- Azonnali mobilos kérdések órája
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
alkoto5
csendes tag
Fazekas Tibor úr részére
Vodafone Magyarország zrt.
Levelezési CsoportTisztelt Fazekas úr!
Mivel nem tudhatom Önöknél ki foglakozik a garanciális javítások szinvonalával és sikerességével, Önnek , mint a köszönettel kézhezvett sematikus levél aláírójának küldeném válaszunkat. Kérem továbbítsa a megfelelő személynek.
Tekintettel arra, hogy az érintett sem Vodafone Magyarország zrt., Sony Ericsson és Cirma nem kíván érdemben foglalkozni az ügyünkkel, lehet, hogy mi sem folytatjuk.
Témához kapcsolódó bejegyzésünket, melyet szíves figyelmükbe ajánlok: http://www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=2610,
http://mobilarena.hu/tema/re_a_mobilarena_a_jobb_szervizhalozatert/hsz_51-100.html,
stb., nem az érintett cégek ellen, hanem inkább érettük tettük a fórumra.Nem a készülék hamis indokkal elvesztésének keserve ösztönzött, ez talán látható abból, hogy az ügyben a képviseletekben, a személyes és telefonos egyeztetéssekkel, a levelek írásával eddig kb. 40 órát töltöttünk el, ami egy jobb márkaszerviz rezsi-, vagy egy garanciális ügyekkel foglakozó Vodafone-os középvezető bruttó órabérével számolva kb 400.000,- forint.
Egyetlen magyarázatot tudok lehet a garanciális szervizelés ilyen módon való kezelésének :
a nyomott ár miatt a készülékeknek nincs, vagy csak igen csekély fedezetű garanciája.Több hasonló fórum, több hasonló vélemény van. Mivel látható, hogy az érintett cége nem ismerik, nem figyelik, vagy nem vesznek tudomást róluk szóló fogyasztói visszajelzésekről, ezúton tájékoztanám Önöket, hogy ezek napról-napra egyre fontosabb véleményformáló platformok.
Érdemes néha bele-bele kukkantani.
Üdvözlettel:
Benyovszky István
alkoto5
Új hozzászólás Aktív témák
ma Olvasói visszajelzéseket várunk a magyarországi mobilforgalmazók szervizhálózatával kapcsolatban.