- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
- iOS alkalmazások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12T - egytucat
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor Magic V2 - origami
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
ma Bejelentették, hogy hamarosan érkezik az LG Tone Free T90S.
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
"Sowohl die Radeon RX 5700 XT als auch die Radeon RX 5700 wird es zunächst nur als Referenzdesign geben. Dieses soll auch in Deutschland unter AMD.com zu erwerben sein beziehungsweise wie gewohnt von den Bordpartnern im Retail-Handel. AMD hat explizit erwähnt, dass man mit dem eigenen Verkauf nicht in Konkurrenz zu den AIBs treten möchte. Partnerkarten mit einem eigenen Kühldesign und höheren Taktraten sollen nach derzeitigem Stand im Laufe des August erscheinen."
Custom kartyak majd augusztusban.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Nem tudom, de ami tuti az az hogy nem azt mutatjak "mit tud rekonstruálni a FidelityFX" hanem azt hogy ha fogod a FidelityFX ON kepet es radobsz egy 4-es Gaussian Blur-t akkor olyan kepet kapsz mint amit a FidelityFX OFF-nal lathatsz. Gyonyoru mondhatom. Az is hogy valakinek volt pofaja ezt igy csinalni na meg az is hogy a helyi szakerto rakja be ezt mint bizonyitekot hogy milyen csudajo az uj funkcio. Mar fejcsovalasra sincs ereje az embernek az ilyenek lattan.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Latod megint jobb lett volna ha csandben maradsz mert erre a hozzaszolasa is majd szepen vissza lehet linkelni mint sok masikra.
Az a nagy helyzet hogy ha valaki csak kicsit is foglalkozott mar grafikaval es kepfeldolgozassal az hajnal haromkor fel szemmel felismeri a tipikus gaussian blur kinezetet - azt amit ott a kepen is lathatsz. Csak azert neztem meg hogy lassam milyen erosseget hasznaltak. Az is vilagosan latszik hogy nem az eletlen kep lett elesitve hanem az eles maszatolva amit kapcsolgatsz koztuk. Teljesen mashogy nez ki az amikor sharpening van valamire rahuzva, de egyebkent is egyertelmuen az eles kep szelei mosodnak el kifele meg ha nem is tudnad mit keress egy kepen sharpening gyanant.
Nem kell ehhez semmi forraskod se speci szuper fotobolt legujabb verzioja. Latni akarod "ingyen" hogy hogyan csinaltak?:
- Toltsd le es telepitsd ezt: Paint.NET
- Nyisd meg ezt a kepet: [link]
- Csinalj egy duplikalt layer-t CTRL+SHIFT+D
- Csinalj egy uj layer-t CTRL+SHIFT+N
- Rakd be ezt a kepet az ures layer-be: [link]
- Balra lent kapcsold ki az uj (legfelso) layer-t
- Aktivald a kozepso layer-t
- Menu -> Effects -> Blur -> Gaussian Blur
- Allitsd be 4-nek a Radius-t es OK
- Kapcsolgasd ki be a legfelso layer-tVoila - az egyetlen difi a ketto kozott az a letoltott kepen van kis jpg artifacting mert az ugy lett lementve a te elmosott keped pedig meg "szuz".
A "pereld be oket" es hasonlo marhasagokat meg hagy mert csak egeted magad.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
"...konkrét bizonyítékot tudsz-e rá hozni, hogy ők ezt így csinálták? Gondolok itt valami kiszivárgott beszélgetésre, stb."
Egyebkent minden rendben?
"Ez lenne igazából a lényeg, nem egy kósza elmélet arról, amiből soha semmit nem láttál.."
Bizonyitek nelkul? Kosza elmelet? Ember...
"De persze én égetem magam"
Igen, egeted. Meg mindig es ugy nez ki nem is veszed eszre.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Mar parszor elmagyaraztam csak nem akarod megerteni. Megcsinaltad amit a 203-ban irtam? Csak mert ahogy mar modtam akkor kell megcsinalnod ha tenyleg annyira nem ertesz hozza hogy a Gaussian Blur mintat/kinezetet nem ismerted fel a kepbol amit linkeltel pedig ez az egyik legfelismerhetobb minta ha mar legalabb par kepet dolgoztal fel valaha is. Az is vilagos hogy a ket kep kozul amit linkeltel az elmosott keletkezett az elesbol, ez is vilagosan latszik abbol hogy alakulnak a kontrasztos szelek. Ha mondjuk az aki keszitette a 4x helyett csak 2x-et hasznalt volna akkor meg talan lehetne vitatkozni is, de nem, tulzasba kellett vinni.
Bonusz:
Ha az AMD oldalan lathato interaktiv kepet veszed ([link]) akkor 6x kell hogy ugyanolyanra valtoztasd az eles kepet mint amit ok FidelityFX OFF-al jelolnek. Miert? Mert +50% a kepmeret 1260 -> 1890 pixel szeles. Ha lenne egy erdeti kep amit elesitettek volna ahogy irjak es abbol csinalnak utanna tobb meretet hogy tob helyen felhasznalhassak akkor ez nem igy lenne mert atmeretezes kozben valtozott volna a kep. Viszont ugy ahogy ok cinaltak hogy van egy alap eles kep es arra radobnak Gaussian Blur-t egy Adjustment Layer-el es kulonbozo meretekben exportaljak akkor pont az tortenik amit irtam es a ket kulonbozo meretu kepen latsz
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz hokuszpk #372 üzenetére
Ebbol:
semmi nem csinal neked ezt:
Mert nincs az elmosott kepen informacio amibol megcsinalna.
Egyebkent az is erdekes hogy az elmosott kep mit hivatott reprezentalni. Meg egy 480x270 -> 1920x1080 sima bicubic upscale is evesbe elmosott mint ami ott van.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Hagyd, itt mar a "szembecsukos, ujjak a fulekban, lalala" szinten tart a kollega meg olyanokkal jon hogy pereljem be oket Gondolom nem kell ehhez sokat hozzafuznom
(#385) Abu85
Na, kezded kapisgalni hogy nem koser a dolog? Szerinted az elmosott kep akkor mit illusztral?
(#386) hokuszpk + (#388) hokuszpk
A videon nem latod de ott se kaptal anyi reszletet mint amirol itt az AMD-s kepeknel szo van. Az eljaras mar par eve be van epitve a fotoboltba (a video is 2011-es). Voltak ennel vadabb dolgok is mar, csak az egyik sem az amit itt latsz. Egyszeruen azokat a reszleteket amiket az ON-os kepen latsz nem tudod sehogy rekonstrualni az OFF-os kepbol.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Ezt irtad:
"Közben jöttek képek arról, hogy mit tud rekonstruálni ... a FidelityFX."
Es ket kepet raktal be: "FidelityFX (natív) OFF" es "FidelityFX (natív) ON"
Akkor meg egyszer:
1) mit is reprezental az OFF kep?
2) ha nem azt amibol a FFX rekonstrual hogy olyan legyen mint az ON akkor miert azt irtad? mert akkor nem rekonstrual semmit. Foleg nem az OFF-os kepbol mert az egyelore a lehetetlen kategoriaba tartozik.Az AMD oldalan egyebkent nem irjak hogy rekonstrualna barmit is, ezt irjak:
"FidelityFX is a collection of high-quality post-process effects that automatically collapse multiple effects into fewer shader passes to reduce overhead and free up your GPU for the visceral experience you demand."
A RIS-es kepeknek tobbe ertelme van es eppen ezert abba nem is kotottem bele. Az klasszikus sharpening.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz paprobert #392 üzenetére
Nem errol van szo. Ha dolgozol/dolgoztal Unity-ben akkor tudod. A DOF mar reg mukodik, abban nincs semmi amihez ez kellene, sot, ha nem tudna megmondani hogy melyik objektum legyen elmosva mar alapbol akkor nem is lenne a piacon a motor
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Az ON kep az egy kepkocka a scene-bol (nem a konkret videobol mert ott nincs meg ugyanez a framing) ahol a arc fokuszban van. Az OFF kep pedig ennek az elmosasa. Semmi tobb. A Unity-ben realtime-ban akkor van hasonloan (nem ugyanugy) elmosodva amikor meg nincs fokuszban a karakter, de itt nem ez az eset. Egyszeruen elmostak egy eles kepet.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
"Az On és az Off között csak az InfinityFX jelenléte a különbség, legalábbis ők ezt mondták."
Es ezt volt mar a legelso valaszomban is - az hogy ezt el is hiszed az igazan szomoru.
"Az mindegy, hogy nincs meg a képkocka a videóban, mert a jelenet megvan a Unity-nek"
Termesztesen. Vagy az AMD-nek. De nem is irtam hogy a videobol lenne, pont azt irtam hogy nem onnan van.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
"Én addig nem állítok semmit"
Ezzel ellentetben eleg sok mindent allitottal eddig. Azt amit itt a #447-ben irtam tobbszor is. Eleve ezzel kezdted aztan kotod az ebet a karohoz pedig egyertelmuen marhasag az egesz.
Olyan melyre sulyedtel hogy egyszeru Gaussian Blur-t nem akarsz felismerni, elmeletileg Unity-ban dolgozol is es megis allitod hogy FFX nelkul olyan elmosott lenne a kep. Ezek egyszeru dolgok, nem kell hozza semmi hozzaferes a projekthez, nem kell a 2019.3-as verzio sem stb. Erdekes hogy most azt mondod "amíg ezt magam nem látom", az elobb meg azt modntad lattad es hogy el is magyaraztak mi tortenik es hogy a diakon is megvan. Akkor most mi is a helyzet?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AIO Vízhűtéses RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak nálam!!
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- ASUS GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit (ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING) Videokártya
- MSI RTX 3080 SUPRIM X 10GB GDDR6X - Beszámítás: OK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen