- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Kisgépkezelő #31 üzenetére
Én ezt nap mint nap tapasztalom, de az asszony idegbajt kap, mert elkezdtem lassan vezetni, pedig mutatom neki, hogy semmivel nem kerülnék előrébb.
Átálltam a totyogok oldalára, és így már nem idegeskedek vezetés közben."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
válasz Kisgépkezelő #31 üzenetére
"Pedig, ha utána számolnának az emberek, hogy mennyit veszítenek azzal, ha beállnak egy totyogó mögé, egészen meglepődnének.": én utána szoktam számolni, és a válasz: sokat.
nem kell gyorshajtani, elég, ha mindenhol mész a "helyileg szokásossal", nem ragadsz be senki mögé, és helyismeret alapján jól eltalálod a sávváltásokat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Kisgépkezelő #118 üzenetére
"ha mindketten a megengedettnél nem sokkal nagyobb tempóval mentek": akkor nem előzöm meg, mert megy annyival, amennyivel én mennék.
de múlt pénteken pl. mentem országúton vagy 40 kilométert, és mindenki 60-70 között tötymörgött, és nem lehetett előzni, akkora volt a forgalom. A szokásos 35-40 perc helyett másfél óra alatt értem oda. Ez túl sok, ha lett volna hely előzni, nem várom ki.
Hogy kinek milyen kasztni jön be, azt egyéne válogatja, én nem ülnék be olyan autóba, ahol nem futotta vasra a tetőben. Se a kabrió, se a napfénytető nem tetszik. Na jó, karbon tető azért belefér
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Kisgépkezelő #364 üzenetére
Mondjuk a kéttömegűn fellépő hirtelen erőváltás miatt?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz Kisgépkezelő #367 üzenetére
Ezt, így amit leírsz, bírnia kell. Nem lép fel nagy fordulatkülönbség, sőt, mondhatni semmi, feltéve, ha 5.-ben 2000-et forog.
"Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz Kisgépkezelő #388 üzenetére
Normális országokban már drágább lenne őket javítani, mint venni egy újat.
Egy fenét. Az alkatrészárait elnézve a W114/115 pont az olcsóbban fenntartható veteránok közé tartozik és megvan az az előnye, hogy a mai napig egy két spéci dolgot leszámítva ténylegesen mindent megkapsz hozzá egy tetszőleges hazai webshopban is, az újabb öreg mercikhez meg pláne (W123, W124).
Másrészt egy szépen felújított állólámpás manapság igen jó befektetés. Míg az új autón kapásból hatalmasat dől a gazdi amint kigurult vele a kereskedés kapuján és az első néhány évben komoly százalékát veszti az újkori értékének addig egy veterán merci ára már csak felfelé mozog. Nem gondolom tehát, hogy egy ilyen fapados szög egyszerű 300D szívódízelt idehaza drágább lenne fenntartani mint bármilyen tizenöt éves középkategóriás 300+++ ezret futott dízel autót amin szép lassan elfárad már ez-az. Mondjuk a turbó, a vacak minőségű hazai gázolajra érzékeny üzemanyag vagy a méregdrága befecskendező rendszer, vagy a kettőstömegű, vagy a részecskeszűrő vagy épp valami egyéb elektromos kütyü, vagy szerencsétlen esetben ezek közül akár több is egyszerre. A merciket akkoriban a tulajdonosnak gyártották és nem a szervíznek mint manapság és a gyengébb anyagminőség és rosszabb gyártástechnológia ellenére is Németországban és skandináv országokban a mai napig rengeteget látni belőlük a forgalomban és idehaza még csak csak de ott végképp nem állja meg a helyét a nincs pénz újra elmélet.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Kisgépkezelő #394 üzenetére
A hobbiautos, veteranos kategoria az megint mas. Csikos autoparkja gyakorlatilag bemutatja mind a kettot. A 30-40+ os kategoria az valoban olyan, amilyennek leirod. Egy W124 es kortarsai, amiket 8th is emlit, azok ilyen szempontbol sem problemasak.
"Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz Kisgépkezelő #394 üzenetére
TC-sek jó ideje burokban élnek. Folyamatosan drámáznak, hogy nincs karosszéria lakatos nincs fényező nincs rendes szerelő nincs ez nincs az. De. Van. Volt is és lesz is. Az, hogy ők nem látnak az orruknál tovább az legyen az ő bajuk.
Egy harminc éves W124-en annyi rozsdát találsz mint egy nyolc éves Mazdán más bajuk meg nem nagyon van. Szerkezetileg, mechanikailag egy végtelenül elavult egyszerű primitív konstrukció így egy közepesen felszerelt otthoni garázsban megszerelhető rajta majdhogynem bármi. A 2000 - 2500ccm szívódízelek nagyon lusták a többi simán vállalható napi közlekedésre, pláne a benzinesek. Világ körüli útra én sem egy ilyennel indulnék neki de nincs ezekkel semmi baj.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia