Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schwartz #434 üzenetére

    Abban igaza van TTomaxnak, hogy a VR-nél a gondok nagy része arra vezethető vissza, hogy nem létezik olyan szabványos grafikus API, amit VR-hez terveztek. Az AMD-nek van rá egy működő csomagja, ami tényleg jó eredményt ad, és amit ki lehetett rakni az idei E3-on, míg a többiek igazából próbálnak ötletelni, és osztják az észt az ARB-ben és a GAB-ban, hogy pörgessék fel ezt a dolgot, mert hiába hoznak később hardvert, ha fölé nem tudnak húzni egy olyan API-t, amivel használhatják is.
    Hosszabb távon nagy esély van rá, hogy mindenki csinál magának egy saját API-t. Eddig azért nem volt értelme, mert a szabványos funkciók hiánya egységesen sújtott mindenkit. Most már az AMD-t ez nem sújtja, de a szabványalkotás még mindig lassú. Erre előbb-utóbb reagálni kell a gyártói API-kkal.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák