- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- iPhone topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Április 23-án érkezik a OnePlus Pad Go
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
ph A német cég újdonsága relatíve tágas belülről, és a porvédelemről sem feledkezik meg.
-
A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
it 24 órát adott az EU a ByteDance-nek, hogy kockázatelemzést adjon ki a TikTok Lite kapcsán, mert az is káros lehet a gyerekekre.
-
Már több mint 40 millióan próbálták ki eddig a Sea of Thieves-t
gp A készítők reménye szerint ez a szám drasztikusan megemelkedik a hónap végén debütáli PlayStation kiadástól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
Naaaa nem mintha a fék olyan jelentős tétel lenne egy autó fenntartásában. Nem mellesleg, ha már dinamikusnak van titulálva, a gumit tuti jobban eszi a bődületes nyomatéktól
Amúgy kicsit az almát akarjátok hasonlítgatni a körtével szerintem. Nem is ugyanarra van kitalálva, mint az emlegetett benzinesek. Amellett, hogy azt osztom, hogy az emlegetett Dacia irreálisan drága/ vagy nyújt keveset ennyiért. Amelyik szimpatikusabb."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
NoZoli
tag
válasz tomcat78 #354 üzenetére
Még ha nem is jelentős, de tízedannyiszor kell ráfordítani pénzt, időt, energiát.
Azért, ezek az autók nem olyanok mint a ZiU trolibusz, hogy egy-két kontaktor, ellenállás segítségével szabályozza a nyomatékot. Kíválóan fel lehet venni a forgalom ritmusát és így nem nagyon lesz többletkopás.
A drágaság is relatív. Új, elektromosak közt, itthon a legolcsóbb. Ha valaki egy downsize-olt, turbós motoros helyett, ezt veszi, mert megteheti, akkor is mind nyertünk vele, a lokális károsanyag kibocsájtás miatt.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Én ragadom ki? Tán én említettem a féket? #338. Ne állítsd már be úgy, hogy egy tizen éves benzines mindenképpen betegágy! A kuplungozás rutinfeladat és normális használattal elmegy 40 ezret még városban is. A váltó? Eddig milliós Km alatt egyszer volt bajom váltóval. Kiderült, hogy a vezérlés miatt rosszalkodott. Egy 5 ezer Ft -os jeladót kellett cserélni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
NoZoli
tag
Volt ott más is a féken kívül.
Nem betegágy, de sokkal több ráfordítást igényel, mint az elektromos. Legalább, évente olajcsere, szűrővel. Ez az alapfelállás. A többi használattól függ. De ott van a levegőben. Pláne, használtnál, aminél nem ismersz mindent az előző tulaj szokásairól. Max. egy szervizkönyvet, néhány számlát. Hiába rutinfeladat egy kuplungozás, meg kell venni az alkatrészt és be kell építeni vagy építtettni. Ha építed, időbe kerül és kellenek szerszámok. Ha építteted, akkor órádíj, amik szintén nem mérséklődnek mostanában, hanem nőnek.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Vezérlést még jó sokáig nem kell cserélni mivel láncos ráadásul a jobbik fajtából (nem VW féle budilánc). De ha majd kompletten cseréltetni kéne 45e az egész készlet tokkal vonóval. A gyári kuplung elmegy 120ezret vagy még többet. Most van benne 65e tehát nagyjából az élettartama felénél járhat. Az évi 4e vidéken leautózott kilométerükkel számolva előreláthatóan ~13év múlva kell majd megkuplungozni. A kuplung készlet 45e. Féktárcsa 9e fékbetét 7e /oldal. Ez egy Suzuki. A kopó fogyó alkatrészek aprópénzbe kerülnek hozzá egy mai fiatalabb modernebb autóhoz képest. 4000 kilométer alatt kb ~200 liter üzemanyagot autóznak el évente. Az semmi. Ha 1000 forint lenne literje az akkor is csak két kiló lenne/év. Szóval egyáltalán nem vészes a helyzet sőt ez volt a legracionálisabb választás a számukra. Ez az újszerű makulátlan kisautó több millió forinttal olcsóbb volt mint az általuk nézegetett elektromos autók. Szóval hiába fogtak volna ennyit vagy annyit a fenntartáson az elektromos autó soha nem dolgozta volna le a többmillió forintos vételár különbözetet. Ennyire alacsony futáshoz pénzkidobás elektromost venni, megkockáztatom még használtan is.
-
Somatom
veterán
Sztem sokkal inkább a baleset van a levegőben, mint a műszaki hiba. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. A mostani autómon még csak egy tolató szenzor lett oda. Vszínűleg bevásárlókocsival nyírták ki. A Fiestamnak a bal hátsó ajtaját nyomták meg. A Prelude -ömnek a hátulját vágták haza úgy, hogy a vonóhorgot betolták a csomagtartóba. Szegény Kalosommal pedig egy kamikaze végzett. GTK. Az autó piaci értékének cirka 25% -a volt a bukta. Így nézve volt vészes, mivel a piaci érték cirka 500 ezer volt. Azt nem nézte a biztosító, hogy valós 90 ezer volt az autóban, műszakilag makulátlan, négy db. 1000Km -t futott téligumival. Mondjuk, egy 5 éves, 8 milláért vásárolt autón ezek a sérülések sokkal jobban fájtak volna.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
NoZoli
tag
Az alkatrészek ára, egy dolog. De van munkdíj is. Vagy ráfordított idő, energia a cserére.
Az autó nagyon kis részben racionális döntés (de legtöbbször, egyáltalán nem, mert akkor, majdnem mindenki Spring méretű autóval járna). Itt azért, kaptak volna nagyobb kényelmet is a felárért, nem is keveset. -
8th
addikt
Ja, van munkadíj is. És? Ilyen futásteljesítmény mellett 2-3 évente ellátogat szerelőhöz és kifizet néhány tízezret munkadíjra. Tragédia. Ráfordított idő? Nyugdíjasok nem sietnek sehová. Mint mondtam átlag négyezer kilométert mennek egy évben. Gondolkozz már egy kicsit. Miért is jártak volna jobban egy 2,5x annyiba kerülő használt elektromossal? Mert azt olcsóbb "tankolni"? Wáóóó. És? Mikor térülne meg?
-
Somatom
veterán
Félreértesz. Amiket felsoroltam, azoknál CASCO -ra egyáltalán nem lett volna szükség, mivel nem saját hibás balesetek voltak. A károkozó is megvolt és vita sem volt, ami miatt jogi útra terelődött volna a dolog. A bukta az amortizáció, amivel két év fölött már számol a biztosító. Vagyis, a beépített alkatrész újabb, mint az eredeti, ergo emeli az autó értékét és ezt az értéknövekedést levonják a kárértékből. Ebből nem jössz ki jól. Ha egy 5 éves autót megtörnek, az már könnyen lehet GTK, ami meg donor nélkül tuti bukta. Méghozzá jó nagy. Sajnos, egy új autó nálunk minden tekintetben luxus.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
NoZoli
tag
2-3 évente? Akkor azért, már benne van a nagyobb javítás a levegőben. Az évenkénti olajcsere, kis futás esetén is erősen ajánlott!
Néhány tízezer itt, néhány tízezer ott... sok kicsi sokra megy.
Mint említettem, több kényelmet is kaptak volna a felárért. Például, nekem az is nagy kényelem, hogy tényleg nem kell évente szerelőhöz vinni az elektromos autót. Nincs a hideg indításnak járulékos hatása, nem gyilkolom az autót, a rövid távokkal.
Az autónak akkor kell megtérülnie, ha munkaeszköz. Drágábban vették volna, de a Splashnél drágábban is lehet eladni. De ezt is említettem már. -
tomcat78
őstag
A felvenni a forgalom ritmusát meg a dinamikusan szerintem nem ugyanaz. Azon meg egyenesen sírok a röhögéstől, hogy ez bármit ott hagy lámpánál, már ne haragudj. Mert nem igaz. Downsizeingolt csodát meg végképp nem vennék. Nagy köbcenti, sok henger, esetleg két turbó. Mivel elég keveset járok városba. De ugye ez az én egyéni szociális problémám.
Ezzel a relatív drágasággal van bajom. Simán mert ez az autó egyszerűen nem ér ennyit. Önmagában és a konkurens elektromos autókhoz viszonyítva. Az, hogy a legolcsóbb elérhető, még nem jelenti azt, hogy nem túlárazott."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
NoZoli
tag
válasz tomcat78 #367 üzenetére
Mivel keveset jársz városban, így te inkább tudsz dinamikusan vezetni, mint a városon belüli közlekedés ~90%-át kitevő, "forgalom ritmusát felvenni".
Egy bizonyos sebességig, ott tud hagyni majdnem mindenkit a lámpánál ez is, mert azonnal ott a csúcsnyomaték. Nincs várakozás a fordulatszám ideális tartományára, nincs turbólyuk, nincs váltás. Csak max. a kipörgésgátló.
Nekem is volt sor 6-os BMW-m, imádtam is. De a jelenlegi, szinte csak városban rohangáláshoz, túl sok. Számos alkalommal, már csak azért nem mentem vele, mert sajnáltam beindítani, arra a 10-15 km-re. És természetesen, városban nem is élvezhető, amit nyújt. No, meg, hogy keveset használtam, jobban fájt az évenkénti, akkor ~60000 Ft, olajcserére.
Drága, mert így is veszik. Még ennyiért is nagy rá a kereslet. Jóval nagyobb, mint a kínálat. -
tomcat78
őstag
Te próbáltad ezt a konkrét autót? Nem általánosságban beszélek az elektromosokról! Konkrétan az nem megy. Más elektromosokhoz viszonyítva. Nem, nincs ott az a bizonyos csúcs nyomaték azonnal! Mint írtam is az elsőre pont az lepett meg benne, hogy elektromos létére mennyire nem hajlandó el/megindulni! Még kipörgésgátló nélkül sem.
Nekem a konkrét típussal van bajom, mert ezért a pénzért városon kívűlre menni vele, gyakorlatilag csak erősen mazochista embereknek való. Egyszerűen a mozgó úttorlasz kategória. Namármost- az én nézőpontomból- 8 millióért egy kizárólag városban értelmesen használható autó szerintem baromi nagy luxus. Mert nagyobb távra, autópályára, de szerintem hosszabb távra még autóútra is gyakorlatilag alkalmatlan. Nem kompromisszumos, hanem alkalmatlan! Kizárólag városi autóért meg úgy kiadni ennyit, hogy az ember esetleg mondjuk fele-fele arányban használná máshol is, instant jelenti azt, hogy kell mellé egy másik autó. Ami még pénz. Én nem tudom elképzelni azt az élethelyzetet, hogy ez ennyiért jó lehet. Nem tudom ennél egyszerűbben megfogalmazni, hogy miért tartom drágának a tudásához viszonyítva. Ha röviden akarnám megfogalmazni, akkor talán azt kéne írjam, hogy 8 millió forintért lehet olyan autót venni, ami mellé adott esetben nem kell egy másik, ha az ember ki szeretne mozdulni a városból évi egy alkalomnál többszőr.
A sor 6 jó, bírom a nyomaték görbéjét Én egy v6 biturbóval (is) járok. Únnepnapokon Amúgy asszony használja. Minden másra ott a TD F Astra Aminek a fenntartása amúgy gyakorlatilag gombokból megvan"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
NoZoli
tag
Szerintem, egy GTK-nál nem a munkadíj lesz a mérvadó. Persze, nem elhanyagolható! Az utolsó mondattal, teljesen egyet kell értsek. Ezért kell mindenkinek magának kalkulálnia, hogy meddig fér bele. Én lakáshitelt is úgy választottam, hogy akár a szerződéskor kalkulált törlesztő kétszeresének kifizetése se jelentsen gondot.
-
tomcat78
őstag
válasz Chereiose #375 üzenetére
Eszemben sincs megbántani senkit
Az autó önmagában még lehet jó, a megfelelő helyen. Nekem az ára sokkkkk a tudásához képest. De mint írtam is, ha városba kéne valami, még én is elgondolkodnék rajta, értelmes áron. Nem a menet teljesítménye a fő problémám, hanem az ebből fakadó korlátai miatti használhatósága, ennyiért.
Nem véletlen nem írtam, hogy mi van itthon autó gyanánt. Mert nem is ugyanarra vannak kitalálva. Nem volna fair össze hasonlítani, vagy össze engedni a kettőt. Még lámpánál sem. Csak amíg az enyémmel be lehet menni a városba is- bár nem szeretem, pont mert nem épp kicsi- addig a Tiéddel nem szívesen járnám az országot. Megyek évi kb 70 ezer km-t. javarészt autópályán. És ugye városi kisautóként erre igazából teljesen alkalmatlan lenne a delikvens...."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
8th
addikt
Olajat cserélni ilyen felhasználás mellett nyugodtan ráér kétévente is az ember. Felesleges pénzkidobás és környezetszennyezés az élettartama derekán (sem) járó olajat évente, újra meg újra lecserélni. Ráadásul otthon bárki megcsinálja nem egy bonyolult feladat nem kell ezért a szerelőhöz szaladni. Én pl. vezérlést cseréltem két hete az egyik autómon holott a kertész végzettségemmel lófasz közöm sincs az autószereléshez meg elve a gépészethez se semmilyen szinten. Utánanéztem, hogyan kell és kicseréltem, ennyi.
Kényelem? Ennél több kényelem nem kell nekik, a GS az elérhető legmagasabb felszereltség volt anno a suzukinál. Légkondi, ülésfűtés, oldal és függönylégzsákok, asr, abs, esp stb... mai szemmel nézve is egy teljesen jól felszerelt autó."Az autónak akkor kell megtérülnie, ha munkaeszköz."
Szerintem olvasd el újra, hogy mit írtam.
"Drágábban vették volna, de a Splashnél drágábban is lehet eladni."
És feleslegesen állt volna 3+ millió forntjuk egy olyan használati tárgyban ami folyamatosan veszíti az értékét és amit bármikor ellophatnak összetörhetnek megrongálhatnak. Bomba üzlet autóban tartani a pénzt. Ja, nem.
-
szabonagyur
félisten
válasz tomcat78 #377 üzenetére
De ezt senki se írta, hogy ez a kisautó ország járásra van.
Van egy tök okés felhasználási környezete, amely megfelelő adottságok mellett kb. lehetővé teszi, hogy minimális összegért autózz.
Én pl. most nézek elektromosat, mivel újra bejárok dolgozni, ingyen tölthetem, akkor meg miért ne. És ha eladom pár év múlva is árában el tudom majd adni. Cserébe nem gyilkolom a másik újat rövid távokkal ahol be sem melegszik a motor, turbónak sem tesz jót stb.
Megyek éves bő 5e km-t, ha nem többet városban, ami így kb ingyen lesz, mivel eladni meg eltudom bármikor.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tomcat78
őstag
Vagy inkább csak nálunk kerül ennyibe.... Románoknál kb a fele, ha minden igaz. A srác, akiét próbáltam, kintről hozatta be, mindennel együtt (rendszám, stb) nem volt neki teljes 4 milliójába. Legalábbis saját bevallása szerint, nem kértem el a vonatkozó papírokat. Ja, és új. Nem használtan vette. Annyiért amúgy azt gondolom, hogy még emészthető is, amit nyújthat.
Támogatás.... Ezen mindig jókat mosolygok. Ti még elhiszitek, hogy azokat a pénzeket csak úgy adja valaki? De ez már tényleg politika lenne...."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Chereiose
addikt
válasz szabonagyur #381 üzenetére
De ott egész évben támogatva van meg van valami roncsautó program is, elvileg 4.5m körül kijön a comfort plus fullosan. Bár itthon is ennyi volt, akinek sikerült a támogatás.
-
tomcat78
őstag
válasz szabonagyur #379 üzenetére
Mint írtam is, hogy pont ez a bajom vele.... Ennyiért túl sok a kompromisszum. Az árát kritizálom, nem az autót.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
szabonagyur
félisten
És mennyire vagy abban biztos, hogy ez 1:1-ben ua. a modell mint a kínai? Mennyi EU-s pluszt rakatnak bele, mint kötelező elem esetleg? Ennyi erővel az orosz Suzuki modellek is olcsóbbak mennyivel, mivel ott nincs elvárás egy rakat extra dolog. Pluszban mire EU-ba ér a cucc mindenen annyi extra ÁFA, meg VÁM meg kitudja mi van még, hogy ez így jön ki. Nem lepne meg, hogy mire az end userhez eljut már ennyi az ára.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz tomcat78 #384 üzenetére
Sok az ára, de minek nem jelenleg itthon új autóban? Vagy van ára de éppen nem elérhető.
Illetve nem feltétlenül hívnám kompromisszumnak, más felhasználási terület, plusz aki megveszi tudja minek veszi meg--> mert új elektromosban még mindig olcsóbb, mint bármelyik társa és hozza amit elvár valaki. Ha mondjuk autózok 5000 km-t ingyen egy évben (mert ingyen lesz hiszen jelenleg a kínálat hiánya miatt árban is eladnám), akkor már bőven megérte a dolog.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz szabonagyur #386 üzenetére
Nemrég voltam letolva mert Kádár korszakoztam állítólag-
Te ugyanezt csinálod Megveszed, használod, árába eladod.
Dettó ez ment, okos ember kihozta a Zsigulit, Skodát, Wartburgot, mindegy mit a Merkur telepről és azonnal befizetett egy másikat. Ugye legkevesebb 3 évre lehetett elhozni, akkor a delikvens a régit új autó árban eladta merugye ugyanez volt mint most, hiánycikk és hozta ki az újat.
És így 3 évente új kocsija volt ingyen.
Méghogy Kádár korszak, ugyanez van most, hát nem változott semmi -
Somatom
veterán
válasz szabonagyur #385 üzenetére
Nem ugyanaz az autó. A 6000 Euró az már az eladási ár, amin már haszon van. Ha ennek a duplája az EU -s verzió, akkor is 12 ezernél tartunk, nem 20 ezernél.
Mi kerül ezen a fotelon 7200 Forintba?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
szabonagyur
félisten
válasz tordaitibi #387 üzenetére
És erről én mit tehetek, hogy megvan rá a keret és az autó árak csak felfele mennek plusz nem elérhető új autó?
Képzeld el van hitelem is, nevetséges kamattal, nem fogom átcserélni csak azért drágábbra mert ahogy írtad "okos ember".
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
De mi nem dupla ár szinte ami Kínából jön? Minden. Ott olcsón legyártják, itt meg haszonnal eladják. Ha lehetne autót rendelni ide aliról simán ide rendelném, nem fizetném ki a dupla árat.
De minden autó márka így van, hogy kb helyi piac szintjén jó ár, oda ahova beviszik meg durva. Megnéztem neked dániában kb fillérre pontsan 8M forintra átszámolva az ára, és ugye ott még jön rá egy nem gyenge üzembe helyezési költség is.
Szerintem nem kell neked bemutatni, hogy cseheknél mennyire megy a Skoda, hiszen ott az helyi szinten olcsó.
Sajna árat tekintve ez van, új elektromosat nézve meg olcsó, almát az almával összehasonlítás.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
NoZoli
tag
Ha nem mennek sokat az autóval, a viszkozitása megváltozik az olajnak, már 1 év alatt is.
Pénzkidobás akkor lesz, ha emiatt kell nagyobb összeget költeni a motorra.
Környezetszennyezés az 2-3 évente is, ami az elektromosnál, fel sem merül. De erről is lebeszélted őket.
Meg lehet csinálni otthon és mit csinálsz a leengedett olajjal, kicserélt szűrővel?
Nincs azzal gond, ha magadnak cseréled a vezérlést. Csak mint említettem, idő és energia. Na, meg, szerszámok. Elektromosnál, ez a ráfordítás sem merül fel.
Ha valakik, az idősek tudják értékelni a kényelmet. A felsoroltakon túl, a kuplung-, és váltóhasználat is mellőzve van az elektromosnál. Sok idősnek, ez is nagy kényelem. Nem csak a kütyük garmadája tud kényelmet adni.
Elolvastam újra, amit írtál, de továbbra is ugyanazt mondom. Ezek szerint, nem jól értem, mire gondolsz két autó közötti felár megtérülésénél.
Így most, 1,7M van, ugyanilyen körülmények között. Pedig, már tudjuk a topikból, hogy 500-ért is lehet kapni autót, ami kiszolgál. De ha a kütyüket nem nézzük, akár 70-ért is. Pláne, évi 4000 km-re. -
válasz szabonagyur #389 üzenetére
Azt a fogalmat hogy humorérzék, ismered egyáltalán "komoly ember"?
-
Somatom
veterán
Az autó 6000, az EU -s biztonsági berendezések további 14 ezer Euró. Nemáááá!
De, még ha így is van, az is tisztán mutatja az autó valós értékét, hiszen az alapon 6000 -ért már haszon is van és abban is van motor, akku, kormány, ajtó, stb. A biciklimhez 650 Euró egy akku.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #395 üzenetére
A kutya nem gyártatna Kínában, ha ilyen mértékű költségek jönnének egy termék árára.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Hogyne figyelnék. Az itthoni felszereltség sem mondható éppen gazdagnak. Nézted a videót, amit korábban linkeltem? Abban kívül-belül bemutatják a kínai verziót. Még az infokonzol is benne van, ami itthon extra. Mindazonáltal értem, hogy a plusz berendezések árnövelő hatásúak. Csak ennek mértéke az autó alapárához képest irreális.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #399 üzenetére
Fölösleges. Én már a kereskedőn keresztül adtam visszajelzést az importőrnek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Wise (ex-TransferWise)
- Ford topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bestbuy játékok
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Autós topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS, i7-1185G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Fehér Lenovo GAMING3 NVIDIA RTX 3060 6gb i7-12650H 16gb ram 500gb ssd FHD 165HZ windows1
- Eladó Dell Latitude 3310
- Eladó Lenovo ThinkPad T495s notebook
- Apple EarPods fülhallgató Lightning csatlakozóval eladó! (bontatlan eredeti)
- APPLE Mac Pro 6.1 / 2013 / 12 magos eladó.
- MacSzerez.com - iPhone 12 / 128GB / Kártyafüggetlen / Midnight / Garancia!
- Apple WATCH SERIES 5 44mm LTE - FULL DOBOZ
- Huawei Mate 20 Pro Uv Liquid Glass + Uv lámpa (tempered glass,üvegfólia)