Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • big-J

    őstag

    válasz Joshi #2585 üzenetére

    Csak akaras es szoftver kerdese hogy automatikusan felismerjek egymast. Vezerlobe van egy frissitheto adatbazis parameterekrol, can buson megkapja alkatreszek tipusait, a megfelelo beallitast alkalmazza. Semmi technikai akadalya hogy akksit, kijelzot, motort, mororvezerlot ne lehessen elemenkent cserelni.
    A szamitogepben is tudsz processzort, ramot, gpu-t cserelni.
    Ennekem a szoftvert leszamitva az a bajom, hogy ha garancian tul elromlik, nem lattam meg boltot ahol ovvezerlest, belso fogast, motor testet adnanak.

    [ Szerkesztve ]

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Joshi #2585 üzenetére

    Ok! El van nézve! De azt megértheted, hogy senki sem szereti ha lenézően nyilatkoznak arról amivel foglalkozik! Én ebben a szakmában 15 éve dolgozom, 7 éve már pedelec bicókkal is!

    Nyilván nem atomfizika, de azért nem is olyan primitív egyszerű ez a bicós szakma mint amennyire beállítod, pláne nem akkor ha még a pedelec rendszereket is hozzávesszük!

    Nem hiszem azt, hogy az mindenképpen jót tenne a prémium pedelec kerékpáriparnak ha mindent össze lehetne legózni és minden szoftver szabad felhasználású lenne, ezzel sokkal több lenne a probléma és egészen biztosan a minőség rovására menne! Elfogadom, hogy másképp gondolod, mindenkinek joga van azt gondolni amit akar, de engedd meg nekem Te is, hogy én is másképp gondoljam! Egyébként ha már építés, mindenki tudja aki kicsit is ért a bringákhoz, hogy ha bringa építésbe kezdünk akkor soha sem sikerül a legolcsóbban kihozni! Az építés mindig többe van mint a komplett bringa!

    Azért mert esetleg hoztál egy elhamarkodott döntést, és megvettél egy számodra túl gyenge kerékpárt, még nem feltétlen a gyártót kell hibáztatni, hogy miért nem ad erősebb motort!

    big-J: Ezt elsősorban a kerékpár gyártókkal kéne leboxolni, hogy adjanak vázakat! Másodsorban meg a prémium pedelec gyártókkal! A programozást illetően elsősorban arra gondoltam, hogy milyen váltóval használod a kerékpárt! Ezt kénytelen vagy manuálisan megadni, a can bus-on ezt nem kapja meg. Nem technikai akadálya van, hanem józanul végig gondolták mérnökök, cég vezetők, hogy semmi értelme nem lenne annak, ha a prémium márkák építését rábíznánk az egyszerűbb felhasználókra, ennek előbb utóbb a márka hírneve látná kárát! De megvan a lehetőség az építésre, csak nem a prémium szegmensben!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák