- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blyan
félisten
válasz Parallaxis #549 üzenetére
Ez nem hülyeség, hanem kényszer, az androidon belüli verseny, amit a Samsung indított el, amikor letámadást indított a piac ellen, hogy dominálja azt.
Egyrészt bejött amire számítottak, viszont kényszerű modelláradatot indított el. Nézd meg pár éve mi volt, talán ha 2-3 modell volt gyártónként évente, most meg ugyanez negyedévente igaz.Lényeg a lényeg, a nagyon gyors értékvesztést valóban a nagyszámú bejentések okozzák, egy-egy csúcsmodellnek akár 2-5 variánsa is megjelenik nagyon rövid időn belül (persze igaz ez más kategóriában is). Kicsit olyan, mint a fegyverkezési verseny a hidegháborúban.
[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.