- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Alulról bővítette professzionális VGA-it az NVIDIA
ph Az RTX A1000 és A400 ugyanarra a GA107-es GPU-ra épít.
-
PlayStationre is megjelent a Dave the Diver
gp A tervek szerint jövő hónapban érkezika Godzilla DLC, amelyet már a Sony konzol tulajok is megkapnak.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz tordaitibi #300 üzenetére
Ez egészen addig jó amíg a gyerek talál munkát a szülő közelében és/vagy megelégszik azzal.
Hiába van anyáméknak vidéken a 120+ nm-es 2 szintes családi ház ha munka nulla vagy apróért.
Helyette elmentem kerestem egy nagyon jól fizető munkát, elmentem 5 év albérletbe majd vettem magamnak lakást boldogan. Cserébe megfizetik a tudásom, új autót, teljesen új lakást tudok venni magamnak, utazok, stb.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
arnyekxxx
veterán
válasz tordaitibi #300 üzenetére
z valamit elbaltázott a szüleivel való viszonyba
Vagy a szülei sem elég jómódúak hozzá.
Nálam mindkét fiam az ugródeszka éveket nálam élte, barátnőstöl
Tippelek (na jó nem, itt vannak az előzmények) nem csepelen egy 1,5 szobás panelben éltetek igy összebújva. Sokan viszont ott élnek, nekik a legnagyobb családi szeretet mellett sem igazán élhető opció, hogy odaköltözik a félszobába a kistesó mellé a nagytesó nője is.
-
válasz arnyekxxx #302 üzenetére
Ez igaz. Némi gazságod van az akkori és a mostani körülbelüli kereset/lakásár viszonylatában is.
Akkor hol a difi?
Megmondom neked. Az akkori 0,8% kamat és a mostani 20-40 és még több THM az ami elkaszálja az egész számítást. Ami akkor atomstabilan 20 évig 0,8 volt, az ma apróbetűsbe az induló 33%-ról felmehet akármennyire, pl durva példával 224%-ra. Nem? Dehogynem. És legálisan. És semmit nem tehetsz. 20-25 éves futamidőre tervezzél miközben ugrál felfelé a kamatod durván.
Tudom jó ez a szabad világ, demokrácia egyebek, buzik az Andrássy úton felvonulhatnak etc. De eltűnt belőle ennek fejében pár dolog. A kiszámíthatóság, a minimális garantált hosszútávú biztonság és a jó értelemben vett erkölcs, pontosabban az etika. Csak a pénz a motiváció.
De sebaj, jön James Holliday Oasisa, pontosabban Zuckerberg Megaverzuma és majd ott lehet lazulni. Jó pénzért természetesen. -
arnyekxxx
veterán
válasz tordaitibi #303 üzenetére
Az akkori 0,8% kamat
Ebbe a posztomban semmi "jajdejó volt a Kádár rendszerbe " szerűséget nem akartam belevinni
-
válasz arnyekxxx #304 üzenetére
Hazudtam bármelyik kijelentésemmel? Visszakereshető talán guglival, 0,8% volt valóban.
Ezt hogy leírtam, azaz a valóságot, ebben semmi nosztalgia nincs, ez a száraz számadat.
Kb. mintha azt mondanám, akkor a 120Skodám 6,4 litert fogyasztott. Ez is egy racionális számadat.
A balatoni SZOT üdülőbe teljes ellátással 2 hétre fizettem 550 forintot a nejemmel, a teraszról bele lehetett esni a Balatonba vagyis modern kifejezéssel közvetlen vízkapcsolatos szállodai szobáról beszélünk.
Vagy mikor építkeztem, a nyerges Kamaz 2 fuvarra hozta el 60 kilométerről a 3600 darab Poroton30 téglámat és ezért a 2 fuvarért 2 rakodóval együtt fizettem 159 forintot? Ez nem nosztalgia. Így volt, száraz számokat írtam le. Ez is mind igaz kijelentés.De szerintem sose jutunk dűlőre, te is én is csak szajkózzuk a magunkét. Mindkettőbe felfedezhető igazságtartalom. Amiket meg leírtam azok tények, számadatok és vitathatatlanok.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz tordaitibi #303 üzenetére
Hol 20-40% a THM most egy lakáshitelre? Nem kevered az ilyen Provident féle kölcsönökkel?
-
válasz stickermajom #306 üzenetére
Nem tudom most mennyi. Ilyeneket látok reklámokba, azt hittem az is ennyi. Mennyi most?
-
stickermajom
addikt
válasz tordaitibi #307 üzenetére
Most már 6-7% környékén vannak a minősített fogyasztóbarát lakáshitelek, nemrég 3-4% körül voltak.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz tordaitibi #307 üzenetére
A reklám az nem lakáshitel, személyi kölcsön mindenféle fedezet/elvárás nélkül, persze, hogy magas %-al fog futni.
Lakás célú hitelt simán fel lehet venni a kolléga által említett %-n vagy alacsonyabban is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tomcat78
őstag
válasz arnyekxxx #287 üzenetére
Ez valid. Jó melóm volt. '99 magasságában kerestem nagyjából 200ezret havonta. Vagy többet.... Tisztán, leadózva. Teljesítmény alapon egy osztrák cég magyar kirendeltségén. Európát jártuk, betonépítő voltam. Spórolni sem volt nehéz (Meg volt is miből), mivel mikor nem voltunk itthon a cég elég sokmindent fizetett. De míg oda nem mentem is úgy éltem, hogy sokszor hálózsákban ott aludtam, ahol dolgoztam. Volt célom-a HÁZ-, amiért sokmindent bevállaltam. Nem, nem a fiatal voltam, kellett a pénz szinten Talicskát toltam, volt hogy trágyát pakoltam, volt hogy mákot vagy épp málnát szedtem.... Szóval mindig találtam valamit, amiért fizetnek. Úgy, hogy 12 éves korom óta kb a saját életemet élem.... De azért közben lett szakmám, érettségim. Bár mindkettővel kitörölhetem....
De ahogy látom a társadalmunk is sokat változott. Főleg a fiatalok. A munkának sokaknál nincs becsülete, de mindenből a legjobb, drágább, trendibb kell. És erre a vonatra nagyon sok fiatal felnőtt is felült. Meg kevésbé fiatal is. Ok, az ő életük, engem nem zavar. Csak a sírásra nem vagyok kíváncsi, hogy milyen drága minden, mikor szerintük mondjuk 20-30ezer alatt nincs normális nadrág. és félreértés ne essék! Nem vagyok sz@rrágó! A bakancsom többe kerül- amiből átlag évente szét rúgok egy párat-, mint egy Jordan, vagy épp nem tudom mi a menő cipő. Csak az egyikre szükségem van, a másik meg..... Van. Van 9 éves Puma cipőm, aminek a talpát nem sikerült eddig elkoptatni De ez így kezd talán egy kicsit társadalom kritika is lenni....
Senkinek nem mondom, hogy kövesse a példámat, aztán mutassa meg hanyas a kabát. Sokszor érzem úgy, hogy nincs életem. De a mindent is hitel-hitel-hitel dolgot meg erősnek érzem. Mint minden, ez is szubjektív. Eszemben sincs életviteli tanácsokat adni senkinek! Nem vagyunk egyformák. Én próbálok és próbáltam mindig is úgy élni, hogy kaland és pornó keveréke legyen, ha vissza nézem Soha nem vezérelt, hogy másoknak megfeleljek. Ezért sem kéne ez az elektromos izé sem, autóként"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
subset
senior tag
válasz tordaitibi #303 üzenetére
#303 tordaitibi
"Tudom jó ez a szabad világ, demokrácia egyebek, buzik az Andrássy úton felvonulhatnak etc. De eltűnt belőle ennek fejében pár dolog. A kiszámíthatóság, a minimális garantált hosszútávú biztonság és a jó értelemben vett erkölcs, pontosabban az etika. Csak a pénz a motiváció."Igen eltűntek dolgok és jöttek mások helyette...az, hogy ki hol vonul fel, nem mindegy ? - ami ha nem tetszik lehet keletebre menni ahol csak megvernek és letartóztatnak ilyesmiért jobb esetben. Ott biztosan kiszámíthatóbb is minden...ha az a fontos...ja meg a "minimális garantált hosszútávú biztonság" is arra felé lakozik, és a törlesztők is biztosan jobban előre tervezhetők ott.
Erkölcs-öt meg egyik világban se keress, vagy csak ha nagyon ráérsz.
Hogy jön ez ide ? Egy Dacia Spring fórumon vagyunk.
és ami a rémisztő a dologban, hogy ezért a szerkezetért 7 millát elkérnek az EU-ban ! - ahova én inkább tartoznék még így is a buzijaival együtt mint a másik irányba.
Amúgy ha valaki ilyet akarna tényleg jobb helyen lenne kínában - akcióban 9.800$ /db :
https://www.alibaba.com/product-detail/New-Dongfeng-scenery-E1-electric-mini_1600179843169.html
Kupont nem tud rá valaki ?[ Szerkesztve ]
Használj Te is szabad szoftvert !
-
arnyekxxx
veterán
válasz tordaitibi #305 üzenetére
Ez is mind igaz kijelentés.
Az, csak lényegtelen és szimpla kádárrendszernosztalgia.
-
arnyekxxx
veterán
ez csak 8,5e$ és emberi méretei vannak
-
viharhozo
addikt
Erdemi kontent: lattam tegnap egyet, es eloben teljesen faszan nez ki.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
tomcat78
őstag
Na, hogy ne offoljam szét teljesen a témát: A sors úgy hozta, hogy volt alkalmam kipróbálni a masinát! Elég vegyes érzésekkel szálltam ki belőle... Budapest, aglomeráció és M0. Igazából nem tudom tudnám e ajánlani valakinek. Talán szigorúan városi felhasználásra a méretei miatt. Ott is jobb oldalon, ahol több sáv van, mert ebben az elektromos dinamika még hírből sincs, Talán annyi az előnye, hogy fordulékony. Cserébe baromira nem stabil. Imbolyog, hintázik és HANGOS! De annyira, hogy engem meglepett. A hangos alatt értem, hogy zajos. 100 környékén már az az érzése van az embernek, hogy a következő pillanatban szét esik. Arról nem beszélve, hogy egy örökkévalóság vele elérni. EEgy megrakott 30 tonnás szintjén mozog. Cserébe a hatótáv is rohamosan csökken vele. És billeg, ugrál, sz@r. Nem való oda. Ja, és a klíma..... Egy vicc benne.
Ennyiért szerintem még elektromos vonalon is van ennél nagyságrendekkel jobb vétel. Talán fele ennyiért érdemes lehet elgondolkodni városi autónak rajta. De ezért a pénzért- még az elrugaszkodott autópiaci árak mellett is- ez szerintem nagyon kevés.
És hogy ne csak negatív legyek: Viszonylag kényelmes az ülés. Viszonylag! De tényleg nem élhetetlen. Na jó, negyven fokban e mellett a klíma mellett a műbőr talán nem a leg nyerőbb ötlet bele, de na.... Ne legyen az ember telhetetlen. Még hátra is kb jól beférek, pedig vagyok 186 centi. Városi forgalomba- még ha kompromisszumokkal is, de élhető. De senki ne ezzel akarja megmutatni lámánál, az állandó nyomatékot.... Mert nincs Nem, tényleg nincs. Semennyi. Talán lejtőnek, hátszéllel. Vagy szakadéknak lefelé..... vagy ilyesmi. Félelmetesen lomha DE! Ezek ellenére, ha szigorúan városi használatra kéne valami, volna az az ár, amiért el tudnám képzelni. Meg van benne a praktikum ilyen tekintetben, minden hiányossága mellett. De az a pénz amit ez szerintem maximum megérhet köszönő viszonyban sincs az árához. Úgy a fele.... esetleg. De inkább az alatt valamivel. Túl sok a kompromisszum benne ennyiért. Az árához viszonyítva pocsék. De más árazással, tudomásul véve a hiányosságait, lehet(ne) jó vétel."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
A kipörgésgátló résznél szakadtam a röhögéstől Na az instant nem kell bele Nyomoztam egy keveset, ha minden igaz kő kemény 122nm "nyomatékot" sikerült bele préselni a majd egy tonnához..... Ilyen tekintetben vicc
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Chereiose
addikt
válasz tomcat78 #316 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz, a klíma teljesen hideget fúj és bőven elég 1-es fokozaton használnom általában, és nem is a legalsóra tekerem mert az már jóval hűvösebb mint ami egészséges.
2., nyomaték: szerinted az ilyen 1.0, 1.2, 1.4-es szívó benzines autókban több van? Csak mondom, hogy az új Fabia az 1.0l motorjával asszem kő kemény 93 nm-t tud (több mint "majd egy tonnához"), illetve az ilyen kisebb autókban általában sincs 120 nm-nél több, na akkor melyik a vicc. Legtöbb lámpánál még eco modban is ott hagyom a sort, szóval valami mást vezethetünk akkor. Másik a mérete, igen eleve városi autónak van szánva, elől normálisan elfér 2 felnőtt, de lehet a 2 tonnás SUV a megoldás városbaAz biztos, hogy a teljes vételára vicc főleg most már ahogy drágult, használt vonalon jobb ajánlatok vannak (ha bár ott is 90%-a behozott okádék, kétes múlttal, kétes akksival/állapottal, gari nélkül)
Az a TC videó meg szánalmas idiótaság, biztos amúgy versenyezgetni veszik 50 km/h felett.[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
válasz Chereiose #319 üzenetére
Oké hogy vicc az ára csak vegyél jobbat ennyi pénzért újonnan villanyosba. Tehát kiderül hogy nem is drága, csak nem vagyunk hozzászokva az inflációhoz + árban egy az egybe hasonlítjuk egy füstöshöz ami butaság.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Chereiose
addikt
Jó hát igen. Igazából a villanyos árat kell nézni, viszont árban nincs messze tőle az E-Up vagy a kisebb akksis fiat500e, bár nálam tavaly is inkább a Dacia lett, sajnáltam
hasonlóan felszerelve az Upra +1 milliót, városi használatra nem ad többet mint a Spring.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
De, miért kell napi 25 városi Km -re ilyen kettes alá, új, villanyos autó, nyócmillióért?
Egy használt Fiesta, vagy Corsica kerül cirka 500 -ba. Fogyaszt mondjuk 7 -et városban. 800Ft -os benzinnel számolva, 100000 Km + vételár, az cirka hat milla, amiből ráadásul csak az 500 -at kell rögtön kifizetni. Napi 25Km -rel az több, mint tíz év és még marad két milla fenntartásra. Gondolom, abban egyetértünk, hogy egy 10 éves, 100 ezret futott villanydácsiánál nem érdemes maradványértékkel számolni. Vagy, ha mégis, akkor számítsuk bele a fenntartási költségeibe![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tomcat78
őstag
válasz stickermajom #320 üzenetére
125nm városban lehet elég, annak aki úgy érzi. Nekem nem benzineshez volt csalódás. Eszemben sincs ahhoz hasonlítani. Engem önmagában az állandó nyomaték (hiánya) lepett meg. Ha már elektromos, teljesen másra számítottam. Nem tudom ki, milyen elektromosokban ül, de hasonló teljesítménnyel ne vicceskedjünk már, hogy lámpánál az ilyesmi a király. A helyén kezelve, persze. Írod, hogy bőven elég. Na kb dinamikus közlekedéshez, még városban sem igazán. És ehhez még versenyezni sem kell. Simán csak lomha. A 206 is az. Meg a Fabia is, hogy a kollégának is válaszoljak.
A klímával értelmezhető hűtésnél szintén a hangja volt a bajom vele.... Elől még valóban ok, de hátul még üvöltő klíma mellett is meg lehet benne rohadni. Ami kb 8 millióért azért elég siralmas. Mivel sörözni voltunk, haza már nem én vezettem. Úgyhogy szintén tapasztalat. Azt meg írtam, hogy relatíve kényelmes! Méretéből adódóan meglepő mód, még hátul is. Én max a műbőrrel nem értek egyet benne. Inkább szövet akkor már, de ez egyéni vélemény.
Illetve szerintem azt is írtam, hogy városi használatra élhető. Vegyesre már nem. Talán országúton krúzolni vele. Tövig nyomott "gázpedállal" sem hajlandó az istennek sem gyorsulni. Még 90re sem. a 110.....meg egyenesen kihívás neki. Menetszélre úgy billeg, mint egy elbaszott libikóka. Besoroló sávon elmegy melletted egy kamion, és úgy érzed bele borít az árokba. Híd diletációjánál le akar esni az útról.... De a futómű- még a teljesítményhez mérten is!- gyenge alatta. Még városban a szar utakon is. Nem néztem róla robbantott ábrát, lehet simán rossz súlyelosztás, ha már kicsi. Nem néztem alá, hogy milyen futómű van alatta.
És mint írtam: Nem azért szar, mert Dacia vagy mert elektromos! Hanem ennyiért ez konkrétan édes kevés! Nem azt mondtam, hogy vállalhatatlan autó! Hanem az árához mérten az. A kettő messze nem ugyanaz szerintem. Nem mellesleg nem hasonlítottam SUV-hoz sem, sem más autóhoz! Önmagában az árához és a kapható alternatívákhoz próbáltam hasonlítani. És ebben meg ne haragudjon meg senki, de harmat gyenge produkció. És ezt az árat nem lehet az inflációval megindokolni, szerintem. Ha minden igaz, az anyaországban kb feléért hozzád vágják. Annyiért még el is gondolkodnék rajta, ha szükségem lenne egy csak városi autóra. Akkor az árához mérten volnának előnyei."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
8th
addikt
Anyósék tavaly 5millió forint körül akartak valamilyen használt villanyautót venni alig tudtam őket lebeszélni róla. Nem nagyon akarták megérteni az apósom főleg, hogy rohadt nagy bukó a villanyautó ha valaki olyan keveset autózik mint ők (4000km/év az is vidéken). Csak kötötték az ebet a karóhoz, hogy de az milyen jó mert nem kell szerelni meg tankolni se. Jó, oké. Levezettem nekik kockás füzetben mint egy kisgyereknek, hogy mennyire nem adja ki a matek és megvilágosodtak, hogy a villanyautó tényleg nem nekik való. Vettettem velük egy 59ezret futott 1gazdás sérülésmentes Suzuki Splash-t. Olyan a kocsi mint az új, rendesen új autó illata van és fogyaszt kemény öt litert vegyesben. 1,7M-ba megállt a sztori átírással a vásárlást követő "kötelező" nagyszervizzel együtt. Simán kidobtak volna az ablakon 3,5 millióval többet egy olyan autóért ami használati értékben semmivel nem nyújt többet.
-
Somatom
veterán
-
stickermajom
addikt
Engedd már el ezt a megbízhatóság dolgot. Én értem, hogy igazolni akarod valamivel a fos Renault-ot amit megvettél, de itt egy új autóról beszélünk, amiben SEMMI nincs egy alacsony feszültségű akkun és egy faék egyszerűségű villanymotoron kívül. Ugyan mi lenne ebben nem megbízható?
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #330 üzenetére
Nem értem, hogy hogyan jön ide az én Renaultom. Arra a célra, amire azt vettem, még nem létezik villanyautó, tehát nincs mit igazolnom. De, ha már itt tartunk, akkor a Dacia milye a "fos" Renaultnak? Ami egyébként itt lenne a szomszédban, de ezt az autót mégis a világ másik felén gyártják és onnan hozzák ide. Vajon miért? Tán környezetvédelemből?
Nozoli:
Ez egy átcimkézett, kínai villanyriksa. B...hatod a garanciát az út szélén, elfüstölt vezérlővel, vagy a szervízben, alkatrész nélkül.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
stickermajom
addikt
Azért, mert sokadszor írod a megbízhatóságot és eltűnődtem mit kompenzálsz vele. Jelenleg annyit tudunk, hogy van egy autó gyakorlatilag minden felesleges sallang nélkül, egy tök egyszerű akksival és motorral, te mégis biztosan állítod, hogy problémás. De miért? Mi utal rá?
Szépen lavírozol amúgy, hogy jön ide hogy hol gyártják és honnan hozzák ide?
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #333 üzenetére
Sztem elég világosan leírtam. Van egy autógyár, de ezt teljesen máshol, mástól származó elemekből rakják össze. Csak az embléma utal arra, hogy ennek vmi köze van az európai autógyárhoz. Szted ez miért van?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #337 üzenetére
Jogos. Sokkal egyszerűbb csak az árcimkét megváltoztatni. Ha az eredeti árra rátesszük az európai modell különbségeit, akkor talán 10 ezer Euró indokolt lehet. De, a duplája semmiképp.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
NoZoli
tag
Még ha a mostani árakat nézem, akkor is egy tip-top, 30 kWh-s, kicsivel többet futott, Leafről beszélted le őket, aminek kétszer akkora a csomagtere, másfélszer erősebb és majdnem fele annyi idős. És évente, legalább 130000-et fogtak volna a fenntartáson/tankoláson. Persze, úgy számolva, hogy semmi nagyobb ráfordítás nem kell a Splashre. Se fékek, se vezérlés, se kuplung-szett... Az érték különbözet, ilyen használat mellett, valószínűleg nem változna. Tehát, nagy bukta nem lett volna vele, eladáskor sem, ha mégsem válik be.
-
Noukoum
veterán
Megbízhatóbb… Vagy beindul vagy nem, vagy megáll alattad vagy nem, havonta viheted szervizbe, folyamatosan figyelheted mi lesz a következő ami tönkremegy rajta.
10-20 éves füstös használtautó megbízhatóság dióhéjban.. de neki magyarázhatod.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
stickermajom
addikt
Tehát ha 10 ezerrel olcsóbb lenne, akkor máris egy megbízható autóról beszélnénk? Jól értem? Vagy hogy jutottunk el a megbízhatóságtól az európai árig? Nem tudom már követni.
Az árral kapcsolatban azért hozzátenném, hogy egyértelműen be van árazva az itt-ott futó támogatás az árába, ahogy az összes többi piacon kapható autónál is. A Renault/Dacia sem hülye.
-
NoZoli
tag
Ugye, viccelsz? A benzinest minden sebességről a surlódásossal fékezed, míg az elektromost kb. 5-1 km/h közti tartományban fékezed vele. Gondolom, fizikát nem kell magyarázni, melyiknél és mennyivel kopnak gyorsabban a fékek. És melyik benzinesnél több másfélszer, a 950 kilós súly?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Nem tudom, neked milyen tapasztalatod van. A mostani előtt két tizenéves kicsi, városi autóm volt. 93 -as Fiesta 1.1, majd egy 2004 -es Kalos 1,2. Egyikre sem kellett komolyat költenem. Mindkettőben kevés Km volt és én sem nagyon pörgettem a számlálót. Mindazonáltal a Kalos -szal voltam többek között Lipcsében, a Fiestaval meg Alicante -ban. Szvsz. van tapasztalatom a kis, városi benzinesek képességeiről.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #344 üzenetére
Mindenesetre szebb a matek, ha egy ilyen csájnakuli mellett marad 10 ezer Euró taxira.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Limitált ideig ingyen kipróbálható az Assassin's Creed: Mirage
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 7 / 5 2***(X) "Pinnacle Ridge" (AM4)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tippmix
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X5 Pro 8/256gb - Újszerű akár beszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 128gb Gold - Karcos, kis hiba, akku 85%, Yettel függő, akár beszámítással
- Apple Watch 9 45mm Cellular Silver/Storm Blue M/L - Új, bontatlan, garanciális akár beszámítással