- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
az ócska jelző alatt több mindent lehet érteni, több mindent értettem:
1. öreg. az 1.6 vti 1996-ban már civicben volt, vagyis akár 20 évvel öregebb tervezés is lehet, mint az 1.4 tsi fóccvágen motor. azt mondani, hogy egy 20 évvel újabb motor jobb, eléggé vicces, mert komoly szégyen lenne, ha nem lenne az.
2. [link] eszerint normál fordulatszám tartományokban, ahol átlagautós használ egy autót, 120 nm körüli nyomatéka van. felmegy 130-ig, majd csökken. és csak amikor átlépi a 7000-et, akkor kezdi elérni a nyomaték és teljesítmény maximumát.a helyi racsing klub tagjai szerint erény, hogy akár 8200-ba is beleforgatható, szerintem meg nem. én nem flexelni akarok, hanem közlekedni. ez az alacsony nyomatékú, magas fordulatú motor a honda tervezési alapfilozófiája, ami, szerintem, teljes tévedés. az igazi motor szabadszívású benzines, és van benne köbcenti. 2 liter alatt csak az ablakmosó motorja legyen.
persze ha gondolod, megkérdezhetjük Alonsót is, hogy mit mond a hondáról
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nullpoint
senior tag
Na jó, de merre néz az ikon, s hol a betöltőnyílás?
#Integrale:
Azért nem urbanlegend mert inkább hosszú távú tapasztalat, a járművek döntő többségénél így volt, feltételezem hogy nem véletlen.
Érdekes lenne több tipust megnézni, lehet kéne egy topik amibe mindenki beírja tipust/évjáratot és hogy merre van a betöltőnyílás, aztán pár ezer bejegyzés után tudunk statisztikát csinálni[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
Integrale
veterán
Volt a családban B3 és B4 is, egyiket piacozásra használták sokáig, röhögve elmentek 1300 km-t megpakolva is. Aztán az autóval megálltak egy zebránál, a Volánbusz hátulról pedig nem.
nullpoint Az europai gyártmányok legtöbbje jobb oldali betöltős, a piktogram csöve szintén jobb oldalon van, de vannak olyan modellek, amik bal betöltősek (németek többnyire következetesen jobb oldalra rakják).
Olaszok egy időben variáltak vele, de a piktogram maradt. Japánok nagyrészt bal betöltősek, de a visszajelző jobb oldali csövű, de soknál van nyíl.Szerintem csak a véletlen műve az egész, újabban az Audik is kiírják, hogy melyik oldalon van.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Degeczi
nagyúr
Ez így hibás általánosítás, a használaton és karbantartáson múlik nagyrészt.
Tessék egy 700e km fölötti pici Fiat turbódízel modern fos.[ Szerkesztve ]
-
Mi5u
tag
"Ha megnézel egy régi vágású random szívódízel motort azt nyugodtan lehet non-stop alapjárattól terhelni soha nem lesz semmi baja mert az a motorkonstrukció kvázi arra lett kitalálva"
A túlméretezés és a jóval alacsonyabb nyomaték okán többet kibírtak, de nem mindent.
Egy TD egészen más lapra tartozik, mivel ott már alacsony tartományban megvan a maximális nyomaték.
A több ezer köbcentis dízelek(munkagép, busz, teherautó) természetesen más lapra tartoznak. -
Kisgépkezelő
senior tag
Egykedvűen csattognak bele a naplementébe olyan országokban, ahol olyan drága a valuta és olyan olcsó a munkaerő, hogy megéri őket akkor is életben tartani, amikor normális országokban már drágább lenne őket javítani, mint venni egy újat. Az, hogy a maiakhoz nem fognak Pakisztánban 5 mikron tűrésre tükörsima kopásálló bevonatos pótalkatrészeket előállítani ezért azokat az autókat, amiket európában már nem éri meg fenntartani ők sem tudják még 40 évig kendácsolgatni, az meg nem a motorok hibája, mert ki az a hülye, aki arra tervez motort, hogy majd 30 év múlva milyen jó lesz a Pakisztániaknak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Az alketrészárak lehet viszonylag olcsóak, de ahogy a totalcart olvasgatja az ember, ahol kb. minden második embernek van valami hobbiautója, mind arra panaszkodik, hogy már lassan itthoni viszonyok közt sok pénzért sem találnak olyat, aki ért is ezekhez és rá is ér megcsinálni őket. Pedig ők azért jobban eligazodnak ebben a közegben, mint az átlagember, meg a többségük maga is meg tud csinálni ezt-azt az autóján. Meg ha tényleg rendes napi használatra próbálnák befogni, akkor egy pillanat alatt kiderül, hogy ezek azért nem azok az autók, amik pár szűrőcserével megkerülik a földet kétszer.
-
-
Vanni van csak az elérhetősége okán olyan mintha nem lenne. Amikor 2hétig keresve a pohu 4 hétre előre akar időpontot adni egy diagnosztikára, még úgy is h a 18'000Ft+fa rezsi óradíjukat megdupláztam volna?! Na ez nyugodtan kijelenthető hogy a nincs kategória - szerintem.
Nincs mindenkinek szerszámozott garázsa, sajnos.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
"Folyamatosan drámáznak, hogy nincs karosszéria lakatos nincs fényező nincs rendes szerelő nincs ez nincs az": és tényleg nincs. azért, mert te találtál egy kivétel ellenpéldát, az átlag még nem ez.
Pl. Debrecenben nincs rendes opel márkaszerviz. olyan szerviz sincs, amiről első látásra azt hinnéd, hogy rendesen dolgoznak (majd másodikra kiderül, hogy nem). például ha egy opelnek elektromos baja van, és márkaszervizbe vinnéd, vihetnéd mátészalkára meg hasonló közeli helyekre.
a vectrámnak csipás lett a teteje, ahova azzal járok, ott kerek perec megmondták, hogy kerüljem el őket lakatos dolgokkal. Bevittem az itteni opel márkaszervizbe, ami egy bmw szalon oldalából nőtt ki, ott lazán megajánlottak egy negyedgurigás cehhet. vagy ha véletlenül vennél egy új opelt, nincs ember a szalonban, aki a gyári konzerváló anyagokat szakszerűen leszedné róla, mert elment külföldre ugyanezt csinálni több zsetonért.
úgyhogy én igazán komolyan autóbuzi vagyok, de ez a szerelőhiány el fogja érni, hogy tömegközlekedjek...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Fotonhámozó
senior tag
"nincs ember aki hozzá nyúlna egy 20év feletti autóhoz. Pedig van." Akkor mutass nekem egyet az ország északi részében, kérlek! 2 éve (!) húzódik az idén 20 éves, napi szaladgálós kocsim karosszériáztatása. Eddig 4 lakatos hitegetett, hogy ekkor-akkor vihetem hozzá. Volt, hogy a 2 hónappal korábban, tutira lefixált időpont előtti napon hívott, hogy jajj, bocs mégsem tudom vállalni most, majd csak 3 hónap múlva... Aztán ezt eljátszotta utána megint, végül hagytam a fenébe a "mestert". Egyszerűen _tényleg nincs_ megfelelő szakember, aki idősebb kocsihoz (szívesen) hozzányúlna. Még mindég nagyban megy a külföldről behozott kocsik kipofozása, abban nagyobb pénz van, mint egy régi (de még nem veterán) kocsi rendbehozatalában. Csak jönnek a kifogások, épp miért nem tudja vállalni a munkát. Ahogy írtam, 4 lakatossal is így jártam. Ha meg veteránod van, akkor az még nagyobb szívás (tudom, mert van egy, de azt még 10 évvel ezelőtt tettem teljesen rendbe, azóta garázskirálynő). Korábban nem volt ekkora szívás idősebb kocsik javításával, rendbetételével.
[ Szerkesztve ]
A farkas imádott olvasni, zabálta a könyveket. Ezért ette meg a nagy i-t és a piros k-t.
-
Fotonhámozó
senior tag
Köszi! Egy telefont megér, ha októberben sem lesz előrelépés a kocsimmal, érdeklődni fogok náluk. Amit említesz (=belefulladnak a munkába), arról írtam (és a TC-sek is utaltak erre), vagy nem vállalják a szakik a melót vagy más munka miatt a nem annyira jövedelmező melót későbbre halasztják. 6-8 évvel ezelőtt ilyen nem volt, örültek, ha van min dolgozniuk, nem szelektáltak.
A farkas imádott olvasni, zabálta a könyveket. Ezért ette meg a nagy i-t és a piros k-t.
-
Lobeu
csendes tag
Na igen, csak ő keres az emberek még 5 kilót, persze, hogy nem fog neki dolgozni senki, hanem kimegy az osztrákhoz, ahol a tulaj nem keres 5kilót minden emberen, hanem csak 2-3-at, de több embere van, magasabb színvonalon dolgozik, összességében a végén több marad a zsebében. Ez a baj sok magyar vállalkozóval, hogy idáig látnak, utána meg jön a rinyálás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5