- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
elithun
őstag
Hát komolyan...
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Viszlát
addikt
"Szegény" oroszok amúgy sem rózsás imázsának azért elég komoly pofont adott az utóbbi évek fedélzeti kamera áradata.
Az az érdekes, hogy ugye általános vélekedés MO-n is a BMW tulajokról, hogy mind nemnormális, nagyképű bunkó és teljesen semleges helyzetekben is nagyon agresszívek az emberek már alapból. Néhányszor hazamentem a bömössel és sorra értek a meglepetések, autópályán például rendszeresen az volt az érzésem, hogy amint felismerték a dupla szemeket, akkor már csakazértis feltartottak. Előzékenységre nem szabadott számítanom semmilyen helyzetben, minimális udvariasságra sem, amit másik autóban ülve simán megkap az ember egy besorolásnál például. Aztán az, hogy állandóan versenyezni akart velem valaki, tipikusan bontószökevény sufnituningolt vackokkal és amikor nem vettem fel a kesztyűt akkor ment a befékezgetés, meg a középső ujjazás...
Viszont az nagyon mókás volt, hogy akárhányszor előzékeny voltam valakivel, látszott rajtuk, hogy nem akarják elhinni, többszöri biztatásra voltak csak hajlandóak besorolni, átmenni előttem. Az abszolút csúcs helyzet pedig Székesfehérváron egy zebránál lévő piros lámpánál várakozva történt, amikor is a zebránál várakozó fájdalmasan tipikus, zselészájú plasztikbarbi odasétált hozzám (jobbkormányos autó, tehát a járda felőli oldalon ültem), és minden köntörfalazás nélkül megkérdezte nincs-e kedvem meghívni egy kávéra. Akaratlanul kitört belőlem a röhögés, pedig nem akartam én őt megbántani, csak hát hiába nem én vagyok a legrondább fickó a világon, ez a kérdés egyértelműen nem a férfiasan telt, kerek képemnek volt köszönhető. Viszont ő nagyon mérges lett és leköpte az autót.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
kemotox
addikt
"Viszont az nagyon mókás volt, hogy akárhányszor előzékeny voltam valakivel, látszott rajtuk, hogy nem akarják elhinni, többszöri biztatásra voltak csak hajlandóak besorolni, átmenni előttem."
Egyik ismerősöm még tavaly nyert valami BMW tesztvezetést, egy hétvégére övé lett a kocsi.
Pont ugyanezt mondta Ő is. "Már értem miért bunkók a BMW-sek" Mondta, hogy vasárnapra már felvette inkább a bunkó stílust, és sokkal, de sokkal gördülékenyebb volt a közlekedés -
ncc1701
veterán
Anno mentünk haza edzésről egyik haver kis gyöszével. Vmi suzukinál kissebb japó valami volt. Akkor még csak ilyen 90 kilósok voltunk, 4-en. Mögöttünk valami hülyeség miatt elkezdett emberkedni egy bömbis, hát megálltunk, kiszálltunk. Na, emberünk hirtelen bezárkózott, hátra nem tudott menni, jobbra árok volt, balra sem volt jó, mert jöttek szembe. Kissé összeborigattuk a kocsiját, nagyon kapaszkodott csórikám a kormányba. Azt hitte, majd a jel megvédi mindentől. Mákja volt, h egyikőnk sem ideges típus, így nem akartuk bántani, a kocsiját sem.
Soha nem vennék se bmw-t, se audit, se mergát. Ezeket a márkákat az itthoni tuskók kajak lejáratták már. -
-
Viszlát
addikt
válasz Hieronymus #7 üzenetére
Az. Bár nem először találkozom ilyesmivel. Belegondolni is szörnyű, hogy mik lappanghatnak a felszín alatt, amik aztán ilyen döntéseket eredményeznek egy embernél. Komoly...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz Hieronymus #7 üzenetére
Pedig van benne valami, BMW-t én sem vennék.
-
-
marositech
senior tag
Soha nem vennék se bmw-t, se audit, se mergát. Ezeket a márkákat az itthoni tuskók kajak lejáratták már.
Én vennék, de min. 15 évesnél öregebbet.
A korábbiak már bontón vagy motorcsere miatt szervízben dekkolnak (a hárombetűs márkára igaz leginkább).Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
Kasya
nagyúr
En mar csak a terepjaroknal maradok. Megvan annak is a szepsege. Azon kivul, hogy mindenki azt hiszi, hogy 100km/h a max sebessege, Pesten vigan megyek mindenhol vele es kevesbe mernek bunkozni a forgalomba,
-
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
-
Viszlát
addikt
Úgy általánosságban az érdekelne, hogy egy használati eszköz esetén hogyan lehet odáig eljutni, hogy a praktikusság, gazdaságosság, biztonság, kényelem, tetszik/nem tetszik tényezőkkel szemben az dönt, hogy mit gondolnak rólam mert benne ülök, meg mások hogyan viselkednek benne.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Totálisan félreérted. Nem lényeg, hogy ki mit gondol, hanem, hogy ki mit tesz ezen gondolatok hatására. Ahogy írod is, téged nem engednek be, nem engednek ki, stb. Ez időveszteség, ideg, stb. Nekem egy szolid, semleges, közepesen nagy méretű autóm van, általában normálisak velem, nem szívóznak és ez sokat ér időben és idegben. Ez egy racionális érv számomra autóvásárlásnál.
#18 Kasya: igen, irigység...
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
-
kmisi99
addikt
A videó az erős indulatokat keltett bennem. De épp ezután gondolkodtam el, hogy azért is lehetnek ilyen "bunkók" alapjáraton mert a többi közlekedő is ezt gondolja róla. És az ember azzá válik amivé mindenki gondolja hogy való. Valahogy ha autópályán megyek és mögém ér egy drága német márka kapásból elengedem, azonnal azt várnám mikor kezd villogni.
-
Viszlát
addikt
Oké, ezt már könnyebben beveszi a gyomrom, de félrevezető volt a reakciód a kolléga megnyilvánulására, ő ugyanis egyértelműen azt írta, hogy a tahók által lejáratott márkákat nem venné.
Egyébként vsz ez nem jelent sem ideget, sem számottevő hátrányt időben, a forgalmi helyzetek minimális részéről van szó és mindössze annyit jelent, hogy ennek tudatában kell közlekedni. A szívózás persze bosszantó tud lenni, de valójában sokkal több időt és energiát igényel a közlekedni nem tudók balfékeskedéseit elkerülni, kikerülni, megúszni.
Szerk: mi lett a Peugeot helyett?
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
anorche1
őstag
Eddig azt hittem, hogy csak mo -n ekkora parasztok. Jó tudni, hogy nem.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
Minden darabot egyedileg gyártanak le. Pontosan úgy, ahogyan megrendelték.
A legyártott jármű minden alkatrézéről és műveletéről meg tudják mondani ki és mikor gyártotta. Percre pontosan. A mögöttes logisztika elképzelhetetlenül precíz. Minden munkahelyen a következő járműhöz szükséges alkatrész áll rendelkezésre. Mindezt a megrendelés sorrendjében és nem széria gyártásban készítik.
A Németországban forgalmazott, diesel motorral szerelt személygépjárművek közük csak a BMW és Mercedes motorok teljesítették a környezetvédelmi előírásokat, maradéktalanul. Minden más gyártó elbukott az éles tesztekben.
Ráadásul minden BMW-t egy kalap alá vesztek. A kis autóktól, a valóban luxus kategóriába tartozó járművekig.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
draco31
veterán
Pár napja ilyeneket nézegetek, az összes márkáról van nem is egy ilyen videó, szóval egyet így kiemelni nem épp jogos. Nem a BWM-t akarom védeni, én Zsigás vagyok
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Winner_hun
titán
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
juliabrilke
veterán
De boldog lennék, ha az utakon csak a BMW-sek lennének ilyen őrültek.
Valójában sajnos nem márkafüggő, ülhet a tulajdonos akármilyen kocsiban ha menthetetlenül hülye vagy képzetlen. -
válasz Hieronymus #27 üzenetére
[link], a bekezdéseiddel nem tudok mit kezdeni.
-
GabN73
addikt
válasz juliabrilke #31 üzenetére
+1!
Annyi, hogy a nagy német márkák között sajnos több van, régebbi modellek már mindenki számára elérhetővé vált, több az e46-os bimmer a telepen, mint swift...
-
ncc1701
veterán
válasz Hieronymus #7 üzenetére
Nézd, 20+ éve gyúrok, 110 kiló vagyok, és kb 3mm a hajam. Tipikus tajparaszt bmw-s lennék. Ha ennyire adnék kocsira, akkor plö lexus, volvo, vagy még inkább egy toyota tundra 5.7 V8.
Amúgy a tököm irígy a nagy autóra, úgyis 90%, h jó nagy hitel van rajta. Soha nem áldoznék annyit az életemből, h drága autóra költsek. Abból a pénzből inkább 5 évvel előbb elmegyek nyugdíjba.
[ Szerkesztve ]
-
Picco
addikt
Aki meg nem ismerne az orosz "Stop a Douchebad" mozgalmat az erdekes perceknek/oraknak nez elebe. Van itt minden, gyalogosokon athajto autos, pisztoly, kerek kulcs, baseball uto vagy eppen a motorhazteton "elgazolt" szemelyt vontato autosok tomkelege. Ez csak az egyik a ket csatornajuk kozul. Szep szammal kepviselteti magat a BMW-s mezony is.
Jo szorakozast.
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Kasya
nagyúr
-
kmisi99
addikt
-
A németeknél nincs sebességkorlátozás autópályán. És mindig számítani kell, hogy mögötted sokkal gyorsabban jön valaki, hiába mész 190-200-as tempóval.
A bennszülöttek nagyon figyelne a hátulról jövőkre. Nem mennek kielőzni, ha gyorsan jön utánuk valaki. Nem vernek sátrat 120-as tempóval a középső sávban. (A nyugdíjasokat kivéve. Ők nem szeretnek pályán vezetni, nincs is elég gyakorlatuk.)
Ha a hátulról jövő nem tud vissza lassulni, akkor a lassabb jármű fogja felvenni a gyorsabb jármű mozgási energiáját. Akarva - akaratlanul is kooperatívak vezetők.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Blindmouse
senior tag
válasz Hieronymus #38 üzenetére
Ez így egy baromság. Van néhány szakasz, jellemzően 3+ sávval ahol lehet akármennyivel menni, többi helyen 130 van, amit max 1-2 ember nem tart be, azokról is ki szokott derülni hogy nem németek.
Amúgy az egész márka agresszivitásra épül, és a taplókat célozzák meg mint vásárlókat. Elég ha megnézitek, hogy van beállítva a fényszórója az autónak. Egyenes úton kékes xenon-t nyom a szembejövő vezető szemébe, és csak a BMW.
Mondjuk nagyon illik a magyar valóságba, mert ugye ez az a jármű amit 5 év + 1 napossan, kicsit megtörve de kikalapálva okosba meg lehet venni németből.3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
bambano
titán
válasz Hieronymus #27 üzenetére
"Ráadásul minden BMW-t egy kalap alá vesztek. A kis autóktól, a valóban luxus kategóriába tartozó járművekig.": a videón az egyik esetnél egy 118d-ből száll ki emberkedni a figura.
annál nincs kisebb. lejjebb...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
De beteg ez a videó!
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Blindmouse #39 üzenetére
"Ez így egy baromság. Van néhány szakasz, jellemzően 3+ sávval ahol lehet akármennyivel menni, többi helyen 130 van"
Remélem ezt megalapozottan írod.Rendszeresen közlekedsz a német autópályákon.
Habár tartományonként eltér a sebességkorlátozás alkalmazása, nagyon sok korlátozás nélküli szakasz van.
A többi helyen van valamilyen korlátozás. nyolcvan és 130 közötti mértékű. Sok helyen 120-as korlátozás van."Amúgy az egész márka agresszivitásra épül, és a taplókat célozzák meg mint vásárlókat."
Ezen besírtam.
Elég ha megnézitek, hogy van beállítva a fényszórója az autónak. Egyenes úton kékes xenon-t nyom a szembejövő vezető szemébe, és csak a BMW.
Szerinted a BMW gyárban állítják magasra, majd a TÜV kiadja rá a sorozat gyártási engedélyt és a magyarországi forgalomba helyezéskor is eltekintenek a fényszóróra vonatkozó előírások betartásától.
Ezek után a jármű időszakos vizsgáztatásakor nem nézik a fényszóró magasságot?"Mondjuk nagyon illik a magyar valóságba, mert ugye ez az a jármű amit 5 év + 1 napossan, kicsit megtörve de kikalapálva okosba meg lehet venni németből."
Meg a Daciákat. Annyira olcsóak, hogy nem érdemes javítani őket, ha egy kicsit megtörődik a kaszni.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
JanR
addikt
BMW-m van, de még sem érzem magam őrültnek (vagy mégis?). Viszont a legtöbb bevágásnál nem látjuk az előzményt, csak azt, hogy a bmw (persze, mivel őrült, ezért minden ok nélkül!) bevág az autó elé és fékezget, meg fegyvert ránt - igen, ez jellemző minden márkatársamra.
Ez ezzel a legnagyobb baj, hogy az emberek 80%-a, ha nem több általánosít. Aztán ez még is mire jó?
Akkor a másik oldalról:
Tempósan közlekedek, de a jobbra tartást ismerem, index van az autómon. Akkor miért van az, hogy (akkor általánosítok én is) a francia csodák és hétvégi swift-esek autópályán mennek a belső sávban 90-100-al, mikor a jobb sáv üres. Ha elmegyek mellette a jobb sávba, az esetek többségébe az utolsó pillanatban behúzza elém az autóját és integet/mutogat, mert őrült bmw-s vagyok (és jobbról előzök.. szerinte - pedig csak haladok a sávomban). Viszont ha ezt el szeretném kerülni, behúzódok a belső sávba és elkezdek lassulni, mert az istenért nem megy le így sem. Rávillantok kétszer, akkor jön az, hogy vészvillogó és fékezgetések, mert megint őrült bmw-s vagyok, pedig nagyon nem vagyok a fenékbe tapadós típus, megtartom a kellő követési távolságot, mit képzelek én, hogy megzavarom Ő kis lelki világát?!
De meg lehet kövezni, mert bmw-m van, tehát őrült vagyok!
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
"Rávillantok kétszer, akkor jön az, hogy vészvillogó és fékezgetések, mert megint őrült bmw-s vagyok": miért villantasz rá? nem ismered a kreszt?
"az emberek 80%-a, ha nem több általánosít. ": lol. te most konkrétan mit is csináltál?
egyébként meg attól függetlenül, hogy mi az előzmény, a kék propellertől nem lesz senki karhatalmi szerv. tehát hiába történt bármi, amit akár jogosan is sérelmezhetne, nem kapott jogot a megtorlásra.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
JanR
addikt
"miért villantasz rá? nem ismered a kreszt?"
- Mert ha nem teszem meg, akkor 50 km-en keresztül követem, mert nem menne le.. A kreszt ismerem."lol. te most konkrétan mit is csináltál? "
- Direkt írtam, hogy "akkor a másik oldalról" - erre is rá akartam világítani."egyébként meg attól függetlenül, hogy mi az előzmény, a kék propellertől nem lesz senki karhatalmi szerv. tehát hiába történt bármi, amit akár jogosan is sérelmezhetne, nem kapott jogot a megtorlásra."
- Azt hiszed, hogy csak a bmw-sek csinálják ezt? Csak nem fair a felvétel, mert soknál nem látszik az előzmény. -
bambano
titán
"A kreszt ismerem.": jól láthatóan nem ismered a kresz legalább két pontját:
- az egyik szerint tilos elvakítani az előtted menőt, tehát nem villanthatsz rá
- a másik szerint az előzési szándékot dudálással kell jelezni (30. paragrafus)."Azt hiszed, hogy csak a bmw-sek csinálják ezt?": azt hiszed, hogy ezen az ócska terelési trükkön nem lát át mindenki itt a topicban? az, hogy a többi márka tulajdonosai mit csinálnak, az itt offtopic. ha például az opelesek kizárólag arra használnák az autójukat, hogy óvodák előtti zebránál lesben álljanak és folyton keresztülhajtsanak a katica csoporton, az nem menti a bmw-seket.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
GabN73
addikt
Hidd el, pályán nagyon sok ember nem ismeri a tükröt, sajnos rá van kényszerülve néha az ember, hogy villogjon
"egyébként meg attól függetlenül, hogy mi az előzmény, a kék propellertől nem lesz senki karhatalmi szerv. tehát hiába történt bármi, amit akár jogosan is sérelmezhetne, nem kapott jogot a megtorlásra."
Mert a sárgára matricázott taxisnak van? A Q7-es Audisnak van? A Swiftesnek van joga önkényes seriffet játszani? Ja, nekik van, mert olyan nyári gumival mennek, ami télen kifejezetten ajánlott...dlaj
A videó nagy részében oroszokat láthatunk, közlekedési kultúrájuk konvergál a nullához.
Budapest, MTA előtti szituáció: dugó, áll a sor a Széchényin, mennék át a zebrán kollégával, a paraszt Volvos, aki alapból elfoglalta a negyed zebrát elkezd előre menni, kollégámat kicsit odébb tolja. Úgy, hogy áll a dugóban...[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest