- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Mobil flották
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Hieronymus #7 üzenetére
Pedig van benne valami, BMW-t én sem vennék.
-
-
Totálisan félreérted. Nem lényeg, hogy ki mit gondol, hanem, hogy ki mit tesz ezen gondolatok hatására. Ahogy írod is, téged nem engednek be, nem engednek ki, stb. Ez időveszteség, ideg, stb. Nekem egy szolid, semleges, közepesen nagy méretű autóm van, általában normálisak velem, nem szívóznak és ez sokat ér időben és idegben. Ez egy racionális érv számomra autóvásárlásnál.
#18 Kasya: igen, irigység...
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Hieronymus #27 üzenetére
[link], a bekezdéseiddel nem tudok mit kezdeni.
-
Akkor miért van az, hogy (akkor általánosítok én is) a francia csodák és hétvégi swift-esek autópályán mennek a belső sávban 90-100-al, mikor a jobb sáv üres.
Az M6-oson Felső-Baranyában vagy hol vannak ezek a csoda többsávos utak, amiről ti villogtatók mindig regéltek, ahol az ég kék, a fű zöld, a belső sávban Suzuki, a külső sáv meg üres? Amerre én járok, ott 2 tömött sáv megy, csak a belső gyorsabban. -
-
-
Mindegy, hogy máshol mi van, vagy minek kellene lennie. Itthon nem tudják használni a párhuzamos közlekedési sávokat úgy, hogy az össztársadalmilag jó legyen, csak az egyéni érdekek számítanak. Ezen változtatni csak iszonyatos szigorral lehetne.
Addig marad a szenilitás védelme kinek-kinek vérmérséklet és gyakorlottság szerint. Aki nyuszi, gyakorlatlan, fogalmatlan, stb., az beveszi magát a középső sávba mint egyfajta safe space-be, ott macerálják a legkevesebbet. Aki döngetne, az megy a belső sávban, villog, idegeskedik. Aki meg tojik az egészre, az belövi 90-re a tempomatot és szépen gurul a kamionok mögött, amíg a többi küzd. Ha van bátorsága, kimegy a belsőbe és gyorsan igyekszik behozni a lemaradását, a belsőzők legnagyobb bánatára.
Viszont a kimegyek a belső sávba, megelőzöm, kimegyek a külső sávba, az egy társasjáték, ahhoz mindenki kell. Ezt a játékot egyébként itthon a villogtatók úgy képzelik, hogy rajtuk kívül mindenki játssza ezt a csiki-csukit, ők csak a rózsa virágát szeretnék, vagyis végighaladni a belsőn. Amikor ilyen villogtatót látok, soha nem látom, hogy utána lehúzódna a külsőbe, csak megy szépen a belsőben tovább. Ez potyázás, nem társasjáték, de ő így éli túl a felbomlott társadalmi kereteket
-
válasz Hieronymus #91 üzenetére
Addig amíg mögöttem nem jönnek és én gyorsabban haladok a külső sávnál, csak akkor sorok vissza a külső sávba, ha előttem nagyon hosszan nincs jármű a szélső sávban.
Ezzel mi a gond?
Megint valami csodaautópályákról hallok itt, ahol a külső sáv tele, a belsőben meg egy szem autó halad. Haladhatsz te bármilyen sebességgel a belsőben, úgyis jön mögötted 2 idegesen tikkelő xenon. Mert kimenni itthon a belsőből sose akar senki, csak kiküldeni másokat.Két sávos úton döntsd el melyik sávban akarsz tartósan haladni. A sávnak megfelelő tempót kell nyomni.
Mehetsz te 130-al is bent, a szülő nőt vivő fontos emberek akkor is letolnak a 90-es kamionok közé.Most komolyan. Milyen társadalmi keret kell ahhoz, hogy valaki használja a tükröket?
Egymásra figyelés, asszertivitás, altruizmus, reciprok altruizmus, rendszerben gondolkodás. Ezt egy jobb nyugati társadalomban belenevelik az emberekbe, itthon végletekig atomizált, individualista, közlegelőkön birkát tartó, okosba megoldó, vertikálisan teljesen elcsúszott, közösből csak elvevő társadalmi rendszer van. Aki nem ilyen, az élhetetlen, ostoba, erőforrásokat szerző és megtartó, a rendszer előrejutói az élelmes, szabályhajlító, kiskapukereső emberek, aki betartja a szabályokat, versenyhátrányban van.
Ha egy jobbra tartás elmulasztása 10.000-es csekk lenne, egyből használnák az emberek a tükröt. Persze ez külső kényszer, nem belső igény, de valahol el kell kezdeni. Kezdhetjük az igények megváltoztatásánál is, de akkor kell 1-2 generáció a szokások megváltoztatásához, és alapjaiban változna meg a társadalom, mert akinek igénye lesz ezekre a dolgokra, az nehezen tűri majd a zabrálást máshol is, az pedig nem találkozik mindenki érdekével.
Így marad ez a jelenlegi rossz társadalmi szerződés, amiről egy nagyon jó vicc poénja is szól. -
válasz Hieronymus #100 üzenetére
Finoman próbálok fogalmazni, csak rávilágítani, hogy egyetlen hozzászólásba sikerült önellentmondást gyártani.
Amit kiemelsz, az pont nem ellentmondás. Az autópályázás jól (vagyis nem ideálisan, de sokkal jobban) megy nyugatabbra mint itthon.
Ott inkább éreztem társas játéknak mint az itthoni helyzet individualista ámokfutásnak / tudatlanságból-gyakorlatlanságból fakadó esetlenségének kettősségét.A többivel már megint nem tudok mit kezdeni, én toleráns vagyok.
-
-
válasz Blindmouse #112 üzenetére
sekély
e kéjDe legalább csillagom fel tudott ragyogni kies lelked sötét egén.
(+ bambano is kipipálhatta a napi kalandor-oltogatást)
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- Iphone 11 Pro 64Gb Gold + kiegészítők
- HUAWEI MATEBOOK 13 2020/2021
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest