- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bazsi125
csendes tag
Sziasztok!
Visszakaptam a telefonomat a telenortól, ott így adták nekem vissza: "Van egy rossz és egy jó hírünk, a telefont ők nem cserélik de az Apple igen!" na mondom az jó, és mikor hogyan? hát azt nekem kell elvinnem a szervizbe... el is vittem, az egyik helyen kinevettek, hogy mit képzelek hogy ilyen hibával én szervizeltetni szeretném a készüléket (Bécsi úti szerviz) az Andrássy úton teljesen normálisan álltak a dologhoz viszont az elbírálás megint az lett h a gyártó nem cseréli, mellé küldtek egy árajánlatot, amiben a készülék cseréje 0 FT!!!! ezért megörültem, hogy biztosan kicserélik csak ennek ez a módja vagy mi.. most elmentem hozzájuk, és a kolléga valamit elrontott és az nem nulla Ft hanem 122ezervalamennyi..
Szóval nem lesz kicserélve a telefonom, ők elirányítottak az Apple telefonos támogatásához, hogy ott tudok panaszt tenni, ahol viszont vissza a szervizhez ,hogy ők bírálnak ők döntenek, ebben segítséget csak a szervíz tud adni, vagy Fogyasztóvédelem.
Most már tényleg elegem van mindenből, mielőtt még valaki azt gondolná hogy a telefont én tettem tönkre, már előzőekben is leírtam, hogy tokban tartottam az alatt a két nap alatt, nem ejtettem le, nem ültem rá.. persze tudom, hogy ezt mondhatom akárkinek.. vagy elhiszi vagy nem, maximum azzal tudom bizonyítani, hogy a telefon karcmentes, sérülésmentes..
Fogyasztóvédelem nem marad ki, bár időm az semmi ilyesmire, de amint meg tudom ezt ejteni, azonnal megteszem, érdekelne a véleményetek, hogy érdemes e elindulni ezzel vagy sem.
Az egyik szál az a telenor lesz, akinek a kedves szolgáltatói szervize olyan elbírálást adott, hogy a telefon állapota karcos, mind a kijelző, mind a hátlap, ezért nem cserélhető (minden dokumentum megvan, ami ezt igazolja és azt, hogy én karcmentesen adtam mát a készüléket nekik), visszavételkor pedig, oké, hogy szóbeli, de kaptam egy kis biztatást, hogy nem lesz semmi baj az Apple kicseréli.. tessék az Apple kicserélte.. se..
A másik szál az Istyle szervize.. kiküldenek egy e-mailt, 0Ft-os árajánlattal, hogy annyiért cserélik... erre ott bent meg tagadják, hogy azt valaki elrontotta, vagy én vagyok ilyen szerencsétlen, ami így is van.. vagy a szervizeknek a munkája ennyire minősíthetetlen?...
Amikor az Istyle szervizbe leadtam a készülékem mögöttem ugyanezzel a problémával jött egy srác.. neki is elhajlott a telefonja, csak neki jobban.
Az is érdekes, hogy valakinek cserélik valakinek nem.. pl itt is az egyik tagnak: 06209976900 neked is kicserélték, oké, hogy neked anyaghibát állapítottak meg, engem nem érdekelne, hogy mit állapítanak meg, csak cseréljék ki, mivel egyáltalán nem érzem úgy, hogy ez az én figyelmetlenségemből adódott volna, szerintem ez nevetséges, hogy megveszek egy 200ezer ft-s telefont, két napig használom egy tokban, és abban elhajlik, úgy hogy semmi külső behatás nem éri, a zseb feszülésén kívül, úgy gondolom, egy telefonnak nem kellene ilyen rendeltetésszerű használat mellett így "viselkednie" és mivel itt elég sokan vagytok, rajtam kívül még egy taggal történt ez meg, neki ki is cserélték, az internet a megjelenéskor tele volt ezzel a problémával, tényleg úgy gondolom, hogy csak van némi köze ezekhez a problémákhoz a gyártónak.Szerintem, most visszamegyek a telefonomért, mivel náluk is hiába kapálózok, viszont ha sokáig marad a telefon, akkor azért fizetni kell, szóval úgy gondolom, marad a fogyasztóvédelem, ja és amint visszakaptam, lefotózom nektek, hogyan is néz ki a hajlás..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ma A kisebbik iPhone is sokat nőtt az elődhöz képest, de épp azon a határon van, amit egy kézzel még megerőltetés nélkül lehet használni. Nagyobb is rá a kereslet, mint a 6 Plusra.
- E-roller topik
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Programozás topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- moongoose: Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- Autós topik
- The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
- Metal topik
- További aktív témák...
- új, bontatlan, iPhone 15 Plus gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Redmi Note 10 5G / Graphite Gray / 4GB Ram 64GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Apple AIRTAG ÚJ
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max / 256GB / White Titanium / Gyári kártyafüggetlen (0086)