- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2440 üzenetére
Ok, de 1.5-2 milláért nem csak karbon vázak vannak hanem alu vázak is, szóval ott azért érdekes az árazás. De a második hszedben egyértelműen fogalmaztál, miszerint az ebike jelenleg a bringázás csúcsa és azt jelenleg meg kell fizetni ha tetszik ha nem. És itt most nem a verseny szférára gondolok mert az más liga volt mindig is.
ui.: egyébként én is meglepődtem az árakon, de ahogy azóta nézelődök gyakorlatilag olyan finom az átmenet felszereltségek között, hogy tényleg mindenki megtalálja a magának leginkább megfelelő bicót. Sőt, még a későbbi fejlesztés is megoldott ha éppen arról van szó.
Gyerekkoromban (80-as évek) szerettem vasútmodellezni, csak érdekességképpen érdemes megnézni hogy mennyibe kerül egy H0-ás mozdony.
A hobbi mindig drága volt, manapság meg még drágább.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2446 üzenetére
Én egyet értek veled, habár én is drágának találok egy bicót 1-2 milláért, de nem is veszek annyiért.
Persze anno simán megvettem a Sony 65A1 tévét 1milláért, szóval nálam is meg van az a kategória amibe lapátolom a lóvét. Aki sír annak nincs pénze, nagyjából ez a lényeg. Vagy csak Skót.
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2507 üzenetére
Természetesen hivatalos szervizben gondoltam, és úgy hogy beszámítják az régi(új) motort. Ez még csak elmélkedés semmi komoly.
(#2508) Runner_fxr A nyomaték fontos dolog nem kérdés, de ha egy tárgy lendületben van, akkor már kevésbé számít nem? Persze jöhetnek emelkedők, de ha csak sík terepen nézzük, akkor a kisebb nyomaték is érvényesülhet. A nagyobb nyomaték nem inkább az emelkedőkön és az álló helyzetből való kigyorsításoknál jön jól? Vagy?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz
Runner_fxr #2508 üzenetére
Azt mondod, hogy az USA -ban nem 250 Wattot ad le a motor?
A kerékméret változtatása befolyásolja a leadott teljesítményt?
Mert én ennek a kettőnek a kombinációjával érem el a 45 -ös korlátozást. Óra szerint az 32.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
Runner_fxr #2511 üzenetére
Jó, akkor úgy fogalmazok, hogy jelenleg a rásegítésem maximuma nem több, mint a gyárilag kalibrált maximum, mivel a teljesítménynövelés opciót nem használtam a szoftverben. Így érzem, hogy 40 fölött elfogy a kraft. Kizárt, hogy egy gyengébb motor 70Km/h -t tudjon. Az még egy 4 lovas SMKP -nak is necces.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
Runner_fxr #2513 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy a sebesség, vagy egy emelkedő miatt megy 250W fölé. A lényeg, hogy gyári teljesítményszabályzással 45 -nél nem nagyon tud többet a motor. A 70Km/h kizárt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
Runner_fxr #2518 üzenetére
Nem száguldozás a cél. Kényszer van, kiütötték alólam az autómat és bevásárlásokhoz, mosodához, stb. kevés a hátizsák. Erre gondoltam, mert ezzel nem lennék túl széles. Van nagyított kép, de nem vágom, hogy ezt hogyan lehet a Meridához csatlakoztatni. Sok pénzt nem akarok rá költeni, mert egyszer majd csak lezongorázom a biztosítót, meg a szervízt és akkor lesz autóm.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2511 üzenetére
Csak érdeklődési szinten kérdeztem, szerintem nekem elég lesz a US régiókódos 32km/h rásegítési limit. Aztán majd kialakul a dolog.
Viszont érdekes ez a hozzáállás a gyártók részéről. Mert mi van ha már nem garis a bringa és bedöglik a motor. Akkor se adnak csak ha leadom a rosszat? A rossz motor hiányában kuka a bicikli?
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2527 üzenetére
Amúgy ez fura, akármelyik autóba is vehetsz motort, bármilyen alkatrészt, akkor is ha nem viszed be a kocsidat.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2527 üzenetére
Tényleg fura ez az egész. Attól hogy valami jogilag behatárolt mint a kressz, attól miért ne adhatna egy motor gyártó csak úgy egy motort? A kettő miért zárja ki egymást? Mivel van motorszám (motor azonosító, IMEI stb), ezért ez érthetetlen.
(#2529) Runner_fxr Itt is bukik a történet, ha mondjuk tőlem ellopják a bringát és építenek az E5000-ből egy 70km/h végsebességű MONSTER-t, aztán gyalogos gázolás lesz a vége.
Akkor most ki a hunyó? Persze csak fikció, de ez így érthetetlen számomra.
Ja és az is érthetetlen számomra, hogy azt mondod hogy ezeket nem lehet hackelni meg miegymás. Ja egyelőre még nem nagyon, vagy csak kevésbé. Te is tudod hogy ez csak idő kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2531 üzenetére
Motorról beszéltünk nem pedig akkuról.
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2533 üzenetére
Értem én hogy miről beszélsz, de valahol akkor is sántít a dolog. Az Apple hasonlat rossz, hiszen a végfelhasználó egy SoC-al nem sokra megy. E-bike-nál kézzel fogható egyedi hardverekről beszélünk.
ui.: Ha olyan fontos lenne a motor + akksi páros, akkor egybe lenne építve minden esetben, de nincs egybe építve. Ezek csak a gyártók szánalmas trükkjei nem több.
"2020-tól például minden Bosch motorban hardveres védelem kerül be, a tuning kiszűrése érdekében, és elég hatásosnak bizonyult eddig."
Ilyenkor szokott tarolni egy olyan gyártó, aki egy kicsit rugalmasabb. Mondjuk Shimano. De méginkább kínai barátaink. Félre ne érts, engem nem mozgat meg az e-bike-al közlekedés 70km/h-val. Szerintem próbálják minél zártabb és sterilebb szférát biztosítani a piacnak. Én ezt is megértem ha gyártó szemszögéből nézzük a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2535 üzenetére
Miért egy pedelec kerékpár kigyulladhat? Van erre egy fikarcnyi esély is? Miért nem ezzel kezdted?
De még mindig adhatná a gyártó csak a motort, az nem hinném hogy kigyulladhat. Ezt az érvet nem fogadom el.
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2535 üzenetére
"De ez mitől szánalmas trükk? Kaphatsz új motort, de csak akkor ha már vettél tőlük komplett bringát, amit igazolni is tudsz"
Most ne haragudj hogy ezt mondom, de te is esztergálod a fingot rendesen. Most mi ez ha nem korlátozás? Ráadásul ez nem is gyenge korlátozás. Nincs miről beszélni.Holnaptól csak akkor kapsz levegőt, ha tőlem már egyszer vettél levegőt. What?
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2538 üzenetére
Én ezt értem, de a motor önmagában nem gyullad ki. Azt teljes mértékben elfogadom, hogy a Bosch, Shimano stb cég akkukat viszont már nem ad el külön. Ez ok. Én a csak motort nem értem. Na mind1, ezen ne rugózzunk hiszen nincs értelme.
(#2539) Runner_fxr Ne haragudj hogy az idegeidre megyek, de volt aki példát írt egy benzines autóval is. Ott is lehet eszetlen tuningokat készíteni, de az nem gyári. És a gyári szón van a hangsúly. Ezek szerint nem értjük egymást. Akkor ejtsük a témát.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz
Runner_fxr #2538 üzenetére
"nem szeretnék arra hazajönni, hogy leégett a házam"
Ez azért túlzás. Én sem szeretnék, de mekkora esély van erre? Hazamegyek a bringával és kiveszem az akkut, majd csatlakoztatom a gyári töltőhöz (ami egyébként külön is kapható). Azt értem, hogy a tuningolt bringán a terheléstől esetleg kigyulladhat. De utána, a gyári töltőn ugyan mitől? Ráadásul akkut lehet külön is kapni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2544 üzenetére
Tényleg ne ragozzuk, de egy tuning példát azért had írjak le. Szóval megvásárolok egy Bosch hajtásláncos pedelec csúcs bringát hivatalos forrásból garival mindennel együtt. Hazaviszem szétszedem és készítek egy kamikaze bringát, amivel egyszer valaki életét veszti. Na most akkor mi van? Ki a felelős? A Bosch? Vagy aki készítette? Vagy aki meghalt, mert felelőtlen volt?
Hozzáteszem nincs itt szó külön eladott Bosch motorról.
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2546 üzenetére
Ha ez jogilag ilyen egyértelmű, akkor miért is nem lehetne külön motort árulnia a gyártóknak? Sőt, mondok valamit. A csak motorként eladott tételeket lehetne külön motorkóddal is árulni, így még inkább egyértelmű lenne hogy mi merre hány méter.
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2551 üzenetére
Ok, de a robogókra sincs műszaki vizsga, aztán a Malaguti F12-em simán ment 110km/h-t Polini tuninggal. Azt se vizsgálta a kutya se. És? A mai napig leszarja mindenki. Én nem tudom hogy te honnan veszed ezeket az infókat, de mostmár megkeresem az egyik neves gyártót ez ügyben. Már csak azért is.
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2554 üzenetére
Én eddig is értettem az okokat, csak ez eddig az E-Bike-nál van gúzsba kötve. De most mondom hogy ez csak idő kérdése. Soha egyetlen gyártót se érdekelte az, hogy vannak idióták, az a lényeg hogy jogilag le legyenek védve. Te inkább beszélsz eszméről mint gyakorlatról. Én se mentem neki semminek a Malaguti F12-vel 110km/h-ás sebességgel, de azért vicces volt amikor előzésnél jól megnéztek az autósok. Gondolom nem láttak még ennyivel menni motort rendszám nélkül.
(#2555) Runner_fxr szerencsére nincs gond. Viszont nem győztél meg, de ahogy írtam mindenképpen megkeresek ez ügyben egy nagyobb E-bike gyártót. Mármint hogy ők hogy vélekednek, mert itt most nem a te véleményedre vagyok kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2558 üzenetére
"jó pár gyári képzésen vagyok túl!"
Ok, értem én. És mit lehet ezen a szinten oktatni? Ne menj 25km/h fölötti sebességen mert az életveszélyes? Vagy mi? -
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2549 üzenetére
Ezt teljesen életidegen okfejtés, ezek alapján a BMW, Mercedes, meg az összes "kis" autógyár, nem olyan neves, ezért merik eladni külön a motorjaikat, hogy azokat bárki bárhova beépítse, senkit nem érdekel miért veszel egy komplett motort is akár, építhetsz versenyautót, bármit belőlük, nem várják, hogy bevidd műszakizni, ha nem viszed, nem mehetsz közútra, ennyi. Ez csak pénzről szól, megpróbálják monopóliumban megtartani ezeket a dolgokat, ennyi.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2563 üzenetére
egy VW, vagy BMW motor az meg legózás, sufnibarkács vagy micsoda? Ott nincs gari, vagy nem értem? Jóval veszélyesebb üzem mint egy bringa, mégis adják
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Somatom
veterán
válasz
Runner_fxr #2565 üzenetére
Az autóknál sincs ilyen Lego, ha közúton akarják használni. Még a gyárilag csereszabatos motort sem lehet barkácsban beszerelni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2565 üzenetére
Igen de azt a motort ha akarod a fűnyíródba építed, és sehova nem viszed vizsgázni
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2572 üzenetére
Én azt fogadom el nehezen, hogy ("kontárkodás áldozatai legyenek") ezzel mosdatjuk őket, mikor csakis profitról szól a dolog, amivel semmi baj, piac dönt, és egyelőre viszik mint a cukrot, és én sem vagyok ellene, sőt..
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
big-J
őstag
válasz
Runner_fxr #2572 üzenetére
Ez elmeletben jol hangzik, de a gyakorlatban a felhasznalo szamara tobb kara van, mint haszna. En ertem, hogy jo akaratbol indul (kezdetben) de a gyatkorlati vege mindig katasztrofa, kb mint a kommunizmus.
Egy 2 tonnas vasdarab ami 100al megy osszehasonlithatalnul veszelyesebb egy brinyonal. Megis utszeleken vannak futomuszervizek.
Nyilvan bezaratnad mindet, mert barmilyen alkesz munkat vallalhat es a felhasznalo a gyartora fogja, hogy elgurul a kereke menet kozben.Ez az a titkolosdi, aminek az applenal az lett a vege, hogy $1000 kicserelni egy szalagkabelt, es $1100 egy uj laptop, es felnyomnak a vamhatosagnal ha fuggetlen szervizeskent behozod az orszagba az utangyartott szalagkabelt, ki issza meg a levet? A felhasznalo.
Ezt megallitani hivatott kezdemenyezest ugy hivjak right to repair,(jog a javitashoz) ami kotelezne a gyartokat technikai leiras es potalkatreszek biztositasara, most vetik torvenybe a tengerentul, ha gondolod utananezhetsz.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2576 üzenetére
Szerintem a motor is ugyanolyan alkatrész mint a váltó, fék, talán utóbbi is elég fontos, mégsem aggódik a shimano, hogy ki hova építi be, és nem kell leadni a régit, igazolva a szervízzel, hogy annak a helyére építem be, miért?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
big-J
őstag
válasz
Runner_fxr #2576 üzenetére
Te irtad, nem lehet egyenkent kulon venni a rendszer elemeit es ha lehetne se mukodnenek.
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2580 üzenetére
Shimano fékről, váltóról beszéltem, a fék veszélyesebb üzem a motornál, mégis vehet bárki szabadon, nem passzol a motorhoz gyártott elméletbe
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2582 üzenetére
Nem ez a lényege, szerintem sokkal egyszerűbb lenne felhasználni mint egy autó motorját, az mégis kapható külön, szoktak is építeni ezt azt belőlük pl Amerikában nagy hagyománya van, ezt meg valamiért korlátozzák. Szerencsére Apple példával ellentétben engem ez nem zavar annyira, hogy ne vennék miatta, mert tényleg nincs szükségem a lehetőségre, (ahogy egyébként én autó motort sem akarok venni, de más igen). Valószínű túl is beszéltük a dolgot
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2560 üzenetére
Bocs nem a személyed ellen mentek a kommenteim, ha megbántottalak akkor elnézésedet kérem.
Egyébként úgy beszélsz a motor felprogramozásáról, mintha három doktori diploma kellene hozzá. A heckereknek is csak azért nehéz, mert fel kell törni a rendszert mielőtt hozzáférnek a részletekhez. Hidd el hogy ez nem más mint amit már előttem mások is írtak, hogy a brand minél zártabb legyen.
Abban viszont igazad van, hogy tulajdonképpen vázat se nagyon lehet kapni, de szerintem lenne rá kereslet mert ez egy nyitott piac egyelőre. Persze nem horror áron, annak úgy nem sok értelme lenne. -
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2587 üzenetére
egyáltalán nem néztem le a munkádat, igazság szerint nem is értem miből gondolod ezt. De tényleg hagyjuk ezt a témát mert ez sehova nem vezet. Lehet kicsit szabadabban fogalmaztam ebbe igazad van, ígérem még1x nem fordul elő.
"Azért mert esetleg hoztál egy elhamarkodott döntést, és megvettél egy számodra túl gyenge kerékpárt, még nem feltétlen a gyártót kell hibáztatni, hogy miért nem ad erősebb motort!"
Ezt megint nem tudom miből szűrted le. Egyáltalán nem volt elhamarkodott döntés a Merida Espresso 400 vásárlásom. Nagyon jó kis bringa és teljesen így képzeltem el az erőhatásokat, egyedül az lepett meg, hogy 25km/h fölött mintha nem engedne gyorsabban menni. Ugye erre írták itt többen hogy nem vagyok hozzászokva, illetve nincs meg a power az efölötti sebességhez. Nem tudom, majd tavasszal tesztelem.Ugye találkoztunk személyesen és tényleg szép választék van az ebikeshop-ban, de azért prezentáld a főnökeid felé, hogy vegyék fontolóra a Cetelem 0%-os megoldását. Lehet hogy kicsit kevesebb lesz a haszon, de az tuti hogy több bringát el lehet adni. Ha lett volna nálatok is ilyen megoldás biztosan nem megyek a Bergusonhoz.
(#2589) Runner_fxr "Mi ezzel az a nagyon nagy probléma, meg összeesküvés? Az, hogy nem személy szerint a felhasználó szereli be a motort?"
Pontosan. Óriási pénzeket lehetne megspórolni, remélem ezt azért megérted.[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2593 üzenetére
Kezdő bringásként bőven megfelel ez a motor is, hidd el hogy nem azért írtam. Eleve vicces is lenne amikor röpke 4.4km-t mentem a bringával próbaként. Még csak kipróbálni se tudtam igazán.
Amúgy már korábban is említetted hogy az ebike cuccokat külön nem lehet beszerezni, ezt még hetekkel/hónapokkal ezelőtt mondtad. Szerintem te írtad. Ok kénytelenek vagyunk elfogadni a puszta tényeket, ez van.
Egyébként mi a véleményed a Stunlockerről? Én csak a 32km/h-ás végsebességet aktiválnám benne ami egy sima régiókód váltás. Ilyenkor minden kijelzett érték valós marad. Szerinted mennyire alkalmas erre a Shimano E5000? Természetesen sík terepen, semmi extra terhelés.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Runner_fxr #2593 üzenetére
Még annyit hozzátennék, hogy lehet Te is és még mások is máshogy látnák ezt a kérdést ha mondjuk lehúztatok volna 10-15 évet kerékpárszervizben! Elég sok olyan alkatrészt és bicót láttam már, ami pont így indult, hogy na majd én megcsinálom, engem nem húznak le a szervizek, aztán mégsem jött össze, nekem meg ötször annyi munkám volt a kontárkodás miatt mintha egyből behozta volna az illető a szervizbe! Ne csodálkozz azon, hogy fenntartással kezelem a lelkes amatőr "szerelőket"!
Szerintem nagyon félreértettél engem, én szerintem többször és érthetően leírtam, hogy működik a garis és nem garis alkatrész utánpótlás. Fogalam nincs, hogy ebből neked hogyan jöhetett le az, hogy nem kapsz alkatrészt ha nincs gari, meg kidobhatod a bicót és társai!
Ilyen baromságokat soha nem állítottam! Anno is maximum azt mondhattam, hogy prémium pedelec rendszer nincs külön, ez ma is így van! Csak komplett bicóban tudod megvenni! De alkatrész van ha meghibásodik, csak a motort nem engedik ki a kezükből a gyártók, ennyi!
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz
Runner_fxr #2593 üzenetére
"Ha már szerelés és spórolás! Azzal többet spórolsz ha van egy rendes műhelyed és tudsz kerékpárt szerelni"
Ezzel nem értek egyet. Először is egy rendes műhely felszerszámozása nem olcsó. Ráadásul full luxus, ha nincs kihasználva. Egyetlen bringa szerelgetése nem kihasználtság.
Másodszor, a szervíz napi munkadíja valószínűleg kevesebb, mint amennyit egy plusz napért kapok a munkahelyemen. Tehát, anyagilag jobban járok, ha szervízzel javíttatom a bringát, mintha magam csinálom. A kedvtelésből szerelgetés az más dolog, de az nálam a motor, nem a bringa.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2596 üzenetére
Igen a steps unlocker utódja, vagyis nem utódja hanem ugyan az mert a Shimano levetette a steps unlockert a playről. Azért megkockáztatom ezt a 32km/h-t, és akkor nyugodtan hátradőlhetek a hack miatt.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz
Runner_fxr #2599 üzenetére
No, igen. Anno a motorommal együtt rendeltem meg azt a 30 ezres szerelési könyvet, amit a szervízek használnak. Tudtam, hogy jó befektetés, mert egyetlen mellényúlás többe kerülhet. Csak pecsételni látta szerelő a szervízkönyvemet. Az én motoromhoz nem nyúlhat más.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #2599 üzenetére
Igen tisztában vagyok a garival kapcsolatosan. Nem is szándékozom azonnal eszközölni a hacket, egyelőre tapasztalat szerzés a cél.
-
Somatom
veterán
válasz
Runner_fxr #2606 üzenetére
Az általános szerelési jártasság ehhez kevés, ide is kell típusísmeret, vagyis a "könyv". Pl. ha nem látom a szervízben, hogy hogyan kell a droppert állítani, abból sanszos, hogy kártékonykodás lett volna. Egyáltalán nem triviális, hogy a fejcső mögött ki kell venni a bowdentartót, mert annak egy külön szorítója van, amit ha nem állítok utána, akkor szétszakíthatom az egész szerkezetet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2606 üzenetére
Nem tudom eldönteni, hogy nem akarod, vagy tényleg nem érted mit szeretnék mondani.
Szó nincs garanciáról, mindennek elveszik a garija ha észreveszik, hogy belenyúlsz.
Az a kérdés vehetsz e alkatrészt önálló termékként, autóalkatrészt vehetsz, pedig sokkal bonyolultabb dolog mint egy bringa, még akkor is megveheted ha nem tudsz tényleg semmit kezdeni vele, mert pl BMW-nél már elkezdték forszírozni, hogy csak a gyár szerverén keresztül tudsz beállítani programozni. A lényeg, ha akarok vehessek motor, vagy annak alkatrészét, akár javítási céllal, akár, hogy fűkaszát építsek, vagy ez kell az űrhajómhoz. Szó nincs garanciáról stb.
Kinek szabálytalan ha a gyári külsőt cseréled egy másik kresznek megfelelő külsőre, ez megint érdekes. Van ilyen a kreszben, hogy xy bringán csak "z" gumit lehet használni?Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Somatom
veterán
válasz
Runner_fxr #2610 üzenetére
Meg állandó tapasztalás. Pl. most már Te is tudod, hogy a 38 -as tányér nem megy be barkácsolás nélkül a gyári 34 -es helyére.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
Runner_fxr #2613 üzenetére
Nem láttam. Köszi, majd rákeresek!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2612 üzenetére
Apple-nél pont nem a telefon árával van a gondom, mert valóban ugyanannyi mint a hasonló szinvonalú android (szerintem) hanem az eltérő csatlakozói, a chiphez kötött horror drága amúgy 500 ft-os kábelei, stb.
"Te meg azt nem akarod megérteni, hogy a kerékpár ipar komplett kerékpárokban gondolkodik!"
Ezt nem értem, mert mindent tudsz venni külön, és szerelheted otthon, még a telókat is, egyedül a motor lett ilyen. Én márkás vázakat is szoktam látni, nem keresek, csak véletlenül botlok beléjük néhány webshopban, amúgy azt tapasztaltam, hogy adnak vázat garin kívül is, ha jelzed a gyárnak, hogy eltört, nem tudok róla, hogy vissza kell küldeni a törött vázat.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2616 üzenetére
Abban mindenképpen igazad van, hogy engem és a legtöbb ebike-ost nem érdekli kap e külön motort.
Arra viszont most kiváncsi lettem, mert mindíg motorcseréről írtál, hogy azért nyugtass meg, van javítás is a motor esetében, nem csak egy új motor a lehetőség mint "javítás"? Ez már érintene, a környezettudatosság szempontjából is. Viszont sok cégnél, mindenféle területen, nagyon sok komolyabb részegységet csak egyben akarnak eladni sajnos. (pl nincs lámpabúra, csak komplett fényszóró az autókhoz)Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #2619 üzenetére
Köszi szépen!
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Runner_fxr #2619 üzenetére
50-100 ezer km természetesen.
A végén elírtam.
matt22: Talán a legjelentősebb különbség a Focus javára, hogy átütő tengelyes elöl-hátul! A KTM Cross pedig csak gyorszáras. Ez annyit jelent, hogy a Focus-ban sokkal masszívabb a kerék és a váz villa rögzítési pontja! Illetve a Focus villája jóval erősebb.
[ Szerkesztve ]
-
matt22
tag
válasz
Runner_fxr #2621 üzenetére
Nagyon köszönöm a segítséget.
A csomagtartó/sárvédő felszerelés valószínűleg a Focus esetében sem gond mert van olyan változat is amin ezek rajta vannak ugyanezen a vázon csak Jarifa helyett Aventura néven fut 200 euróval drágábban.
A tengely/villa rögzítés amit írsz számomra újdonság, látszik hogy nem nagyon vágom a témát. Azt hittem a gyorszáras megoldás a jobb. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
Runner_fxr #2624 üzenetére
Bosch cx gen3, hardtail. Hajtókarok leszedve akárcsak a pedál, visszaszerelve még nincsen, jelenleg a motorborítást szedtem le és pucoltam meg ott mindent amit láttam, leellenőrzöm a motorrögzítő csavarokat, de a motort nem akarnám kiszedni.
Mondjuk most egyszerűbb lenne mint miután mondjuk visszaszereltem a hajtókarokat és a pedálokat és még mindig recsegne.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Runner_fxr #2624 üzenetére
De különben ahogy kicsavartam a hajtókar csavaromat elég könnyen kijött, lehet simán csak az volt lelazulva...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
lo Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OTP Bank topic
- Spórolós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval Számlával
- ProBook 430 G5 13.3" FHD IPS i5-8250U 16GB 256GB NVMe ujjlolv 1.48 kg gar
- 2017 MacBook Air 13" / i5 1.8GHz / 8GB RAM / 128GB SSD / 64 ciklus az akkumulátorban
- LG UltraGear 27GR75Q-B Monitor
- Apple Watch Series 8 GPS, 45mm, Éjfekete alumínium tok, Éjfekete sportszíjjal és bőrszíj GARANCIA
- Logitech G502 hero vezetékes egér
- Microsoft Xbox Series S 512GB Játékkonzol 2 joystick
- Oneplus 10T 12/256GB Makulátlan pár napos.! 2 év garis! Flagship Killer, ingyen posta!
- G502 X lightspeed fehér vezeték nélküli egér