- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz nemszabad #18 üzenetére
Pedig, ha utána számolnának az emberek, hogy mennyit veszítenek azzal, ha beállnak egy totyogó mögé, egészen meglepődnének. Egy darabig én is idegbajt kaptam tőlük, de igazából ha elképzeled, hogy mennyivel lennél előrébb, ha nem totyognának előtted rájössz, hogy nyersz 1-2 kereszteződésnyit Pest egyik végétől a másikig. Ha mész valamerre úgy, hogy épp nem sietsz, és megy előtted valaki ugyanarra aki láthatóan siet, meglepő mód általában a város túlfelén is ott lesz az orrod előtt. Ha te sietnél, és nyomod neki mint az őrült, átmész a narancssárgán, cikázol a sávok közt, azt veszed észre, hogy még újpesten is ott van mögötted kettővel a tag, akit soroksáron kielőztél.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Feltéve, ha mindketten a megengedettnél nem sokkal nagyobb tempóval mentek, akkor nagyjából 3-3,5 percet nyersz azzal, hogy nem totyogsz mögötte negyed órán át, hanem azonnal megelőzöd. Őszintén nekem pont mindegy lenne.
Egyébként korábbi kérdésedre válaszolva, nekem annyira nem volt mindegy, hogy mire cserélem a korábbi vackomat. Mindenképp cabriot szerettem volna, és az is lett. Jóleső érzés, hogy süt rád a nap, és hozza be a szél a táj illatát, ahogy mész. Az már kevésbbé fasza, hogyha marhatrágya, vagy smoke & charm illatú a táj és nem tudsz 2 másodperc alatt belső keringetésre váltani, de ennyi kockázatot megéri vállalni. -
Kisgépkezelő
senior tag
A teherautónak 70, neked meg 90 a megengedett, ebből számoltam az időeltérést.
Annál a 1,5 órás 40 kilóméternél valami egyéb furcsaság lehet a számításban, mert ha 26-os átlagot mész ekkora távon, akkor nem hiszem, hogy a 70-el közlekedők tartottak fel végig. Én Pesten többnyire olyan többsávos főutakon járok háztól házig, ahol 70-es sebességkorlát van, meg nagyjából 28 végig piroshullámra állított lámpa, de még így is 33-as átlagsebességet ír az elmúlt pár hónapra (fene tudja már, hogy mikor nulláztam).[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem 1000-es Ecotec volt a maga brutál 54 lóerejével. Azzal is el lehetett bőven kolbászolni bárhol, bár tény, hogy ott a padlógáz nem csak egyfajta megnyugtató tartalékot jelentett, hogy ha nagyon hirtelen kell átférni valahol, akkor esetleg nagyritkán tényleg minden lovat befogjak, hanem a normál ügymenet része volt, hogy utazótempóig padlógázzal gyorsultam és hagytam leforogni 4-5000-főlé a motort, mielőtt elváltok. Mondjuk a duplája azért nem lett volna rossz, de ötször annyi már tök felesleges. Igazából a soklóerős autó azoknak a gyökereknek kell, akik úgy akarnak előzni, hogy előtte a seggedben voltak fél méterre, ezért csak az után kezdenek gyorsítani, hogy már sávot váltottak és hülyék ahhoz is, hogy előtte visszaváltsanak egy-két fokozatot. Úgy tényleg kell a végtelen lóerő.
Mondjuk egyszer én is majdnem vettem egy A8-at 6.0 W12-vel, de aztán rájöttem, hogy én semmilyen kormánynak nem akarok annyit adózni, amennyit egy ilyen után kell, de ezeknek főleg nem.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mondjuk ilyen szinten nem érdekel. Ha közlekedésre veszek autót, azzal közlekedni legyen jó, ahhoz meg szerintem nem tesz hozzá sokat a motorhang, sőt inkább elvesz. Ha a vezetés élményéért vennék autót, akkor viszont valami aránylag kis köbcentiset vennék, aminek ki kell nyomni a szemét, de rendes futóművel amivel pályára is ki lehet nézni egyszer-egyszer. Egy Elise, Boxster, Z4, vagy hasonló pont megtenné. Az se baj, ha ledobható a tető.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem a legkellemetlenebb az volt, amikor az autóm forgalmiján a facelift előtti, még katalizátor és injektor nélküli változat környezetvédelmi besorolása volt, holott az enyémben láthatóan benne volt mindkettő. Szmogriadónál rendesen megszívhattam volna. A mostani kocsimnak meg a súlya van elírva 60 kilóval, a gyári adathoz képest. Mondjuk honosításnál állítólag lemérték, de gondolom a pótkereket, emelőt, kerékkulcsot, KRESZ tartozékokat nem vették ki, meg nem engedték le a folyadékokat, abból nagyjából ki is jön az eltérés.
A 0-100 érték városi üzemben lámpától gyorsulásnál nem feltétlenül releváns, mert az egyáltalán nem egyértelmű, hogy a jobb 0-100-at futó autó jobb 0-60-at is fut. Sokat számít a motor karakterisztikája, és a váltó áttételezése.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mondjuk az még annyira nem is tötyögés. Van vagy 20 település a két végpont között, úgyhogy ha országúton nagyjából 90-el mész, lakott területen meg 50-el, akkor ilyesmi átlag jöhet ki. A Google útvonaltervezője is ilyen tempót számol az útvonalra. Mondjuk a google által számoltnál azért általában kicsit gyorsabb szoktam lenni, de többnyire én is a "bővített" sebességhatárok szerint közlekedek.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ha úgy adja ki, miért ne váltson az ember egyszerre kettőt felfelé? Ha gyorsulni akarsz rendesen, akkor nem váltod el kis fordulaton, viszont ha eléred az utazót, akkor rögtön válthatsz akár kettővel sőt hárommal magasabb fokozatra is. Amíg 55 lóval gazdálkodtam, addig én simán indultam úgy, hogy 1-2-5 ha valahol gyorsan kellett felvenni a városi forgalom tempóját.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Egykedvűen csattognak bele a naplementébe olyan országokban, ahol olyan drága a valuta és olyan olcsó a munkaerő, hogy megéri őket akkor is életben tartani, amikor normális országokban már drágább lenne őket javítani, mint venni egy újat. Az, hogy a maiakhoz nem fognak Pakisztánban 5 mikron tűrésre tükörsima kopásálló bevonatos pótalkatrészeket előállítani ezért azokat az autókat, amiket európában már nem éri meg fenntartani ők sem tudják még 40 évig kendácsolgatni, az meg nem a motorok hibája, mert ki az a hülye, aki arra tervez motort, hogy majd 30 év múlva milyen jó lesz a Pakisztániaknak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Az alketrészárak lehet viszonylag olcsóak, de ahogy a totalcart olvasgatja az ember, ahol kb. minden második embernek van valami hobbiautója, mind arra panaszkodik, hogy már lassan itthoni viszonyok közt sok pénzért sem találnak olyat, aki ért is ezekhez és rá is ér megcsinálni őket. Pedig ők azért jobban eligazodnak ebben a közegben, mint az átlagember, meg a többségük maga is meg tud csinálni ezt-azt az autóján. Meg ha tényleg rendes napi használatra próbálnák befogni, akkor egy pillanat alatt kiderül, hogy ezek azért nem azok az autók, amik pár szűrőcserével megkerülik a földet kétszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN