- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
az ócska jelző alatt több mindent lehet érteni, több mindent értettem:
1. öreg. az 1.6 vti 1996-ban már civicben volt, vagyis akár 20 évvel öregebb tervezés is lehet, mint az 1.4 tsi fóccvágen motor. azt mondani, hogy egy 20 évvel újabb motor jobb, eléggé vicces, mert komoly szégyen lenne, ha nem lenne az.
2. [link] eszerint normál fordulatszám tartományokban, ahol átlagautós használ egy autót, 120 nm körüli nyomatéka van. felmegy 130-ig, majd csökken. és csak amikor átlépi a 7000-et, akkor kezdi elérni a nyomaték és teljesítmény maximumát.a helyi racsing klub tagjai szerint erény, hogy akár 8200-ba is beleforgatható, szerintem meg nem. én nem flexelni akarok, hanem közlekedni. ez az alacsony nyomatékú, magas fordulatú motor a honda tervezési alapfilozófiája, ami, szerintem, teljes tévedés. az igazi motor szabadszívású benzines, és van benne köbcenti. 2 liter alatt csak az ablakmosó motorja legyen.
persze ha gondolod, megkérdezhetjük Alonsót is, hogy mit mond a hondáról
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis