Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alkoto5

    csendes tag

    válasz alkoto5 #54 üzenetére

    Fazekas Tibor úr részére
    Vodafone Magyarország zrt.
    Levelezési Csoport

    Tisztelt Fazekas úr!

    Mivel nem tudhatom Önöknél ki foglakozik a garanciális javítások szinvonalával és sikerességével, Önnek , mint a köszönettel kézhezvett sematikus levél aláírójának küldeném válaszunkat. Kérem továbbítsa a megfelelő személynek.

    Tekintettel arra, hogy az érintett sem Vodafone Magyarország zrt., Sony Ericsson és Cirma nem kíván érdemben foglalkozni az ügyünkkel, lehet, hogy mi sem folytatjuk.

    Témához kapcsolódó bejegyzésünket, melyet szíves figyelmükbe ajánlok: http://www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=2610,
    http://mobilarena.hu/tema/re_a_mobilarena_a_jobb_szervizhalozatert/hsz_51-100.html,
    stb., nem az érintett cégek ellen, hanem inkább érettük tettük a fórumra.

    Nem a készülék hamis indokkal elvesztésének keserve ösztönzött, ez talán látható abból, hogy az ügyben a képviseletekben, a személyes és telefonos egyeztetéssekkel, a levelek írásával eddig kb. 40 órát töltöttünk el, ami egy jobb márkaszerviz rezsi-, vagy egy garanciális ügyekkel foglakozó Vodafone-os középvezető bruttó órabérével számolva kb 400.000,- forint.

    Egyetlen magyarázatot tudok lehet a garanciális szervizelés ilyen módon való kezelésének :
    a nyomott ár miatt a készülékeknek nincs, vagy csak igen csekély fedezetű garanciája.

    Több hasonló fórum, több hasonló vélemény van. Mivel látható, hogy az érintett cége nem ismerik, nem figyelik, vagy nem vesznek tudomást róluk szóló fogyasztói visszajelzésekről, ezúton tájékoztanám Önöket, hogy ezek napról-napra egyre fontosabb véleményformáló platformok.

    Érdemes néha bele-bele kukkantani.

    Üdvözlettel:

    Benyovszky István

    alkoto5

Új hozzászólás Aktív témák