- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Prowler
senior tag
válasz Integrale #239 üzenetére
Rugalmasabb persze, én itt arra céloztam hogy az átlag autók többsége jóval gyengébb egy ilyen 110 lovas Octavianál, ezért és érezheti a tulaj azt, hogy 50-60 métereket rávert a többi autósra. Ebben még közrejátszanak a fogyasztáshuszárok is, mint fentebb említették.
Veremivadék Undorkutya
-
Prowler
senior tag
válasz Integrale #245 üzenetére
1.0-1.3 Swift, Wagon R+. 1.4-1.6 F Astra, Golf II, ezres Yaris, 1.5 Civic, szinte csak ilyan autókkal találkoztam az utakon. Természetesen az Octavia is átlagautó, de vakok között félszemű a király, mint mondják. De felesleges ezt tovább ragozni.
Veremivadék Undorkutya
-
veterán
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Integrale #273 üzenetére
nem fogom megegyszer elmagyarazni, vitatkozni se rola. Tenyeken kar.
Nevezzuk turbo toltonyomas hatarnak, ha a turbolyuk tul nepies szamodra. Vagy surge limittol balra eso resznek (ha lattal mar kompresszor terkepet valaha) .
A kesedelmet meg nem kell keverni vele.
szaksajtoban se hallottam sose, hogy a turbolyukat arra ertette volna a zsurmaliszta, hogy hinnye ez csak 0.4s volt, hanem hogy haat igen, itt akkora a turbo lyuk, hogy 2500rpm-ig semmi se tortenik, vagy 4000-ig a 2 literes lancer evo sorozatnal.
#274:mutasd mar meg, hogy szaksajtoban hol keverik a kettot. Az, hogy itt megy, egy dolog
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Burt1793
veterán
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Integrale #373 üzenetére
Azoknak, akik kis fordulaton mutatjak meg a vilagnak, hogy biza igy kell spurolni
Aztan mikor jon a szervizszamla, hogy akkoraszondjahogy:
feltoltofelujitas
also resz general felujitas
hengerfej felujitas iksz szazezer, ahol iksz nagyobb 7, biztos nem az lesz a gondolat, hogy mekkorat spuroltam azon a 4 decin, hanem ahogy mar leirtak korabban, eladom oszt javiccsa az uj juzer. Beadjak egy gyoker neppernek, aki kicsit mismasol, alairat egy fogyasztovedelem altal megtevesztonek nevezett allapotlapot a szerzodes mellekletekent es mindenki "boldog"Persze ha nem csak az auto lett volna a juzerert, hanem juzer is vett volna igazan minimalis faradtsagot, hogy odafigyeljen az autojara, akkor nem gtk szarkent vettek volna be, hanem auto arban. Bar akinek a bore alatt is penz van, ott ez lehet nem szempont
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
veterán
válasz Integrale #383 üzenetére
Honnan tudod, hogy a turbó, lendkerék befecskendező trióból nem fog letérdelni valami 130e km előtt?
Hát, van tíz különböző módszer arra, hogy az ember megtippelje azt, hogy nem romlik el a kettőstömegű lendkerék, a turbó, a befecskendező 130 ekm teljesítmény előtt.
Az első módszer az empirikus, mivel már van több mint 130 ekm a Ford 1.6 TDCI autómban és ezek az egységek egyike sem romlott el, így elmondható, hogy az én vezetési stílusom mellett nem romlik el a kettőstömegű lendkerék, a turbó, a befecskendező 130 ekm teljesítmény előtt.
Gondolom, hogy a következő kilenc módszer ismertetését ezután már nem várod el tőlem
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia