- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
A lengyelek szerint az Amazon félrevezette a vásárlókat
it 7,8 millió dollárnak megfelelő összegre büntették az Amazont, amiért félrevezették a fogyasztókat a termékek elérhetősége és kiszállítási ideje kapcsán.
-
Végre konzolokon is játszható a Predecessor
gp Az eredeti Paragon MOBA egyik szellemi örököse már PlayStation és Xbox konzolokon is kipróbálható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
schwartz
addikt
Az evett is rendesent arra ertettem, hogy egy 160W TDP-re beharangozott kartya 15W-al evett kevesebbet a kazan 290X-nel DX12 alatt. (OK. ez ertheto mert kenterbe is verte de en ezt betudtam a ket eltero kodnak) Crysis3-at most nem neztem. Lenyegeben nem erdekel a ket kartya jovobeni viszonya csak a throttlingra reflektalva koptattam a billentyuzetet. (OCP, VRM, throttling, hutes kerdese jelenleg jobban foglalkoztat)
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
Whysperer
addikt
Figyi mind NV mind ATI oldalról alig várom ,hogy megszabaduljak driver f...tól....
Érted NV-nél volt olyan bajunk több gépen is ,hogy ekezdtél 3 Maya-val dolgozni és fektek képernyő. aztán nyomtál egy Driver firrsítést mind a 5 .. ugyan olyan gépen ( i7 4790k + gtx 760 Asus alaplap . hyper memók). stb. Otthon Ati beta driver szar volt. másik beta meg jó volt. Szóval alig várom már. Én komolyan ez az egyik ami miatt várom a directx 12 féle dolgot és ,hogy abba dolgozhassak
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
BeLucZ
addikt
válasz Whysperer #552 üzenetére
Szerintem is driveres bénázás állhat a háttérben, mert nonszensz, hogy 2x gyorsabb a 290X a 980Ti/Fury párosnál....
No nem mintha olyan sokat Coh2-nék, csak egyszerűen nem tudtam ez mellett elmenni
DX12-Maya? A munkában is ki lehet majd aknázni a dx12 előnyeit? Azt hittem csak játékokban lesz előrelépés. Egyáltalán hogy a csudába jön össze a 2? Valaki homályosítson már fel. Driverek teljesen azért nem tűnnek el nem? Csak nagyobb kontrollt kapnak a hardverek felett a játékkészítők. De akkor a munkaprogikban is ez lesz a trend?
-
Whysperer
addikt
Elvileg Ki ,de úgy csak mint a mostaniba a 11-et ,hogy directx shader-t látod.. és úgy doglozol vele.viewport-ba. példa: [link]
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Ren Hoek
veterán
válasz schwartz #551 üzenetére
Meg lett írva, az a Star Swarm teszt már nem jelent semmit, mert egy elavult verzió Az igazi bench az AOTS lesz, de szerintem ez az egész csak extrém sok egységes/AI-s RTS esetleg RPG játékokra lesz érvényes eleinte. El is fogja pi...csázni a 970/980-at egy 290X erre számíthatunk... de ha majd kijön mellé egy Deus Ex mondjuk, az fog reális képed adni. Szerintem egy brutális async graf/compute RTS DX12-ben teljesen más terhelést ad, mint egy FPS mondjuk... de ezt majd a jövő megmondja.
Amúgy a throttling vitát én nem értem... Már ki lett vesézve rendesen. DX12 alatt MINDEN kártya throttlingolni fog ha erős párhuzamos terhelést kapnak a részegységek. Ez így normális. NV és AMD esetében is így lehet hozni a megfelelő TDP-t, és még így is sokkal többet hoz ez a fajta extrém kihasználtság, mint DX11 alatt - ezt Abu is mondta. Nem tudom mondjuk tuningot ez hogyan befolyásolja, de DX12 alatt nem lesz fix órajel az tuti. Úgyhogy szerintem semmi gond nem lesz a VRM-ekkel. Illetve nem mindegyik kártyán vannak rosszak. Amelyik G1 bírja az 1560 MHz-et, meg kis fesz emelést is 24/7?
Itteni tesztben is kimérhették volna a Fury throttlingját:
http://www.anandtech.com/show/9390/the-amd-radeon-r9-fury-x-review/25
+ Tom's kép:[ Szerkesztve ]
-
icp1970
senior tag
na ezt szívesen elfogadnám.
-
BeLucZ
addikt
válasz darkhorse #560 üzenetére
direkt leteszteltem ( miután olvastam hogy Abu beírta ezt a 60%-os terhelést ) és semmivel nem melegebb a gpu alatta mint bármilyen másik játék közben azonos ventifordulat mellett.
a SLI skálázódás pedig egészen szar, 70-80%-on pörögnek a gpuk( kivéve 4x ssa mellett de akkor meg 30 fpsem van hiába a két vga)
direkt játszottam a beállításokkal, hátha a tesselation kavar be és azért nem tudnak rendesen dolgozni a gpuk, mert régebben olvastam róla, hogy azt eléggé elbaszták a játékban, de kikapcsolt tess mellett is 70-80% volt a gpunkénti kihasználtság( oké volt 80 fpsem), szvsz a metro 2033 jobban megvan írva én azt mondom
kinézetre sem csúnyább és ott legalább fullos a multigpu skálázódás, 99%-on pörög mindkettőfene tudja hogy mennyire lehet igaz a 60%-os összrészegységterhelés
[ Szerkesztve ]
-
darkhorse
tag
Én is teszteltem egy picit Last Light-tal miutál olvastam erről a 60%-os terhelésről. Én az áramfelvételt néztem teszt közben (VDDC Current), gondolom ez viszonylag pontos képet ad a terhelésről - persze lehet hogy tévedek, és teljesen rossz az elképzelésem.
Nálam Last Light közben 80A és 92A között mozgott, többi játék alatt általában ennél kevesebb a jellemző (~70-80), Furmark alatt pedig alapból ~115A-től indul. Viszont Metro 2033 alatt simán felmegy 100A közelébe, amiből nekem az jön le, hogy jobban terhel mint a Last Light.
-
opr
veterán
Mielott komolyan valaszolnek, feltennek egy kerdest ha nem gond:
Tenyleg ennyire buta vagy es nem erted mit irok, vagy csak ennyire nem latsz ra a rpogramozasra, mint szakmara in general?[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Morph76
aktív tag
Akit érdekel ,annak egy jó kis cikk(angolul) a fury X-ről és a 4K -ról. Sajnos ott sem domborít az előzetes fogadkozások ellenére sem.
Szomorú ,de sajnos ez van talán a DX12 segít majd...[link][ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Én azt látom, hogy ez a csillió shadertömeg sem lesz jó irány, ahogy a prociknál se a sokmag és a sokórajel. Otthoni felhasználásnál.
45% plusz shaderre, amit a magasabb sávszéllel etetni is lehet. Órajel ugyan az. Elvileg javult alapból a shaderek teljesítménye is. Ehhez képest 25% teljesítményugrás van.Én nem tudom jövőre mit hoz ki az AMD, de hiába lesz feleakkora csíkszél, ha begyömöszölnek hatezret is ugyanez lesz mint most, ezzel nem lehet sokáig vinni. Egy elég nagy átdolgozás kéne rá, úgy hogy még valamennyire a GCN is megmaradjon visszafele kompatibilis.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #90933760 #567 üzenetére
Mi más lenne az irány, ha nem az ALU power növelése? Komolyan kérdezem, hogy van-e olyan alternatív kutatás, amely szerint a jövőben fontos eljárásokat például Ray Traced Distance Field vagy voxel GI meg lehet-e oldani másképp.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#90933760
törölt tag
válasz Malibutomi #568 üzenetére
Na az lehet, nem néztem utána ennyire a 290X - FuryX különbségnek. Csak az szúrt szemet, hogy a bődület feldolgozó ellenére feleakkora a teljesítménynövekedés, mint kéne.
-
Drizzt
nagyúr
Ez az oldal tesztelesi metodusa. Minden kartyaval a leggyorsabb meg jatszhato beallitast keresik meg, s arrol szamolnak be az adott jatek melyikkel elvezhetobb. Ha valami nem 4k-n van tesztelve, az nem veletlen. Annyit jelent, hogy teljesen jatszhatatlan vallalhato kepminoseg mellett. Szeretem ezt a tesztelesi metodust. Egyebkent amilyen rossz velemennyel voltak a Fury X-rol, annyira tetszett nekik a sima. Mert azt a Gtx980nal vetettek ossze. Es attol azert egyertelmuen jobb is. Es arrafele nem is annyival dragabb.
Aaaa, bocs, beneztem, az elso Fury X tesztjukre gondoltam. Na de itt is azert jatszottak a beallitasokkal, csak a felvontas maradt fix. Es itt megiint onigazolva erzem magam, hogy nem kell nagyobb felbontasu monitort vennem.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
Malibutomi
nagyúr
En spec nem szeretem a HOCP teszteket, egyreszt mert erezhetoen (nagyon) NV partiak, masreszt, mert ezzel hogy osszevissza allitgatjak a beallitasokat pont az egesznek az objektivitasat veszik el.
-
jacint78
addikt
válasz Malibutomi #574 üzenetére
Vagy nem a nyers számokat nézik, hanem azt, hogy mivel jászhatóbb egy játék. Volt AMD kártyám és hiába ment több FPS-el, mint a vídiával, akkor is olyan furcsa laggolós volt az egész, pedig. több esélyt is kaptak és mindíg elbuktak.
type your text here..
-
Joshi
titán
Nem rossz elgondolás, mert én is szórakoztam az Assetto Corsában a beállításokkal hogy 4k-ban legyen 100 körüli fps-em, de a látvány ne romoljon számottevően. Viszont ha valamit összehasonlítunk, akkor azt csakis ugyan olyan beállításokkal tegyük különben értelmét veszti az egész. Egyébként az tisztán látszik hogy a legtöbb tesztoldal próbálja elmosni a Fury X gyengébb képességeit, csak azt nem értem hogy miért kell mindenkit h_lyének nézni?
-
Olajka02
aktív tag
Ezt már írtam egyszer, de nem reagált rá senki.
A rangsort szerintem ne tévesszük össze (hogy mit mivel kell és érdemes összehasonlítani).
Tudom, hogy írták a gyári tuningról és stb...
De most ma van - a jelen - és ezek a mai játékok és kész."....Egy jó példa:
http://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_980_Gaming/25.html
Nem azért írom ,mert van ilyen kártyám, hanem azért, mert szerintem a fenti megállapítás általánosan elmondható a jelenlegi helyzetről és jócskán bele tud szólni a rangsorba.
Ha a tényleges ellenfélhez (r9 390X, ami rangsorban a 3. kártyája az AMD-nek ahogyan most a 980-as is az NV-nek) hasonlítom egy 980-as custom teljesítményét (+6-10%) akkor jelen pillanatban egy 980-as nézeteim szerint jobb megoldás lehet (ha csökken az ára, akkor meg biztosan, de aprón 130K ért garival már lehet kapni kiváló darabokat).
http://www.techpowerup.com/reviews/MSI/R9_390X_Gaming/30.html ..."
-
Venyera7
senior tag
-
Drizzt
nagyúr
válasz Venyera7 #578 üzenetére
Az egegyadta vilagon semmi bizonyitek nincsen arra, hogy a jelenlegi eroviszonyok meg fognak valtozni. Ez csak tippelgetes. Lesznek olyan engine-ek, amik jobban fekszenek majd Gcn-nek, de biztos vagyok benne, hogy legalabb ugyanannyi olyan engine is lesz, ami meg Maxwellnek kedvez. Dx12-ben is. Majd kiderul.
I am having fun staying poor.
-
Joshi
titán
válasz Venyera7 #578 üzenetére
Ilyenre még soha nem volt példa hogy egy kártya begyorsult volna évek múlva, nem értem hogy ezt mire alapozzák az AMD tulajok. A 290-es kártyám jó kis kártya volt, de esélytelen hogy évek múlva is full grafikán játsszak vele. Ha a DX12-es játékoknál se lesz érdemi javulás az AMD-nél, akkor végre belátja mindenki hogy ezek csak ígérgetések. Mondjuk szerintem azután is álomvilágba fognak élni az AMD fanok.
[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
Ezen véleményedet csupán az én 6950-es szar AMD VGA-m cáfolja meg, amivel mai napig magas beállításokon játszom, és még a legnagyobb AAA címek is erős med-high beállításokkal elfutnak. A kártya nem mai gyerek...Érdekes mód mindenki csak NV oldalról tudja elképzelni a tutit, még akkor is ha az ott sem igaz.
Bírjátok már ki azt az egy kib@szott hetet amíg jönnek a tesztek....A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Joshi
titán
válasz Raysen623 #581 üzenetére
Másfél évig volt R9 290-em és gondolod hogy nem tudom milyen beállításokkal lehet játszani egy AMD kártyával? Sőt a 290 előtt egy 6870-em volt kb egy évig, szóval kicsit több a rálátásom a dologra mint hiszed. Azt meg nekem ne mond hogy egy 6950-el full grafikán játszol, vagy ha igen akkor max 30-40fps-el. Ja és akkor még meg sem említettem a felbontást.
Nem azt írtam hogy használhatatlanok az AMD kártyák, hanem hülyeség a jövőbeni 30-40%-os gyorsulásuk mert mondjuk jön egy új API. A Mantle se jött be akkor a DX12 mitől lenne jobb főleg úgy hogy nem is AMD only lesz?
[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
Mantle használata eseten realizalhato gyorsulasra mar többen írtak ellenpéldát. Érdekes mód nekik gyorsult...
Nekem is elég régóta van AMD karim hogy tudjam mit bírnak, szóval nem kell győzködnöd semmiről.
Egyébként 1680x1050-es felbontason játszom vagy FHD-n. FPS számot tekintve 30-60 kozott Nekem ez bőven elegendő, mert nem befolyásolja a játék élményt...[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Joshi
titán
Jó persze majd 5 év múlva a Fury X is ugyan azt tudja mint a 980Ti, csak addigra ezek a kártyák már senkinek nem kellenek. Ha erről van szó akkor lehet hogy igazatok van csak ez nem életszerű, minek vennék ma egy csúcskártyát ami majd évek múlva éri be a konkurenciát úgy, hogy a konkurenciának addigra már bőven lesz sokkal jobb megoldása. Szerintetek ez rendben van így?
(#584) Raysen623 neked jó így de másoknak nem, te pont ezért nem is fogsz venni ilyen drága kártyákat, de azért osztod az észt. Grat.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
Én mindig is a középkategóriából néztem ki magamnak VGA-t a jó ár-érték/kedvező fogyasztás/előremutató technikai tudás/halk és hüvös hűtési megoldások mérlegelése után. HD4850 és HD6850 után viszont kicsivel feljebb voltam kénytelen nézelődni videókártyáért. HD7850-el kezdődően a hardver és szoftveres fejlesztések idejekorán elavult szintre mérsékelték a teljesitményét, és a tudásszintje alá degradálták ezeket az amúgy megvétel hónapjaiban igen jó VGA-kat. Az R9 270X TOP ezért volt szükséges vétel, hogy végigvigyek még néhány játékot... A tudásszintje ennek a 270X-nek lett a legrövidebb ciklusidejű, mert a Shaderek és órajelek kevés teljesitményt nyújtanak. Az R9 Nano lehet képes ezt a falat áttőrni és remélem nem lesz neki ez nagy falat... Szeretném majd hosszabb ideig használni. A végére egy kis idővonal. HD3850 AGP 512MB = majd 2 év játék (Crysis-t végigvittem vele 2x). Witcher első része miatt továbbfejlesztve HD4850 512MB VGA-ra. Itt a gép és az OS is cserélve lett. 3 évig fejlesztgettem erre a VGA-ra, majd jött a DX11. HD6850 1GB és három, majd a négy magos Phenom II CPU és a 64bites OS. Ez is jó etap volt néhány szükséges fejesztéssel (RAM és HDD-k számának jelentős nővekedése) és jó játékokkal telt az a majd 3 év. HD7850 2GB csak 1.5 évig szolgált nálam és ezt cseréltem fél éve a jelenlegi R9 270X-re, ami inkább csak kozmetikázásnak tünik. A HD7850-et és az R9 270X-et egy ciklusnak tekintem, mert jelentősen nem nyújtott semmi változást... csak ezzel még valahogy el lehet játszogatni.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz #00137984 #589 üzenetére
Én Phenom II X4 965-ről váltottam i7-4790k-ra egy R9 290 mellé, nem volt olcsó a váltás, de szerintem a legidőtállóbb az eddigi platformváltások közül. Vga-t azért cseréltem le mert szerettem volna magasabb felbontást és szép grafikát, ilyen feltételek mellett csak a felsőház jöhetett szóba. A Fiji széria több sebből vérzett ami már látszott közvetlenül a megjelenés előtt is, szóval nem volt érdemes megvárnom. Pedig én szerettem az AMD-t vga fronton, proci fronton már nem annyira.
-
Raysen623
addikt
A Fury most jött ki és rá pár hétre jött az úk driver is és gyorsult a kártya, meg a régebbi VGA-k is. Egyébként a korábbi kiadások is folyamatosan gyorsultak. A drasztikus jelzőt meg majd egyszer kifejted talán ha elég szerény leszel és nem csak az észt osztogatod. Szóval az 5 év utáni gyorsulás már itt elbukott...
Normál esetben az új driver 5-15% gyorsulást hozhat és ez az átlag. Néha sikerül 20% fölötti gyorsulást is elérni adott VGA-nál, ami nálam már drasztikusnak mondható. A fentiek mindkét gyártó kártyáinál igazak és ez a normális. A felső kategóriában egyébként kb 10fps differencián vitázni kész röhej, mert ez már bőven benne van a driver problémák keretein belül. Ezen az egy valamin elvileg a DX12 változtathat, azonban mindez ezekután a fejlesztőkön fog múlni, tehát ha valahol lassú lesz, akkor az a játék fejlesztőinek silány munkáját fogja tükrözni és nem a driverét.[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
#00137984
törölt tag
R9 Nano-t néztem ki az R9 270X leváltására. A jelenlegi alaplap+CPU párosnak lassan mennie kell. Szép kort megéltek a gépemben ezek a hardverek, de már megértek a frissitésre. Nem tudni mit hoz még a jővő, de lehet inteles lap és CPU lesz beújitva a FIJI GPU kiszolgálására.
-
Joshi
titán
válasz Raysen623 #591 üzenetére
Pont ez az hogy néhány %-ot mindkét gyártó kártyája gyorsul pont ezért nem értem ezt a jövőbeni gyorsulás dolgot az AMD fanoktól. Az hogy driver oldalról javulás van az normális, de ugye az AMD fanok ennél többről beszélnek csak nem értem miért? Az meg egy rossz példa hogy a 6950 veri a 680-as nv-t. Az senkinek nem jut eszébe hogy mondjuk az nv már nem fektet energiát egy több generációval régebbi kártyába?
Ahogy írtam már a Mantle se hozta el az AMD-nek a megváltást, miért hozná el a DX12 főleg úgy hogy utóbbinak az nv-vel is működnie kell. Igazából magyarázhatjuk ezt naphosszat a lényegen nem változtat. -
Pekkk
aktív tag
Itt van GPGPU teszt. Elég jó, csak mi előnye származik majd játékokban?
-
Drizzt
nagyúr
válasz Raysen623 #591 üzenetére
Es? Jelenleg barmelyik custom oc-s 980Ti 15-25%-kal gyorsabb, mint a Fury X FullHD-n. Tehat ha feltesszuk, hogy a Fury X szenne gyorsul a driverek miatt, mig a 980ti stagnal, akkor is maximum egalizalni tud majd a jovoben a R9 Fury X. Tehat eszerv nem nagyon szol a vasarlasa mellett. Lehet jonni a 4K-val, de single GPU ezen a felbontason csak onmagad massziv szopatasara eleg.
I am having fun staying poor.
-
#00137984
törölt tag
válasz Raysen623 #591 üzenetére
Milyen gyorsulást láttál driveres fronton AMD videókártyánál az elmúlt néhány évben?! Lehet egy másik idő vagy dimenzió sikban léteztél eddig. Néhol voltak jó driveres kiadások (13.9 vagy 14.12), majd jöttek a mikrólag akadások enyhitésére a változtatások. Ezek a gyorsuló teljesitményt lekorátozták szépen és a minimum FPS-t probálkoztak szinten tartani. A leirt gyorsulások jó ha 5%-ot elértek néhol, ami számszerűsitve 1-2 FPS-t jelentett. Eddig ezért vettem OC-s videókártyákat, mert ezzel legalább biztosan meghatározható teljesitménynővekedés volt bekalkulálható. Ezért kell évről-évre egyre fejlettebb kategórákból drágább VGA-t választani, hogy elfogadható szinten maradjon a teljesitmény játékok közben. Nem elég a teljesitményed az adott játékban?! Vegyél jobb VGA-t, vagy konzolt játékra! Ez az AMD hozzáállása és nem a driverek és a VGA-k optimalizálásának elsődlegessége, főleg nem régebbi GCN verzióval számolva. Hiszen mindig új GPU-kat főznek ki a háttérben és most a FIJI van teritéken.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
válasz #00137984 #597 üzenetére
Kicsit továbbgörditve a gondolatmenetemen, az AMD részben a játékkiadók hozzáállása miatt is került ebbe a helyzetbe. Nővelik a shadereket és a VRAM mennyiségét, mert erővel megoldják hogy az optimalizálatlan játékprogramok is játszhatóak legyenek AMD-s VGA-n. CoD AW esetén a patch és a csodadriverek sem javitották ki a játékfejlesztők által elkövetett hibákat.
[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
Javaslom olvasd át a DX12 cikkeit és kezd el felsorolni mi az a több amit szerinted a fanok elvárnak az új API-tól.
A Mantle pont annyit hozott amennyit kellett neki és semmi többet. Soha nem értettem mi az a folyamatos messiásvárás minden változtatástól, de ezt is leginkább tőletek hallom újabban.(#595) Drizzt: már megint egy olyan felbontással jössz, amihez nem szükséges egy ilyen drága VGA. Arról nem is beszélve, hogy ezen a felbontáson mindkét kártya sebessége untig elegendő, sőt sok is. A 4K-hoz meg mindkettő kevés, sőt az összes jelenlegi VGA elég kevés még hozzá. Az egyetlen talán értelmes indok egy ilyen kártya megvételéhez a VR támogatás megléte lehet. Egyébként meg jó lenne ha hagynád hogy az egyén döntse el mit vesz magának és folytatnál szent keresztesháborút hittérítés gyanánt...
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elektromos autók - motorok
- Facebook és Messenger
- Arch Linux
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Floridában tilos lett 14 év alatt facebookozni
- Hieronymus: Na, mit hoz a húsvéti nyuszi?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...