- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
Oké, ezt már könnyebben beveszi a gyomrom, de félrevezető volt a reakciód a kolléga megnyilvánulására, ő ugyanis egyértelműen azt írta, hogy a tahók által lejáratott márkákat nem venné.
Egyébként vsz ez nem jelent sem ideget, sem számottevő hátrányt időben, a forgalmi helyzetek minimális részéről van szó és mindössze annyit jelent, hogy ennek tudatában kell közlekedni. A szívózás persze bosszantó tud lenni, de valójában sokkal több időt és energiát igényel a közlekedni nem tudók balfékeskedéseit elkerülni, kikerülni, megúszni.
Szerk: mi lett a Peugeot helyett?
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Minden darabot egyedileg gyártanak le. Pontosan úgy, ahogyan megrendelték.
A legyártott jármű minden alkatrézéről és műveletéről meg tudják mondani ki és mikor gyártotta. Percre pontosan. A mögöttes logisztika elképzelhetetlenül precíz. Minden munkahelyen a következő járműhöz szükséges alkatrész áll rendelkezésre. Mindezt a megrendelés sorrendjében és nem széria gyártásban készítik.
A Németországban forgalmazott, diesel motorral szerelt személygépjárművek közük csak a BMW és Mercedes motorok teljesítették a környezetvédelmi előírásokat, maradéktalanul. Minden más gyártó elbukott az éles tesztekben.
Ráadásul minden BMW-t egy kalap alá vesztek. A kis autóktól, a valóban luxus kategóriába tartozó járművekig.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
JanR
addikt
Nyáron nem egyszer előfordult már, hogy a külső sávban lehetett haladni 130-al, a belső sáv pedig 100 környékén "csordogált". De most már nagyon eltérünk a tárgytól.
Bmw-sként kikérem magamnak, hogy őrült lennék. El nem tudom képzelni, hogy mi váltana ki ilyet belőlem, de erős a gyanúm, hogy semmi. Sajnálatos eset mind
(#88) Kalandor: Nem írtad (hogy mondtad-e azt nem tudom, nem vagy bekamerázva ), csak visszakanyarodtam a topik témájához
Szerk2.: bár ez sem helyes, mert Őrült bms-ekről szól a cikk, nem arról, hogy az összes bmw-s őrült lenne
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
"A középső sávozás volt tanárom szerint maga a megtestesült taoista válasz."
Szerintem meg szimpla fogalmatlanság. A nyáron jártam háromsávos északolasz autópályákon, ott gyönyörűen működött a jobbratartás, tényleg jó volt látni, hogy úgy működött minden, ahogy működnie kellett.
DRM is theft
-
"Mindegy, hogy máshol mi van, vagy minek kellene lennie. Itthon nem tudják használni a párhuzamos közlekedési sávokat úgy, hogy az össztársadalmilag jó legyen, csak az egyéni érdekek számítanak. Ezen változtatni csak iszonyatos szigorral lehetne."
A szigor csak félelem alapon használ. Helyette a felvilágosítás és nevelés lenne olcsóbb és tartósabb megoldás.
"Ezt a játékot egyébként itthon a villogtatók úgy képzelik, hogy rajtuk kívül mindenki játssza ezt a csiki-csukit, ők csak a rózsa virágát szeretnék, vagyis végighaladni a belsőn. "
Pontosan. Addig amíg mögöttem nem jönnek és én gyorsabban haladok a külső sávnál, csak akkor sorok vissza a külső sávba, ha előttem nagyon hosszan nincs jármű a szélső sávban.
Ezzel mi a gond?
Normális körülmények esetén kialakul a rend, a többsávos úton is. A legszélső a kamionok és lassan haladók sávja. A középső a 120-140 tempójú sáv, magyarul szabályosan, a maximális haladási sebesség minimális túllépésével haladnak. A belső meg a gyorsan haladóké.Két sávos úton döntsd el melyik sávban akarsz tartósan haladni. A sávnak megfelelő tempót kell nyomni.
Annak tényleg semmi értelme, ha valaki 5-10km/óra sebesség többlettel előz kétsávos úton.
Már közepes forgalom esetén is be fognak érni a gyorsabban haladók."..nem látom, hogy utána lehúzódna a külsőbe, csak megy szépen a belsőben tovább. Ez potyázás, nem társasjáték, de ő így éli túl a felbomlott társadalmi kereteket"
Most komolyan. Milyen társadalmi keret kell ahhoz, hogy valaki használja a tükröket?
Ha valaki gyorsan közelít vagy már közel is van, akkor már nem indulok el előzni. A másik esetben meg lehúzódok a gyorsabban haladó jármű elől a belső sávból.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
#56573440
törölt tag
Nem csak itthon élnek sokan indokolatlanul belsobb sávokban életvitelszerűen. Tegnap toltam le 800+km körül osztrák és német pályán, nem először, hiába a potenciális 200-al érkező a belsoben, hiába a tonna tartsal már jobbra tábla, 3 sávból csak a külső volt jellemzően szabad, pedig se kamionok se semmi. Belsoben 130 alatt tokoresztek, kozepsoben 100 körül. Ez valami globális nepbetegseg...
[ Szerkesztve ]
-
Finoman próbálok fogalmazni, csak rávilágítani, hogy egyetlen hozzászólásba sikerült önellentmondást gyártani.
pro:
Haladhatsz te bármilyen sebességgel a belsőben, úgyis jön mögötted 2 idegesen tikkelő xenon. Mert kimenni itthon a belsőből sose akar senki, csak kiküldeni másokat.
és
Mehetsz te 130-al is bent, a szülő nőt vivő fontos emberek akkor is letolnak a 90-es kamionok közé.kontra:
Egymásra figyelés, asszertivitás, altruizmus, reciprok altruizmus, rendszerben gondolkodás. Ezt egy jobb nyugati társadalomban belenevelik az emberekbe..Az egymásra figyelésre az is beletatozik, hogy a tükröket is használjuk a belső sávokban.
Ha valaki plusz 100 sebességgel közelít feléd, akkor időben kihúzódsz előle.
Most komolyan. Ha a belső sávban majd kétszázzal megyek, én számítok rá, hogy nálam sokkal gyorsabb jármű közlekedhet mögöttem."...de akkor kell 1-2 generáció a szokások megváltoztatásához, és alapjaiban változna meg a társadalom, mert akinek igénye lesz ezekre a dolgokra, az nehezen tűri majd a zabrálást máshol is, az pedig nem találkozik mindenki érdekével...."
Ez eléggé idealisztikus gondolat.
Ahhoz, hogy bármiféle társadalmi "fejlődés" következhessen be, meg kellene ismerkedni a tolerancia fogalmával és használni. Nem csak másoktól várni el az irányunkban.
Oktatással, neveléssel és sok energia befektetéssel.
Akár itt és most elkezdhetnénk.
Például azzal, hogyha elbambulunk a zöld jelzésnél. A mögöttünk álló járművek nem azt jelzik hangjelzéssel, segglyukak vagyunk. Az információ, a továbbhaladás lehetőségének az igénybevételére hívja fel a figyelmünket. (A csökönyös helyben maradás, egy idő után, módosítja az hangjelzés információ tartalmát. De ez már egy más történet.)Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Viszlát
addikt
Ezt egy jobb nyugati társadalomban belenevelik az emberekbe...
Haha, merre turistáskodtál? Belenevelik ja, büntetésekkel. Németeknél például a nem biztonságos előzésnek is van vagy 4-5 különböző besorolása a hozzá tartozó büntetési tétellel és ezek még csak a másokat nem veszélyeztető esetek, mert az már külön kategória. De büntetik a jobbra tartás elmulasztását is, hogy a témához kapcsolódjak, simán kiszednek, emlékeim szerint 120 pénz.
Lassan 30 év eltelt a rendszerváltás óta, szóval tényleg ideje lenne annak a felfogásváltásnak amit emlegetsz és elfelejteni végre ezt az álomnyugat baromságot.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz Kalandor #101 üzenetére
"Az autópályázás...de sokkal jobban) megy nyugatabbra mint itthon"
Persze, jobban megy.
Többet kell autópályázni és javulni fog otthon is.A német helyzetet ismerem jobban. A pályán közlekedők több mint fele már nem német.
Az idősek többsége csak városban vezet, esetleg országúton. A pályát elkerülik.Egy kis cégnél dolgozom. Karácsonykor derült ki, 27 ország polgárai dolgoznak nálunk.
Az úton ennél jobban nemzetközibb lehet a vezetők összetétele."..én toleráns vagyok.
Csak jó úton haladsz a tolerancia felé.
A tolerancia nem csak azt jelenti, hogy elfogadjuk a mást/másságot. A tolerancia azt is jelenti, hogy értéknek tekintjük azt.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen