Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • N4r4ncs

    aktív tag

    Üdv,
    Most ha igazából ha gondom van a Nokiával azt a legérdemesebb bevinni egy hivatalos szervízpontba?
    Mert elvileg mégiscsak ők értenek hozzá,és azt elküldik egy központi egységhez vagy ez hogy működik náluk mert nálam is csak egy alkatrészt kéne kicserélni.

    Mátyással együtt az igazság is meghalt

  • ALI_G

    veterán

    válasz tibor64 #50 üzenetére

    hát azért tudtál volna mást is tenni. Nem tudom, hogy van nokia szervizelésének menete, de azt hiszem, hogy ha 2 hétnél tovább nem tudják javítani, akkor kapnod kell cserekészüléket és vagy kérheted a készülék teljes vételárának megtérítését.
    Biztos elolvastad, hogy milyen feltételek mellett garanciáztat a nokia?

    Nekem pannonnál volt a második garanciázásom után, hogy nem volt kitöltve és eléggé bepipultam, ugyanis mire visszajött a javított készülék, kb 1 hét után, lejárt a garanciám, de szerződésben úgy volt, hogy a javítás idejével meg kell hosszabítani a lejárás dátumát, de legalább X napra kell növelni a kézhezvételtől.
    Majdnem ordibálnom kellett a szervizessel, hogy márpedig kitölti, mert én így nem veszem át.
    Képzelt el, átveszem és szart ad ide, vagy másnap adja be a kulcsot, nekem nincs garanciám?! :)

    Erélyesebben kellett volna fellépj, amikor nem tud kapcsolni főnököt, akkor következő hívásom a fogy.felügyelet lett volna. Ált. fenyegetőzés elég.

  • Bocha

    HÁZIGAZDA

    Kedves Mindenki!

    Némi helyzetjelentést adnék, nehogy azt higgye bárki is, hogy elfelejtettük a témát. Az elmúlt pár héten nagyon sok helyen voltunk interjút készíteni, a gyártókkal kész vagyunk, az operátorok közül a Vodafone van hátra, velük sajnos elég nehezen mentek a dolgok, de a lényeg, hogy a héten valószínűleg oda is tudunk menni. A cikk jelenleg azért várat magára, mert még hátra van a Fogyasztóvédelem, a Hírközlési Hatóság és a felelős minisztérium, ami mint a mai hivatalos állásfoglalásból kiderült, nem a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium, hanem a Szociális és Munkaügyi Minisztérium, akiket épp ezért csak ma fogunk tudni megkeresni, reméljük hamar összejön az interjú. Az elkövetkezendő két hétben még egészen biztos, hogy nem lesz cikk, mivel a héten nem tudjuk már befejezni, jövő héten pedig a fél szerkesztőség Barcelonában lesz az MWC-n.

    Egyébként nagyon érdekes és tanulságos volt a sok interjú, némi pozitív fejleményről is beszámolhatok, pár olvasónk régóta szervizben porosodó gépe hirtelen megjavult, vagy ha nem is, az ügyek végére pont került, miután az illetékes cégek mindenféle igazgatóinak személyesen adtuk oda a jegyzőkönyveket.

    Köszönjük a türelmet, biztos vagyok benne, hogy a cikk megéri a várakozást, jelen állás szerint annál is teljesebb lesz, mint amire az ötlet megfogalmazásakor egyáltalán gondolni mertem.

    Bocha

    Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n

  • alkoto5

    csendes tag

    Közelmúlt tapasztalatai alapján elképesztő a CIRMA szerviz működése,
    elképesztő a SonyEricsson és a mobilszolgáltatók választása, hogy a fogyasztók véleményei ellenére a CIRMA Hungary Kft-t alkalmazzák kizárólagos magyarországi szerviznek. A többi mobil-szolgáltatónál is van előfizetésünk, de ilyenre még nem volt példa.
    A Vodafone-nál 2008. október 29-én egy SonyEricsson K800i készüléket vásároltunk.
    Fokozott óvatossággal használtuk, de sajnálatos módon a vásárlást követő második hónapban egyre több hibajelenséget produkált:
    - beszélgetés közben kikapcsolt,
    - bekapcsolást követően szürke ablakot produkált,
    - néhány nap múltán egyre többször kikapcsolt, de újrainditható volt az indítógombbal,
    - később már csak az akkumulátor kivételével/visszatevésével volt újraindítható,
    - végül egyáltalán nem lehetett újraindítani.

    2009. január 16-án már jártunk a Vodafone márkaképviseletben (Mammut), mikor is átküldtek a
    helyi Sony Ericsson szervizbe, akik nem tudtak cserekészüléket biztosítani.
    2009. január 26-án Vodafone-nál cserekészüléket felajánlva elküldték a telefont garanciális javításra.
    A készülék sértetlen volt.
    2009. február 9-én kaptam SMS-t, hogy a hibát kijavították és fáradjak be képviseletbe.

    Legnagyobb megdöbbenésemre közölték, hogy a szerviz (CIRMA Hungary Kft. repair number: 253926) „külső mechanikai hatás nyomait találta” (???), csatoltak egy saturól készült fényképet és a garanciát megvonták. A készülék hibájának tényleges okát nem közölték.

    Csodálkozom, hogy a szerviz tényszerű ok nélküli, beazonosíthatatlan satu fényképét tartalmazó jegyzőkönyvet produkál, majd erre a semmire hivatkozva ugyanezen szerviz jogos megvonni a garanciát.
    Mint a Vodafone utólagos levelében tájékoztat: "Nem rendeltetésszerű használatnak minősül, ha a készüléket külső mechanikai hatások érik, ami miatt megszűnik annak granciális javítása. 2009. január 26-án leadta Sony Ericsson K800i típusú készülékét üzletünkben, melyet továbbítottunk gyártó szervizébe (CIRMA Hungary Kft). Megállapították, hogy a készülék belsejében mechanikai sérülés következtett be, ennek következtében a főpanel elgörbült – melyet a fényképpel igazoltak – emiatt a garanciát megvonták.˝

    Ezúton kijelentem, erre készülékre nagyon vigyáztunk, soha nem érte semmilyen ártó mechanikai hatás, külseje most is sértetlen, eredeti fóliák is rajta vannak. A telefonon az akkumulátor és a SIM kártya kivételén és behelyezésén kívül senki semmit nem szerelt.

    Van és volt néhány régebbi SonyEricsson telefonunk, melyek a hosszú mindennapi használatban bizony összekarcolódtak, néhányszor leestek, de nemhogy az alaplapjuk nem görbült meg, de még a házuk sem repedt el, vidáman működnek.

    A Sony Ericsson márkaképviselet ügyfélszolgálata némi bizonytalanság után telefonon azt közölte, hogy "ilyen készülékben magától alaplap deformitása nem fordulhat elő", és jelezte, hogy "az viszont előfordult már, hogy egyesek a sérült készülék a tönkrement külső borítást hibátlanra cserélve próbálták a garanciát érvényesíteni".
    Ezzel mintegy arra célzott, hogy bár nem írta le, a szerviz ezt vélheti, ami önmagában durván sértő.
    Tájékoztatása szerint a lehetséges eljárásként javasolt Békéltető Testületi (1000,-Ft) illletve a Nemzeti Fogyasztó Védelmi Hatóság (24000,-Ft) esetlegesen a fogyasztó igazát bizonyító szakvéleményét a szolgáltató/forgalmazó elutasíthatja, számára ez kötelezettséget nem jelent, ezért a hónapokig húzódó eljárás teljesen értelmetlen.

    Egyéb márka mobiltelefon-szerviz szakértői szerint kizárt, hogy a fokozatosan kialakuló hibajelenségeknek egy mechanikai sérülés lenne a oka.

    Kérném tisztelettel a CIRMA, a SonyEricsson és a Vodafone képviselőjét, vagy bárki hozzáértőt válaszoljon az ügyünkben felmerült kérdéseinkre:

    - Hogyan lehet, hogy egy ekkora szolgáltatónak mint a Vodafone nincs saját szakértője, és
    - szerviz probléma esetén vakon elfogadja ugyanannak az egyetlen és kizárólagos szerviznek
    véleményét?
    - Hogyan lehet egy nagy erőt igénylő belső károsodást külső sérülés nélkül okozni?
    - Külső sérülés nélkül mikor, hol, és hogy görbült meg az alaplap, ha kizárólag csak a CIRMA
    Hungary Kft.-ben szedték szét a telefont?

    Többek véleménye szerint, melyhez most mi is kapcsolódnánk, garanciális javításoknál egyes szervizek egyes szakértői szakmai nehézségek esetén, (pl. hiba okát nem tudják megállapítani, vagy a javítás nehéz, időigényes, költséges), a munkát elkerülendő ilyen, vagy ehhez hasonló szakmai véleményt ad, és esetleges még bizonyítékot is produkál, mely a garancia megszűntetését vonja maga után.

    Azután vásárló meggondolhatja, hogy
    a. pénzt, időt, fáradságot nem kímélve reménytelen küzdelmet kezdjen,
    b. vagy morogva hagyja a fenébe az egészet.

    Sajnálatos módon Magyarországon e tárgyban a b. változat a szokásos megoldás.

    alkoto5

  • dedike

    addikt

    válasz alkoto5 #54 üzenetére

    :Y :Y

    [OFF]Ennél többet ehhez sajnos nem tudok hozzáfűzni...

    <felháborító>[/OFF]

    Jó szerencsét!

  • Rs232

    csendes tag

    válasz alkoto5 #54 üzenetére

    A szomorú tény, h Cirmáéknál nincs választás. Az "a" ponttal indíthat bárki, de sajnos mindenképpen "b" lesz a vége. Az én telefonom is megjárta az utat, szintén SE, az előlapot úgy sikerült levenniük szereléshez, h három jól látható nyoma maradt, persze ezért utólag felesleges szólni, elismerni soha nem fogják. Ha Cirmánál érték mechanikai hatások (pl. dobálták v leejtették) a telefonod, már soha nem derül ki, nekik ez a legegyszerűbb, kitölteni egy papírt, lepergetni az ügyfelet, részvétem...

  • alkoto5

    csendes tag

    válasz alkoto5 #54 üzenetére

    Fazekas Tibor úr részére
    Vodafone Magyarország zrt.
    Levelezési Csoport

    Tisztelt Fazekas úr!

    Mivel nem tudhatom Önöknél ki foglakozik a garanciális javítások szinvonalával és sikerességével, Önnek , mint a köszönettel kézhezvett sematikus levél aláírójának küldeném válaszunkat. Kérem továbbítsa a megfelelő személynek.

    Tekintettel arra, hogy az érintett sem Vodafone Magyarország zrt., Sony Ericsson és Cirma nem kíván érdemben foglalkozni az ügyünkkel, lehet, hogy mi sem folytatjuk.

    Témához kapcsolódó bejegyzésünket, melyet szíves figyelmükbe ajánlok: http://www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=2610,
    http://mobilarena.hu/tema/re_a_mobilarena_a_jobb_szervizhalozatert/hsz_51-100.html,
    stb., nem az érintett cégek ellen, hanem inkább érettük tettük a fórumra.

    Nem a készülék hamis indokkal elvesztésének keserve ösztönzött, ez talán látható abból, hogy az ügyben a képviseletekben, a személyes és telefonos egyeztetéssekkel, a levelek írásával eddig kb. 40 órát töltöttünk el, ami egy jobb márkaszerviz rezsi-, vagy egy garanciális ügyekkel foglakozó Vodafone-os középvezető bruttó órabérével számolva kb 400.000,- forint.

    Egyetlen magyarázatot tudok lehet a garanciális szervizelés ilyen módon való kezelésének :
    a nyomott ár miatt a készülékeknek nincs, vagy csak igen csekély fedezetű garanciája.

    Több hasonló fórum, több hasonló vélemény van. Mivel látható, hogy az érintett cége nem ismerik, nem figyelik, vagy nem vesznek tudomást róluk szóló fogyasztói visszajelzésekről, ezúton tájékoztanám Önöket, hogy ezek napról-napra egyre fontosabb véleményformáló platformok.

    Érdemes néha bele-bele kukkantani.

    Üdvözlettel:

    Benyovszky István

    alkoto5

  • PowerBuldog

    veterán

    Bocha: Cikk hogy áll? :U

    Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html

  • princeygor

    csendes tag

    a mobil ask kozponti szervizeben dolgozo szervizvezetojenek [...]. lassan 10 eve nem valtozik a stilus. ha szar is valami es tudjak is irnak melle egy szakvelemenyt, hogy az jo es pont ugatas nincs.- nem ok ez egy 10 ezer hufos keszuleknel sem de meginkabb nem ok egy 250 ezer hufosnal...

    [ Módosította: Viktor0610 ]

  • ClioRS

    őstag

    válasz princeygor #61 üzenetére

    Ezt csak pártolni tudom..... de nem csak a szervizvezetőnek, hanem mindenkinek aki ott telefonokhoz egyáltalán hozzáér!!!!

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz princeygor #61 üzenetére

    Ezt a hangnemet nagyon nem kellene erőltetni. :(((
    Figyelmeztetlek, a következő ilyennél nem csak a hozzászólást moderálom.

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html

  • D1Rect

    félisten

    Most készülök egy Nokia gariztatásra.... Ha van említésre méltó jelezek, mindenképp jó kezdeményezés. :R

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • princeygor

    csendes tag

    válasz Viktor0610 #63 üzenetére

    ha lenne tapasztalatod a nokia kozponti szervizenek a hozzaallasarol stilusarol, nem moderalgatnal, mert ez noies es gyenge volt ahoz kepest ahogy illene beszelni roluk. az hogy megveszek toluk rendes idokozonkent egy dragabb (8210,8310,8850,8910, 8800sirocco) telefont es ha vmi baja -censored mivel vikicica kimoderal:- kakilnak a fejemre, elkuldenek afrikaba, irnak egy szakvelemenyt hogy a szar mar pedig jo, ha sokat ugralok bemartjak a telefonom egy pohar vizbe es irnak szakvelemenyt hogy azott es athuzzak a gari levelem az tobb mint verlazito. van egy funkcioja -egy itthon vasarolt hivatalosan teliaron nokia garilevellel- a siroccomnak ami nem jo. nyilvanvaloan nem jo. a nokia boltosok szerint se. ezek a semmire kello idiotak meg irnak szakvelemenyt hogy jo...

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz princeygor #65 üzenetére

    Van ilyen téren tapasztalatom (az üzletünk Nokia Partnerüzlet és Szervizpont is), és tudom, milyen a Nokia hozzáállása a központi szervizbe küldött készülékekhez. Azonban bármilyen is a szerviz, itt a fórumban ez a hangnem nem megengedett.
    A továbbiakban a fórumban erről nem kívánok értekezni, privátban válaszolj, ha teszed.

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html

  • Fcsabi

    tag

    Csak óvatosan érdeklődöm, hogy lesz ebből a cikkből még valami?
    Vagy a gyártók / szervizek sikeresen közbeléptek?

  • Peter M

    tag

    Én most fogom leadni a telefonomat a nokiánál, előre érdeklődtem miszerint levenné e a burkolatot elöttem, hogy bármely garanciális javítást megakadályozó tényezőről meggyőződhessen a vásárló, elutasította.

    Szerintem már a leadás pillanatában kérni fogom a vásárlók könyvét, kap egy bejegyzést a fenti tényről és ha úgy kapom vissza a telefont ahogy többen leírták, akkor a vásárlók könyv bejegyzés megtestesíti a ráutaló magatartást miszerint az egészet direkt csinálják.

    Ha van valakinek jobb ötlete hallgatom. Szervíz elött proaktív modón megelőzni a problémát.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

  • Squalo

    csendes tag

    Sziasztok, hogy áll a cikk? Érdeklődve várom (várjuk) a fejleményeket.

    Védd a fákat. Egyél hódot...

  • joey04

    titán

    válasz Squalo #69 üzenetére

    Ne baszogassák állami szinten az Apple, Google, Meta, MS cégeket!

  • economist

    tag

    Sziasztok!

    Nokia 6120 Classic készülékemnek alaposan leromlott az akku ideje. A garancia lejárta előtt bevittem egy hivatalos Nokia szervizbe Győrbe. Budapestre küldték kivizsgálni. Megállapították, hogy az akku jó, még 80%-os, ami megfelel a gyári paramétereknek. Tegnap délután fél hatkor vettem át, estig volt pár hívásom teljes térerőn gsm hálózaton, összesen 40 perc. Fél töltést jelzett. Reggelre pedig készenlétben hívás nélkül magától teljesen lemerült.

    Ma visszavittem, hogy nem jó, de állítják, hogy bevizsgálták és jó. Újonnan nem ennyit bírt. Most elvitték megint szervizbe, de azt mondták, valószínűleg nem fognak akkut vagy telefont cserélni. Mivel 10 napp az átfutás kb, ezért most kértem egy cseretelefont, ami nagyon gagyi, naptár és névjegyzék használhatatlan - de legalább bőven kibírtam vele egy napot töltés nélkül.

    Időközben már az akkura vonatkozó egy év garancia is letelt, de ez nem számít, mert a hibát már előtte jeleztem. Mit lehet tenni ebben a helyzetben? Utálatos dolog egy telefont egy nap kétszer töltetni, és 2 év előfizetéssel több mint 40 ezer volt, nem akarok bele közel 10 ezerért új akkut venni, pláne ha az sem bír ki fél évnél többet.

    Én nem tudom kimérni az akkut, hogy tényleg rendben van-e, de használatból ítélve tuti nincs. De ők a szerviz, és nem érdekük ingyen új akkut adni, ha pénzért is lehet, én meg nem tudom bizonyítani az igazamat. Kiszolgáltatottnak érzem a helyzetemet, és nagyot csalódtam a hazai Nokia képviseletben. Ez az első Nokia telefonom, és nagyon befürödtem vele. Aki tud valami okosat mondani a témában, az kérem legyen szíves írjon, segítsen nekem! Előre is köszönöm!

    Üdv: Eco

  • OutsideR

    aktív tag

    Lett ebből a cikkból valami és csak én nem találom, vagy ilyen nagy a csend azóta is?

  • julcsi27

    csendes tag

    Sziasztok
    tök újonc vagyok a neten ,ez az első regisztrációm :R
    Történetemet csak nagy vonalakban írom le , mert hosszú , és úgy látom , hasonló cipőben járunk
    Nokia , N73 garanciális , javítják
    Hiba : max 15 perc beszélgetési idő után lemerül
    4X -sikertelen javítgatásuk után (mobilask ) , telefonálgatás az ügyfélszolgálatra , ahol ugyanazok a kérdéseim , mint nektek , és úgyanúgy nem kapok rájuk választ , ja és aranyos a magyarul alig tudó hölgy :(((
    végül eltelik 3 hónap , közlik javíthatatlan (én már 2 hónapja tudtam) , cserélni fogják
    várok
    miután nem jelentkeznek hívogatom őket , kiderül , nem a készüléket akarják cserélni , csak a főpanelt , de az jelenleg a világon sehol nincs ????
    pénzt vissza nem adnak , cserekészüléket nem adnak ,türelmet kérnek
    az egész rettenetesen kiborító , mármint hogy ennyire semmibe vesznek , szarnak a fejemre :W
    visszaköszönnek érdekességek abból is , amiket írtatok , pl. amikor nekem a szervízből visszaadták a telefont , az átvételi elismervényemet evették , és eltépték ??!!
    ha tudtok bármit javasolni , előre is köszi
    ja,a gép nem az enyém , csak ritkán vagyok a közelében

    ui. : azért a sztorit leírtam és elküldtem az inforadió ezzel foglalkozó műsorának , hátha ;)
    Kitartást mindenkinek , sziasztok

    julcsi

  • ngdr88

    tag

    hello..

    a cirmának annyi esze van mint egy darab fának :D

    megszakított sw frissítéssel elrontott mobilt megjavítottak, belseje össze votl fillctollazva.

    egy esetben vontak meg garanciát, ami jogos volt mivel a csavar rosszul volt visszacsavarva és igy a készülék két része lötyögött.

    Nah mind1 a lényeg h a cimánál nagyon nemértenek hozzá.. mint elefánt a porcelánboltba.. semmi tudás, 100%osan megjavítani nem tudnak semmit... akárhányszor javíthák hibás lesz utána..

    simán kinázem h fociznak azokkal a telokkal amit képtelenek megjavítnai, majd ráfogják a vásárlóra a bajt.. GRAT(N) az ien szervizeket bekéne zárni..

    köszönöm a figyelmet :R

    Újra a PH-n! hamarosan lesznek új eladó cuccok, előre is ha bármi kellene írj!! Üdv!

  • Kalozman

    tag

    Nos visszakaptam a telefonom tegnap, de volt vele 1 kis bökkenő... Mikor megráztam a telefont belül az akku kegyetlenül lötyögött, olyan hatást keltve mintha az egész telefon belső mozogna, pedig csak az aksi mozgott odabent. Mondom a nokiásnak ez így nem lesz jó... fogja leveszi a hátlapot mutatja ha fogom az akut és úgy rázom akkor nem ad ki hangot, nem lötyög. Mondom wááá király akkor most mi a tendő ? Mondja ez otthoni sufni tuning lesz, vastagabb papír a fedél és az akku közé ... Mondom ezt nem gondolja komolyan ( de komolyan gondolta ...) ! Jobban megnézve a telót 1értelműen kiderült, hogy azt odabent leejtették ( alul mély sérülés a telefonon). Mondom a gyereknek akkor ezt nem venném át mire ő h jóvan, beveszik újra kb 2 hét ... Mondom szó se lehet róla azonnal intézkedjenek. Aszonta hívjam a Nokia ügyfélszolgálatot. Mondom semmit nem fogok hívni, majd te elintézed... mire ő fel volt háborodva és kérdezte h mért ő ?? Mintha nem lenne 1értelmű ... Szóval elkezdett telefonálni 10-15 perc elteltével el is jutott oda ahol meghallgatták (reklamációs osztály, nem hiszem el h nokia bolt lévén ők hamarabb nem juthatnak ügyintézőhöz ...). Elmondja mivan majd átadja a telót. Én is elmondom majd kérdik mit is szeretnék. Mondom azt szeretném ha legkésőbb jövőhét szerdán a kezemben lenne a telefon megjavított állapotban (akkor jár le a 15 munkanap), de ha nem lesz jó akkor megint visszaküldetem és a fogyasztó védelemmel mek vissza. Mondták h SOS-ben intézik. Most ismét várom h a lassan 1 hónapos telómat (amit kb 1 hétig használtam csak otthon ) tudjam használni... De legalább a Vibrát megcsinálták benne rendesen, ugyan is az volt az eredeti probléma vele... Azt nem értem h ha valaki leejti akkor mért nem csinálják meg 1ből ??? Van olyan hülye aki így elmenne vele, vagy nem veszi észre ??? Két métert kisétálok a boltból akkor veszem észre már lazán rámondják h én ejtettem le ... Nah mind1 ilyen világban élünk. Remélem hamar visszakapom és ezúttal normál állapotban, különben sokáig nem lesz még meg a tella.
    A lényeg, hogy mindenki alaposan próbálja ki a telót mikor visszakapja a nokiánál, ne zavartassa magát és ne vigye ki a boltból amíg 100%-ig nem biztos benne, hogy abban az állapotban van, mint ahogy azt leadta.

  • Joe bácsi

    őstag

    VÉGRE!!!! Ezt is megértük! A Nokia hivatalos központi szervizét lecseréli!!! :DD
    (Nokia boltból kaptam az infót!)

    Miért gondolják azt az emberek, h. az a normális, h. egy érintős mobil fogadott hívás után nem zárja vissza a képernyőjét?!

  • Ariadne

    őstag

    Nagy érdeklődéssel várom a cikket, és kérlek ügyeljetek arra, hogy a szolgáltatók gyakran önkényes és téves jogértelmezését helyretegyétek benne. ;) Volt egy korábbi cikk-kísérlet, ahol ez nem sikerült, és azt hiszem az abban lévő tévedéseket azóta sem javítottátok... :U

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Rs232

    csendes tag

    Ez most vagy egy nagyon alapos cikk lesz, vagy egyszerűen semmi? Remélem az első verzió... várom.

  • Sztbeni

    őstag

    Leadtam az E52-őt pixelhiba miatt a szervízbe. Remélem kijavítják.

    Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.

  • julius13

    csendes tag

    Helló Mindenkinek!
    Új regisztrált vagyok itt!
    Nekem van egy SonyEricsson C902 mobiltelefonom melyet tavaly év elején vásároltam a Pannontól. Örültem, hogy végre sikerült egy jó telefont vennem mely nem volt éppen olcsónak mondható! Eltelt 3 hónap és láss csodát a telefon kezdett magától ki-bekapcsolni, a vezetéknélküli fülhallgatót állandóan ledobta, kezdett az aksija 15 perc után forrósodni és kezdett fagyogatni!!!!! Elvittem a Westend City-ben található márkaszervízben ahol gyorsan frissen fél óra alatt szoftvert frissítettek és mondták, hogy készen is van! Ja 3 napig bírta, jó sok idő!!! Eltelt egy kis idő ismét vittem, hogy nem jó ismét! Mondták, hogy beküldik a főszervizbe! Eltelt 4 nap s jött az sms, hogy kész a készülék mehetek érte! Ismét használtam még 1 hetet sem és ismét jöttek elő a hibái sorban! Mentem harmadszor is és leadtam a telefont. Eltelt ismét 4 vagy 5 nap s mehettem érte, hogy kész és jó is lett! Örültem, hogy végre jó, de nem sokáig, mert hazafelé jövet 2 óra elteltével lefagyott ismét s akármit is csináltam vele nem akart az Istennek sem működni!!! Levettem a hátlapot akku ki ismét be és a telefon működött! Na ezt jól megcsinálták, rendesen!!!!!! Két nap múlva vittem vissza ismét, hogy rossz s elmondtam, hogy már hazafelé menet megadta magát! Imét szerviz, ismét 4 nap eltelt és mentem érte s kaptam egy igen érdekes olvasmányt a telefonom mellé! A telefont műszeres üzemszerű körülmények között huzamosabb ideig üzemeltették s hibát nem találtak így a készüléket nem tartják hibásnak és javításra nem szorul! Ezt még egy hónap múlva eljátszották velem mikor bevittem s ismét elhozhattam! Nos ekkor mérgemben elmondtam az SonyEricsson márkaüzlet eladójának, hogy ez tűrhetetlen, hogy nem tudják megjavítani a telefont és, hogy lehetnek hozzánemértő emberekre bízni a szervízt! Mire Ő válaszolta majd eldönti Ő, hogy ki az Aki ért hozzá! Ekkor felvilágosítottam, hogy a szakmám telefonműszerész és már elég régóta/ 23 éve/ s értek a telefonokhoz s innen kezdve majd én megmondom, hogy ki az Aki ért hozzá!!!! Kiderült, hogy csak 1 órát vizsgálják a leadott készüléket s ha nem jön elő a hiba akkor szupi-tuti és viheti!!!!! Ez milyen módszer???? S ez a Nagyon szupi-tuti szervíz a CIRMA HUNGARY KFT!!!!!!!!!! No ide ne vigye senki sem a telefonját, mert nem értenek hozzá az is Tutiiiiii!!!!!!! Ez a szervíz megcsúfolja a SonyEricsson márkanevet teljesen!!! Nem az lenne a cél, hogy ha valami rossz és már nem először megy oda egy hibával akkor tüzetesebben átnézni???!!! Ha ezt tudná a SonyEricsson kint, hogy ilyen szervízre bízzák itthon a javítást biztosan elvenné tőle és jól meg is büntetné Őket!!!!!
    Így jártam én a telefonommal melyet most viszek hatodszor leadni, mert ugye jó, hiba nincs csak magyarán mondva selejtes és szar!!!

  • fredpg

    csendes tag

    válasz alkoto5 #54 üzenetére

    Most nekem is ez történt egy Nokia E52 -vel. Az egri T-mobil szervízbe bevittem, hogy nem kapcsol be csak rezzen egyet, szoftver frissítés nem segített ezért továbbküldték a JABIL szervízbe. Először visszajött hogy beázott, na ekkor át se vettem, hanem visszaküldtem utána visszaküldték hogy: "készülék belsejében mechanikai sérülés következtett be, ennek következtében a főpanel elgörbült – melyet a fényképekkel igazoltak – emiatt a garanciát megvonták" a készülék erősen kopott volt mivel használtam, de ettől még a nyák nem görbülhetett el. Most én is itt vagyok egy 50000 ft os garanciális késszülékkel és nemtom mit tegyek illetve hova fordulhatok. Ja a hab a tortán úgy kaptam vissza, hogy a sim kártya tartó fém burkolata el volt gőrbítve, amit nagy nehezen, veszekedés árán kicserélték ingyen.
    Akinek van hasonló tapasztalata várom.

  • mark77

    tag

    válasz fredpg #83 üzenetére

    Általánosságban.
    -Nem szabad morogva hagyni az egészet a fenébe(mert ezért tudják ezt megtenni)
    -Ha igazad van. De csak akkor időt és pénzt nem spórolva perelni perelni perelni. De csak akkor ha igazad van. Mert pl ha egy ügyesember rosszul ütötte ki a telefonod, vagy farzsebben ráültél, nos akkor tényleg bukó.

    Szeretik ezt megtenni,mert a garanciális szervizelést a gyártó felé is igazolni kell, aki vag elfogadja vagy nem. Egy független vizsgálóintézeti jelentése, és jogerős bírósági ítélet ellen már nem tud mit kezdeni.

    A HP laptomom a példa. A gyári szervíz garancián túl korrekt áron megjavította. Rájuk kérdeztem, hogy garanciaidőben is ilyen készségesek? Az válaszolták, hogy nem. Azonnal megvonják a garanciát, és a bíróságon találkozunk. A HP lapto nem romlik el. Tényleg nem. Az enyim négy éve jól bírja.

    Cannibal Corpse

Új hozzászólás Aktív témák