Km/h -ra lassul vissza. Ugyanott a bringával azt játszom, hogy fel tudok-e tekerni úgy, hogy 20 alá nem megy az óra. A kerékátmérő csalás miatt 1,4 a szorzó, tehát a valós min. érték bringával 28Km/h hegynek fölfelé.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #4997 üzenetére
Tévedsz. A bringámban nincs teljesítmény húzás. Csupán a régió van USA -ra állítva, ami csak annyit jelent, hogy nem 25Km/h -ig, hanem 20mp/h -ig, vagyis 32Km/h -ig segít. Ehhez jön a kerékátmérő módosítás. Ha gyári lenne, akkor nem 28 -at, hanem 25 -öt menne fölfelé. A rollerhez képesti különbséget én taposom hozzá. Ekkorát nem lehetne szoftveresen húzni a rolleren. Ha meg a hardvert izmosítjuk, azzal a súlya is nő, amivel bukik a hordozhatóság. Ha nem hordozható, akkor elveszíti a praktikumát a bringával szemben.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #4999 üzenetére
Nem értem, hogy ebben mi a meglepő. A rolleremben is 500 körüli akku van. 60Km -t írnak elméletinek. Maxon küldve, emelkedőn, gyorsulgatva ez símán feleződik. Miért lenne a bringa más? A motor ugyanúgy leadja a sajátját, csak a rolleren én nem teszek hozzá. ECO -ban a bringámmal is eltötymörgök 60Km -t.
Runner is írta, hogy terepen ésszel kell használni az akkut. Pedig, az övé gyári gép.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Megnéztem app -ban az akkumat. 57 ciklus, 85% -os állapot.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #5025 üzenetére
e-Tuning.
Megnézhetem Stunlocker -rel is, de sztem ugyanazt fogja írni. Talán azért van ennyi ciklus, mert nagyrészt full terhelésen történt ez a kilóméter mennyiség.sz.zs.:
Újkorában olyan 30-40Km körül tudott teljes terhelésen. Ma próbaképpen mentem egy Kissvábhegy - Árpád híd oda-visszát, ami a Gugli szerint cirka 20Km és az eredményezte ezt a 39% -ot. Ez két lámpát jelent az akkun, viszont innen már gyorsan bezuhan.
Lett egy alkalmi másodállásom, amihez ilyen köröket kéne nyomnom gyorsban, oda-vissza, ami kb.40Km. Sokat tudnék vele spórolni az autóhoz képest. Tegnapelőtt próbaképpen megcsináltam spórolósban. Azt símán bírta, csak hát úgy megőszülök. Tíz alkalomból meglenne a 630 -as akku ára.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Tigerclaw #5041 üzenetére
Mi köze az ingázásnak a kerékmérethez? Sztem 26 -tól tök mindegy, hogy mivel ingázol. Leginkább a trekking az ingázós villanybringa. Sztem pont azt támogatják, ami semmi másra nem alkalmas, csak ingázásra. Amikor elkezdenéd sportra használni, ott lesz kevés a rásegítés, a fék, a futómű, a váltó, stb. Egyébként meg milyen sportra lehet használni egy Pedelecet? Outizni felejtős, egy analóg könnyebb, gyorsabb. Egyedül a monti az, ahol igazán előny lehet a villany. De, nyilván nem a hegyen ugrabugrálást szeretnék támogatni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5048 üzenetére
Ha van is ilyen, azt a minőséget kisebben megcsinálni sztem drágább és akkor még nem beszéltünk az összecsukhatóság nevű bonyolításról. Szvsz. ha egy minőségi fully egy millánál kezdődik, akkor ugyanaz összecsukható miniben 1,2 millánál. Biztos szeretnél ilyet?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5051 üzenetére
Egy montinál fontos a nagy kerék és a váz merevsége. Teljesen értelmetlennek tartok egy 20" -os, összecsukható bringát montizásra. Ha fontos a kompakt méret, akkor esetleg nézz körül roller fronton! Ott olcsóbban kapsz elfogadható minőséget. Mondjuk, egy Segway Ninebot G30LE tud 40Km elméletit, 10 -es, tubeless gumikon. Teszel rá első/hátsó monorim rugózást és készen vagy.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Tigerclaw #5053 üzenetére
Még egy elöl/hátul 120 -as légrugós bringa is csak karcolja a terep kategóriát. Enduro 150 -nél kezdődik. Hol találsz ilyet folding -ban? A 20" meg eleve kizáró tényező. Az első gyökérnél fejre állsz. Igazából azt lenne jó tudni, hogy pontosan milyen súllyal, milyen felhasználást tervez a kérdező.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5055 üzenetére
Oda minek fully? Terepen a 20" és a merevség a korlát, aszfalton meg a teló fölösleges.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz janakbacsi #5135 üzenetére
Attól függ, hogy milyen kondiban vagy. A Margit hídig símán lemész rásegítés nélkül. Onnan alapjáraton eldöcögsz oda-vissza és csak onnan kapcsolsz rásegítést. A múltkor a XV. -be, a szemétégetőhöz tekertem ki a Kissvábhegyről. Spórolósban egy egység hiányzott az 504Wh -s akkuból.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5142 üzenetére
Ez nem így működik. Szoktatni kell hozzá a hátsódat. Eleinte én is vettem a rugós, széles túrafoteleket, meg a zselés párnákat. De, egyik sem volt jó. Aztán ahogy szokta a fenekem, úgy lett egyre keskenyebb és keményebb ülésem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Luissimo #5154 üzenetére
Nem lenne praktikus. Teljesen más a felhasználási cél. Azért vettem ilyen bringát, hogy kiélhessem a rosszalkodhatnékomat, levezethessem a feszkót. Egy enduro motor lett volna a legcélszerűbb, de az túl költséges és körülményes lenne. Így maradt a bringa.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ezt nagyon jónak tartom, de, olyan mugliknak, mint én, mit tudnak mondani? Bringázz többet, akkor nem fogja törni a segged az ülés! Ezt egy 45 rugós diagnosztika nélkül is tudom, de mit csináljak, ha minden hónap felét bringa nélkül töltöm?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5186 üzenetére
Nemtom hány defektet kaptam már. Aztán lett tubeless és tej. Azóta nuku defekt. Lehet csupán véletlen, de sztem nem az.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5188 üzenetére
A tubeless az a belső nélküli gumi. Előfeltétele, hogy a felni és a külső gumi is tubeless ready legyen. A tej pedig egy folyadék, amit betöltenek összeszerelésnél és az a feladata, hogy eltömítse a kisebb réseket, így az apróbb defekteket is. Én az összeszerelésnél kifejezetten autószelepet kértem, mert útálom a bringás presta szelepet. Persze, ezt is csak akkor lehet, ha a felni elég széles ahhoz, hogy elbírja a utószelephez szükséges, nagyobb furatot.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Teasüti #5232 üzenetére
Pontosan ugyanerre vettem a 120 -as fully -t. Városi közlekedés + néha egy kis rosszalkodás. Mondjuk, a futárkodást nem értem. Ha bíznisz alapon nézzük, akkor az eddigi cirka 2000 Km -em olcsóbb lett volna taxival. Egy fully villanymonti nem való futárbringának.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Teasüti #5236 üzenetére
Ja, hogy nem itthon futárkodnál. Az más.
Ezzel a gumival a városban nem kell csengő. Hallják, hogy jövök. De, nem érdekel, mert terepen viszont király, az ellenállását meg leküzdi a rásegítés. De, hekkelés nélkül sztem karcsú lesz futárkodni. Gyárilag 25 -nél tényleg betonfal van. Hekkelve viszont jó tempót lehet vele menni. A tányérkerék lett cserélve nagyobbra, mert a gyárival túl nagy volt a pedálfordulat aszfalton. Így most nekem tökéletes. 30 -at úgy tartom, hogy szinte a "levegőben" tekerek. Persze, a teljesítményjelzőn látom, hogy a motor közben vadul dolgozik.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Teasüti #5239 üzenetére
Gyári specifikáció szerint 22,8Kg. Az akku kb. 2Kg. Sztem elbírja. Mostanság már nincsenek ilyen gondjaim.
A hekkelés nem úgy működik és a szenzor átrakása nagyon rossz ötlet. Shimano esetén egy telós alkalmazást kell telepíteni. A teló kékfogon csatlakozik a bringához és beállítható a régió (USA esetén 20Mp/h, cirka 32Km/h), valamint a kerékátmérő.
A gumit nem tudom. Az enyémen a felni és a gumi is tubeless-ready, így símán átalakítható volt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Teasüti #5242 üzenetére
Így van. Csak a Pedelec minősül kerékpárnak. Otthon még símán elmegy a hekkelés, de pl. Németországban, vagy Franciaországban már nem mernék vele így közlekedni.
Szerk.:
Épp Svájcban vagyok, korlátozott roaming lehetőségekkel. Videó nézés nem játszik. De, amit írtam, azt tapasztalatból írtam.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Autós topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- World of Tanks - MMO
- Amazon Fire TV stick/box
- Mobil flották
- Elden Ring
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
- Canon Powershot SX700 HS fényképező / kamera eladó! Választható tartozékok!
- Lenovo ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
- IPhone 13 256GB Green gyári független megkímélt akku 91%
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest