Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz Runner_fxr #6962 üzenetére

    Ez tényleg nem jön minden nap szembe az emberrel.
    A geóra enduro vonalon nekem nagyon tetszik kimondottan moderált a hátsó háromszög hossza és persze mullet, ami alapján elég fordulékony lehet (mondjuk az ilyen fejcsőszögekkel már egyik gép se egy szlalom gép, de nem is azt keresünk endurora).
    Mostanra egyre több a jó geós gép, már nem szégyellik a jól bevált recepteket másolni és jól is teszik.

    Kinematika tekintetében az tűnik fel, hogy egészen a tagon mérve 60mm-ig progresszív, és a vége teljesen lineáris marad, tehát a tengelyen nézve a rugóút végén 1-1,5cm már nem sokat tart a felütésig. Ez ugyan kissé szokatlan, de önmagában nem gond, a tag hangolásával simán kezelhető, tudni kell, hogy ilyen és a végén a megfelelő tokenezés, vagy még jobban kezelhető egy már gyárilag hbo-val szerelt tag (új RS superdeluxe, vagy új vivid) jól kezeli. Az is lehet, hogy 150mm-ről a tengely út erősen visszafele induló tengely út érzéketlenségét kompenzálják, bár a rugóút azon pontján már nem nagyon tudok elképzelni olyan akadály, amin az "akad a hátulja" érzést tudna kelteni.
    Maga a twin link felépítés kísértetiesen hasonlít az Santa Cruz féle VPP-re. UDH-s tehát mehet rá az új T-type transmission és ebike-ra innentől nincs értelme az elsőgenerációs axs rendszereknek.
    Itt már végre a szépen integrált új Bosch rendszer van. Még mindig a Bosch Race motorra vágysz?
    Nem versenyző riderek esetében eddig minden tesztben jobban szerepel a non race verzió, valószínű a versenyzők máshogy és máshol tudják kihasználni a race motort, mondjuk ők a motor mellé is olyan teljesítményt beleraknak saját erőből, ami szintén versenyzői szint.

    Ha lesz új gép mutasd!

    Nekem most már egy hónapja megint csak elmélet van (legalább futni tudok) és még minimum további 1 hónap mire újra bringára tudok ülni. :(

Új hozzászólás Aktív témák